Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Overfald!!!
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hold kæft i er nogle tøser!!!*lmao* Tåregas og stun-guns?? Det er jo noget kvinder bruger til at forsvare sig med! Hvad med bare at tæve ham med næverne? Du skal i hvert fald ikke trække en kniv hvis du ikke kan bruge den og ikke er 100% sikker på at du vil. Knive er pissefarlige! Jeg er selv trænet i våbenkamp, herunder oxo kniv, og jeg ville personligt aldrig trække en kniv medmindre han trak først.
På kort sigt er det bedste nok at lade politiet ordne det. På længere sigt kunne det måske være nyttigt med noget nærkampstræning.

*Doctor D* Hvilken stilart træner du?

/Karma!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har trænet: Wing Tsun, Thai boksning, lidt Sambo og AFS (dog også kun en smule) [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sambo er sådan noget Russisk noget i stil med Systema, aight? Hvad har du mest erfaring indenfor?

In our memories
Brugeravatar

Sambo bedre kendt som Russian bear wretling [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Meen Jeg må nok sige at WT og Sambo er mine favoritter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvor lang tid har du trænet WT? Har du et hurtigt kædeslag?

In our memories
Brugeravatar

Jeg har trænet WT on and off i en 4 år nu, Ja jeg har et udemærket kædeslag, selvom jeg selv foretrækker slag med albuer og knæ (Thai style) men det kommer selvfølgeligt helt an på situationen.
Faktisk er WT og Sambo en fæl kombination, da det dækker alt fra medium længde til grapling og submission.
Hvad med dig?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Alcoholic - det ved jeg fordi en af mine kammerater fik et slag i nakken af sådan en, og lagde sig med det samme. De er rigtig tykbundende og grumme.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ADB:
Svinet kom satme tilbage, og stod bare og ventede i butikken til alle kunderne var gået! Så gik han op til mig og fortalte mig alt om at han godt vidste at jeg havde meldt ham til svinene! Derefter rådede han mig til ikke at vidne imod ham. Han sagde noget om at han stod til et halvt år i skyggen! Hvad fanden tænker spasseren på? Komme og true mig på den måde! Sagde til ham at han kunne glemme det, hvilket resulterede i at han truede mig med sine ynkelige narkoman venner!
Så blev jeg sgu lige nødt til at ringe til panserne og fortælle dem at han forsøgte at presse mig med vold! Nu er der lidt mere at bure ham inde for!
Burde fandme ringe efter et par badass crack niggers med et par blowtorches så kunne de komme og straffe ham!
Han gik bare ud af butikken uden at sige mere!
Fucking Biatch!
<HR></BLOCKQUOTE>

*G* Jeg tror faktisk, jeg kender fyren. Han er lige røget ind efter at have lavet en hel masse lort i sin amf-rus nogle dage i træk. Junkie og paranoid - og ynkelig. Og han havde en betinget dom i forvejen på omkring fire måneder. Hvor i landet er det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Halifax666:
Hold kæft i er nogle tøser!!!*lmao* Tåregas og stun-guns?? Det er jo noget kvinder bruger til at forsvare sig med! Hvad med bare at tæve ham med næverne? Du skal i hvert fald ikke trække en kniv hvis du ikke kan bruge den og ikke er 100% sikker på at du vil. Knive er pissefarlige!

/Karma!
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg er enig.Men mit råd kom som en følge af,at jeg ikke kender ADB´s formelle træning i M.A.
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Undskyld for offtopic (men det er vist sluttet alligevel): *Dr.D* Jeg startede med Wudang Tai Chi Chuan for omkring to år siden og siden har det grebet om sig! -jeg lever og ånder for MA og træner nu også Modern Arnis og Long Chuan Pai Kung Fu. Kæmper du fuldkontakt eller andre konkurrencer?

In our memories
Brugeravatar

Fuck nu af med jeres kampsport - nørder!

Det er et narko-forum for glade fredselskende hippier, ikke pseudo-paranoide teenagere, som er bange for at blive rullet på gaden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er absolut intet narko i verden, der kommer op på siden af den følelse man får, når man sender sin modstander til tælling! Det er vildt dejligt at presse sin krop til det yderste (luk røven dank [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]) fremfor bare at sidde og hænge hele dagen.

In our memories
Brugeravatar

For det første DEX, så dyrker jeg ikke kampsport ud fra en eller anden frygt for overfald eller lignende, men derimod psysisk og psykisk velvære.
Det skader jo heller ikke at kunne forsvare sig selv, hvis situationen skulle komme dertil! Jeg har da ihvertfald haft glæde af det nogle gange indtil nu.
Damerne klager jo heller ikke ligefrem hvis man har en flot krop vel? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Halifax, det lyder sweet. Jeg har også selv overvejet at starte noget Tai chi, som et mere roligt fundament til de mere agressive former. hvad med submission og grapling? Er det et aspekt du har trænet?

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Såvidt som jeg ved skulle Wing Tsun da være ekstremt voldeligt, og mere noget som syge mennesker bruger for at blære sig max..?
Jeg har faktisk overvejet at starte til kampsport, men jeg er vist for doven.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Nejnej, min pointe er bare, at jeg syntes det er max. nørdet at diskutere kampsport, lissom f.eks. rollespil...

Desuden kan det betale sig at træne sine verbale evner i stedet, så man undgår fysiske situationer...

Halifax - Jeg tror jeg ville have en langt bedre følelse af sublim universel kosmisk kærlighed på en gigantisk dosis LSD, end jeg ville have af at ha' slået en anden person i gulvet...

[ 19 April 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

*Dex* Good point! *g*
*Dr.D* Jep vi har lidt gulvkamp. Grappling har vi også en del af, men jeg kan personligt bedre lide at bruge høje knæ når man er så tæt på sin modstander.

In our memories
Brugeravatar

Jeg vil så lige indskyde at det ikke giver mig psykisk velvære af at sende min modstander i gulvet, som halifax, men derimod den spirituelle udvikling man gennemgår af FX. meditationsformer og god kinesisk filosophi [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Det er sandt at man kan komme uden om mange problemer hvis man har talegaverne i orden, men der er også situationer som ikke kan tales udenom! Som vores træner så fint sagde det da vi var til vores første time:
"Hvis du bare vil vinde en kamp... Så køb en pistol istedet"

Creatif du rakker ned på noget som du tydeligvis ikke ved nogetsomhelst om! Tag dig hellere tiden til at lave en smule research på emnet inden du udtaler dig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]