Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 16:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Oblectamentum

må sige jeg har haft nogle vilde mdma ture og har sku aldrig besvimet, drikker cirka en 0.5liter vand i timen når jeg tramper..
og som imp siger for meget vand er også meget farligt.

Og hvad er det for noget at sige han skal have benzo piller for tømmermænd?
i mine øjne dårlig hr, hellere spis noget frugt og noget god mad dagen efter.. har aldrig brugt benzo piller selv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Oblectamentum

må sige jeg har haft nogle vilde mdma ture og har sku aldrig besvimet, drikker cirka en 0.5liter vand i timen når jeg tramper..
og som imp siger for meget vand er også meget farligt.

Og hvad er det for noget at sige han skal have benzo piller for tømmermænd?
i mine øjne dårlig hr, hellere spis noget frugt og noget god mad dagen efter.. har aldrig brugt benzo piller selv.

Hvad er der dårligt HR ved at nuppe en benzo efter en MDMA tur?

Junior medlem

Efter nytårs aften prøvede jeg som sagt at tage hvad jeg havde tilbage, hvilket var lidt over et kvart gram.
Min oplevelse med to portioner af 130mg var på ingen facon benævnelsesværdige, og jeg tænker det var en 'uheldig blanding' af situationelt højt stoftskifte og at stoffet har været af middelmådig kvalitet.

Efter lang tids undersøgen og fordybelse i området omkring fremprovokeret udskilelse af signal og glædesstoffer, følte jeg mig sikker i at min ADHD på ingen måde fungerer som en catalysator for den overstimulans (kick) man får ud af stoffer som MDMA og Amf. og lign. Så min bekymring om, at grænsen mellem behagelig dosis og 'overdosis' var endnu mere hårfin forsvandt en lille smule.

for 2 uger siden prøvede jeg at tage en god håndful svampe og 1g mdma mens jeg tog toget til holland. Og af hvad meget lidt kan fortolkes i ord, vil jeg bare sige at generel påsættelse af baggrundsviden indenfor lige specifikt stoffer altid er en god ting, da det altid bedre kan betales sig at være overinformeret end underinformeret.

Men samtidigt føler jeg at min tilgang til det her har været alt for tvetydigt styret imod ambivalens. I sidste ende er det underordnet hvor meget du sætter dig ind i tingene, man vil sjældent få en fuld forståelse, medmindre man tager springet og prøver. Hvilket ikke nødvændigvis er en livspointe jeg ville prøve at indoktrinere på mine børn fx. men til en vis grad vil du aldrig få tilfredsstillet din sult af at kigge på billeder og opskrifter i kogebøger.

Og som følge af en nærmest demonstrativ tilgang til min 'tolerence' valgte jeg at smide alle lænker og hæmninger jeg havde i forbehold med personlig udfoldelse inden for psykonautisk opfattelse. Efter min weekendtur til holland føler jeg mig utroligt bekendt med idéen om stoffers egenskaber og potentiale, og kunne ikke finde på at bumpe beskidte ecstacypiller på et forfaldent provinsdiskotek, og fred være med dem som foretrækker det oven nævnte scenarie. Pointen var mere, at backpacking med 5liter vand, stoffer og et par hovedtelefoner virker langt mere tiltalende end at absolut at skulle dele sine cognitive opfattelse af virkeligheden med andre.

Jeg takker for alle de behjælpelige indlæg der har været i tråden. Jeres imperi har givet mig selvsikkerhed til at gå for den mest livsændrende oplevelse jeg har haft.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder som en vild oplevelse du har haft, det ku være spndende at læse en triprapport om! :) "En håndfuld svampe" og et gram MDMA i tog kan jeg kun forestille mig må være meget vildt

Junior medlem

Det var på egenhåndsvis den mest livsændrende og oplysende oplevelse jeg nogensinde har haft.

Blandingen af mild psychadelia og mental overstimulans i et kontrolleret miljø hvor man samtidigt bliver gjort opmærksom på jordens for evigt variende landskab og terræn var det mest meditative jeg nogensinde har prøvet. Det var intet problem at fungere normalt. et par solbriller og en hættetrøjet hevet godt op om ørene, og så var jeg klar til at tænke og se på ny som var jeg spæd der åbnede øjnene for første gang. Jeg vil gerne fortælle om det, men jeg har altid haft lidt svært ved at bearbejde noget så subjektivt som mine tanker på en måde så folk kan få noget brugbart ud af mine personlige oplevelser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ud af alle de forskellige stoffer/stofgrupper jeg har eksperimenteret med må jeg også sige at psykedelika+emphatogener er hands down favoritten.

Svampe+MDMA er den fedeste kombo jeg nogensinde har prøvet. :)

Junior medlem

Ud
Svampe+MDMA er den fedeste kombo jeg nogensinde har prøvet. :)

WOOOORD!!!..

Jeg fandt mig selv utroligt overumplet (på den gode måde')over den mængde af empatiske og følelsesmæssige forbindelse jeg nærmest øjeblikket kunne gøre mig til folk jeg kender og verdenen generelt.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Mdma også lige 25-30mg 2cb på comedown

var det bedste jeg har prøvet,

skulle dog først lige knække mig efter 2cb, og bagefter var jeg i en kærligheds verden fuld af farver, mens jeg trampede på amagerstrand en sommer nat! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]