Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel: "Englestøv"
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Kunne du godt tænke dig at udsætte dine venner for din person efter en tur på PCP? Læs lige lidt om det først mester!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
AoD - Man gør jo heller ikke sådan noget for sit gode helbreds skyld. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og det skal bare lige prøves en enkelt gang.

N|dk - Mine venner vil jö så også udsætte mig for deres personer, så det går vel lige op. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og jeg er så vant til, at de spolerer mit gode humør med deres nedture, så... Jeg har læst lidt om det, og det lyder vildt. Og så længe jeg ikke skal køre bil eller har våben, så går det vel nok?

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Og så længe jeg ikke skal køre bil eller har våben, så går det vel nok?<HR></BLOCKQUOTE>

Eftersom du stiller spørgsmålstegn efter det, så burde det være åbenlyst at du selv er usikker på svaret...

Lad du bare hellere være!

In our memories
Brugeravatar

Hm, nu må vi se. Det kan godt være, at det ikke bliver til noget.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg blev tilbudt PCP på Voov-festivallen i år.... Jeg takkede pænt nej. Det er det tætteste jeg har været på det. Jeg kender ikke nogen som har prøvet det. Det er et af de stoffer som har det værste rygte. Det var nok et af de mest udbredte ghetto-drugs i USA inden crack slog igennem.
Det skulle minde mere om ketamin end om DXM, og virker effektivt dissociativt. Men det skulle næsten virke stimulerende, i stedet for den immobiliserende effekt som ketamin har i heftige doser.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Lad hellere være.... Det er noget stads man skal have MEGET respekt for!
Det burde være muligt at skelne om det er ketamin eller PCP.
Dosen på ketamin er typisk på over 100 mg, og det er et fint, hvidt pulver, lignende coke.
Dosen på PCP er oftest under 10 mg. Det sniffes sjældent, men enten ryges eller indtages oralt. Som regel er det fundet i opløsning, og ikke som rent kemikalie. Jeg tvivler på at din pusher ville have det på pulver-form. I så fald skulle det i hvert fald være cuttet meget op for at undgå overdosering. Og PCP er på pulver-form, ville jeg aldrig indtage, da man ikke kender koncentrationen. 100% rent tror jeg i hvert fald ikke at man finder på gaden. Det er simpelthen for farligt, og uøkonomisk for pusheren.
Det kan eventuelt være presset i tabletter ("Peace Pills"). I så fald er det op til en selv om man stoler på de folk der distribuerer det...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
AoD - Man gør jo heller ikke sådan noget for sit gode helbreds skyld. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og det skal bare lige prøves en enkelt gang.

N|dk - Mine venner vil jö så også udsætte mig for deres personer, så det går vel lige op. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og jeg er så vant til, at de spolerer mit gode humør med deres nedture, så... Jeg har læst lidt om det, og det lyder vildt. Og så længe jeg ikke skal køre bil eller har våben, så går det vel nok?
<HR></BLOCKQUOTE>

Lyt nu bare til os ældre og mere fornuftige brugere!

Vi VED hva vi snakker om...

Hold dig fra PCP, for det første er du for ung, for det andet så er det et meget farligt og skadelig stof, for det tredje så skal man være ret psykisk stærk for ikke at blive alt for fåcked up...

Mener vidst det var James Brown som skarpt forfulgt af Politiet kørte rundt som en gal, efter at have tævet konen i et PCP trip

Og James Brown han er nok en del mere erfaren end dig, knægt...

Gå ud og find nogen piger istedet for at rende rundt og tage ting som du aligevel ikke er moden til (hverken fysisk eller psykisk)

In our memories
Brugeravatar

Jeg tror ikke på, at det er sådan et sindssygt stof, der bliver solgt... Nu tror jeg efterhånden mere på, at det er ketamin.

Relativistisk båthorn

@ganja; gad's leksikon indeholder fejl tilsyneladende; pcp's halveringstid er fra ca en halv til 2 _dage_.
Ketamin er hurtig, men pcp er langsom.

Læs evt også denne link

edit: jeg kom til at sige at halveringstiden var lidt for mange dage i forhold til hvad der generelt bli'r sagt om pcp (op til 5 (og i ekstreme tilfælde 8) dage fik jeg sagt, men det ser altså ud til at være for højt skudt. Så det er revideret til ½-2 dage istedet.)

[ 21 2003: Besked ændret af: JEL ]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Ketamin er også et rimeligt sindssygt stof psygoa.

In our memories
Brugeravatar

JEL - En halveringstid på så mange dage... det er jo dybt sindssygt!

Dankdawg - Okay, men mange af jer har trods alt taget ketamin, og de fleste synes jo også godt om det.

In our memories
Brugeravatar

JEL - En halveringstid på så mange dage... det er jo dybt sindssygt!

Dankdawg - Okay, men mange af jer har trods alt taget ketamin, og de fleste synes jo også godt om det.
<HR></BLOCKQUOTE>

Du er heller ikke så gammel!

Desuden så er det også psychedelisk, så det er nok ikke noget for dig...

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Du er heller ikke så gammel!

Desuden så er det også psychedelisk, så det er nok ikke noget for dig...
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har ikke noget imod psykedeliske stoffer; jeg deler bare ikke jeres opfattelse af, hvad de er.

In our memories
Brugeravatar

Jeg har ikke noget imod psykedeliske stoffer; jeg deler bare ikke jeres opfattelse af, hvad de er.<HR></BLOCKQUOTE>

Psychedeliske stoffer er ikke legetøj knægt!

Og desuden så er du stadig et barn!
Dvs. du er barnlig og har ikke forstand på at bruge det som e terapi middel... Derfor bør du også holde dig langt væk fra det, det ender bare med at du bliver endnu mere forviret end du er i forvejen!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Psychedeliske stoffer er ikke legetøj knægt!

Og desuden så er du stadig et barn!
Dvs. du er barnlig og har ikke forstand på at bruge det som e terapi middel... Derfor bør du også holde dig langt væk fra det, det ender bare med at du bliver endnu mere forviret end du er i forvejen!
<HR></BLOCKQUOTE>

Ingen stoffer er vel legetøj... Men alligevel vil flertallet bare "lamme sig", ligesom børn vil lege. Man kalder ikke en 16-årig for et barn. Jeg er ikke forvirret; jeg er afklaret og har tjek på mit liv.

In our memories
Brugeravatar

Ingen stoffer er vel legetøj... Men alligevel vil flertallet bare "lamme sig", ligesom børn vil lege. Man kalder ikke en 16-årig for et barn. Jeg er ikke forvirret; jeg er afklaret og har tjek på mit liv.<HR></BLOCKQUOTE>

Nej jeg retter dig lige, du TROR du har tjek på dit liv...

Du TROR du ved en hel masse...

Du TROR måske at du er vildt intelligent...

Men jeg har altså også været 16... Jeg ved hvad det vil sige, jeg var blot så fornuftig ikke at tage stoffer dengang...

In our memories
Brugeravatar

Nej jeg retter dig lige, du TROR du har tjek på dit liv...

Du TROR du ved en hel masse...

Du TROR måske at du er vildt intelligent...

Men jeg har altså også været 16... Jeg ved hvad det vil sige, jeg var blot så fornuftig ikke at tage stoffer dengang...
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har ombestemt mig... Jeg kan ikke nå ind til dig/jer.

[ 20 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]

In our memories
Brugeravatar

Jeg har ombestemt mig... Jeg kan ikke nå ind til dig/jer.

[ 20 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jaja.. Hvis du var så intelligent så ville du ikke tage soffer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Jaja.. Hvis du var så intelligent så ville du ikke tage soffer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg skal jo komme med et eller andet ubetydeligt svar, så jeg vælter ét ud... Var Shulgin og Hofmann ikke intelligente? Og er det éns hjernekapacitet, der afgør, om man finder stoffer tillokkende?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]