<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Jeg plejer ikke at bruge hårde ord mod folk, men når du gør det imod mig så kan jeg kun svarer med at det er DIG som er en idiot! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] <HR></BLOCKQUOTE>
Ja klart du ik gør.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Du whiner over Krigen i Irak og Afganistan og siger at det er meget mere syndt for Afganerne og Irakerne, men det du ikke kan FATTE det er at netop lige præcis de to krige IKKE ville have forekommet hvis det ikke var på grund af Osama Bin Laden's umenneskelige, feje, kujonagtige, brutale og komplet vanvittige massedrab på uskyldige mennekser!<HR></BLOCKQUOTE>
Jeg har ikke sagt at det er mere synd for de andre... Det er ligså synd for amerikanerne som for Afghanerne, osv., så jeg synes du skal proppe din beskyldning skråt op!
Var det ikke for den begivenhed som det afskum! Satte igang, så havde der slet ikke været nogen krig i Afganistan eller i Irak, hvem er det vi skal frygte og hade! Det er de fanatiske terrorister, det er DEM som skaber ufred og krig i verden, ikke USA - de sørger blot for at holde den slags magtliderlige galninge i skak! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] <HR></BLOCKQUOTE>
Javel ja... Fordi USA vil sætte nogle galninge i skak, så skal et helt land lide? Okay, nu har det fået Saddam væk fra magten... Den irakiske befolkning er træt af at ha amerikanerne rendende rundt, hvorfor kan de ikke smutte ud? Det ER pga olien, og det har vi diskuteret mange gange før, Anima... Så det vil jeg slet ikke komme ind på nu.
Desuden er det en HELT forkert måde at sætte andre i skak på. Jeg vil gerne sætte dig i skak, så jeg sender lige 9000 bomber imod dit hus. Håber det er i orden med dig. USA synes af nogle er idioter og de skal derfor dø - jeg har samme mening som USA, og jeg synes du skal dø (kan du godt se at det lyder barbarisk.. det hører ikke hjemme her, Anima.)
Var det ikke for USA så havde vi ikke haft beskyttelse imod Komunismen eller Nazismen og vi ved begge at lige netop de to ideologier er skyld i millioner af menneskeliv, folkedrab, etniske udrensninger etc.
Så du skal fandme ikke komme her og prøve at sige at det er USA som er banditterne! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Du kan ikke bare komme og tro at du kan vende det hele på hovedet...
Var det ikke for USA så havde vi stadig Taliban styre hvor kvinder blev stenet offentligt, eller Saddam Hussein som myrdede hundredetusindvis, inklusiv folkedrab mod kurderne med giftgas...<HR></BLOCKQUOTE>
Lad mig se... var det ikke USA der fik Saddam på magten? Var det ikke USA der tildelte ham og hans styre alle mulige ting, så han kunne dræbe den ene efter den anden? George W. Bush lovede, inden han blev valgt, at han ikke ville gøre som hans far - han ville åbne mulighederne for at blive genvalgt... Næh, nu gør han PRÆCIS som sin far. Jeg ved ikke om du kan se min fuck-finger, men jeg vil bare fortælle dig at jeg simpelthen ikke hopper på det pis.
Var det ikke for USA's regering, så havde Osama ingen at angribe... sådan kan man også vende den om og sige.
Det er den slags tyraner som vi skal være bange for og det er den slags USA beskytter os imod, så kom ikke her og tro at vi bare skal sætte os ned og vente på alle de forbandede syge diktatur-dømmer rundt omkring i alverdens snuskede bandit lande kan få lov til at udvikle atom våben som de kan tyranisere os andre med, nej jeg siger fandme at vi skal sætte hårdt mod hårdt inden det er for sent [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>
Om det er bandit-lande eller ej, er vel en personlig mening. Jeg synes USA er et bandit-land med denne regering, og de får lov til at udvikle atomvåben... omend så sidder de selv på en stor del af lortet.
Du vil sikkert mene, at USA ikke er et bandit-land, og at de andre er... Jeg kan sige det modsatte, fordi det er ikke DIG der skal beslutte om de forskellige lande er eller ej. Derfor er det en personlig mening. Og hvorfor skal Irak blive kaldt for et bandit-land, fordi Saddam kommer derfra og styrede der et stykke tid? Den skal du altså længere ud på landet med, makker.
Principielt er jeg imod krig.<HR></BLOCKQUOTE>
NEJ DU ER EJ!! Kig i Politik-forumet, folkens... Du har både vist racisme, had og krigsliderlighed... Du mener at alt skal forbydes og kæmpes med krig (fordi du samtidig mener at der ikke er andre måder at gøre det på)... så går du sgu også ind for krig!! Hold kæft hvor er du latterlig...
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima: Det er fandme ikke noget USA bestemmer om der skal være krig, det er usle Muslimske fundamentalister som forsøger at ødelægge verdensfreden, ved at skabe terror, frygt og had...
Først var der Nazismen, så kom Kommunismen og nu er det Islam, her har du truslen på verdensfreden...<HR></BLOCKQUOTE>
*host*fordomme*host*...
Det var alt for den 25 øre...
|