Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 23:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
@Halløj

Jeg mener, at hvis forældre introducerer stoffer til deres børn, følger der naturligvis også en accept med.

Jeg tror ikke, du som forældre nogensinde ville kunne acceptere dit eget barns selvdestruktion. Ok, man vinder også meget ved det, men det kan alligevel - og gør - mange gange gå galt.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Bonghovedet> Når dine børn så tager stoffer alligevel, vil de ikke fortælle det til dig pga. din fordømmene holdning. Så vil de blot gøre det bag din ryg, og du vil ikke have en chance for at få lidt HR på banen - og desuden vil du distancere dig fra dine børn.

Men det er selvfølgelig dit valg - jeg tror bare ikke den der "just say no" tankegang fører til noget som helst. Stoffer er kommet for at blive!

PLUR!

Medlem

Geografisk sted: Månen
Det ved jeg godt kan være en uheldig konsekvens af d, men på den anden side hvis jeg gik rundt og sagde til mine børn at de bare skulle komme til mig hvis de ville prøve stoffer, så kan jeg da være helt 100% sikker på at de vil prøve at ta stoffer!
Hvis Jeg en dag fandt ud af at mine børn tog stoffer, så ville jeg derimod sætte mig ned og snakke d igennem med dem, og i erkendelse af at jeg nok ik kan forhindre mine børn i at tage stoffer ville jeg nok forsøge mig med noet HR istedet for!

Wiki Admin
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af g0dkiLLa:
Jeg tror ikke, du som forældre nogensinde ville kunne acceptere dit eget barns selvdestruktion.<HR></BLOCKQUOTE>

De fleste forældre accepterer at deres børn drikker (når de er nået en hvis alder, forstås), men de ville skride ind hvis deres børn begyndte at drikke i hverdagene fx.

Jeg kan ikke se hvorfor man skulle adskille alkohol fra andre rusmidler, måske med undtagelse af de virkelig hårde stoffer som heroin og kokain.

Jeg tror bare denne holdning er et produkt af vores rusmiddelkultur, og tonsvis af statsfinansieret propaganda.

Come on - samfundet får da aldrig et fornuftigt forhold til stoffer hvis ikke vi er åbne over for hinanden, og diskuterer virkningen, farerne og glæderne ved stoffer med hinanden, uden at fordømme og forbyde - lissom vi gør med alkohol, med success!!!

Medlem

Jeg ville dog stadig gøre dem klar over at de absolut ikke ville få min tilladelse til at gå ud og tage stoffer, og at jeg på d kraftigste ville være imod d!

Medlem

Coke er sgu da ik så slemt et stof igen er d?

@halløj --> Den eneste grund til at stoffer er ulovlige er fordi at vi ikke vil have at vores børn tager dem!
Jeg er sgu i bund og grund ligeglad med hvad andre folk gør med deres liv, men når d kommer til ens egen børn så er det anderledes!
Det her er rent gætteri, men du lyder som en af de typer som har nogle forældre som altid skal blande sig, og kun prøver at gøre livet surt! Du ved sådan nogle forældre som bare ik vil accepterer din livsstil, fordi at de simpelthen er for dumme og uvidende og ik ved en skid om hva de snakker om! Men du ved selvfølgelig bedst, ligesom så mange andre på det her board, både dem som idag er og dem som ikke længere er!
Jeg siger ikke at du er sådan, men det kunne jeg godt forestille mig pga dine holdninger! Jeg har selv truffet nogle farlige beslutninger i mit liv, jeg ved ik om jeg fortryder noet, men jeg ved at jeg ik vil have mine børn til at tage de samme beslutninger, for i bund og grund er d jo pisse-dumt at tage stoffer!

Wiki Admin
Brugeravatar

1) Forbudet begrænser ikke forbruget, men gør derimod stofferne meget mere farlige pga. det sorte marked. Forbudet kan endda være med til at øge forbruget blandt børn/unge, pga. det forbudte element, og børn/unges oprørstrang. Et godt eksempel på det er holland, hvor hashforbruget blandt unge faldt markant iløbet af en årrække, umiddelbart efter dekriminaliseringen af stoffet. Idag har Holland et af de laveste forbrug af hash i hele europa!!!

2) Mine forældre blander sig ikke så meget i mit liv mere, men jeg ville fandme ønske at jeg kunne tale frit om hash og svampe blandt dem, at jeg ikke hele tiden skal spille skuespil for at "behage" mine forældre. Jeg ser intet positivt i tabuer!

3) Bonghovedet, du mener at det i bund og grund er pissefarligt at tage stoffer. Det er her vi er grundlæggende uenige. Stoffer kan være farlige, hvis brugeren ikke er godt nok informeret om forholdsreglerne (som det er tilfældet idag) eller hvis brugeren bruger rusen til at flygte fra forskellige problemer. Eller hvis stofferne er urene, pga. det sorte marked.

Medlem

Jeg giver dig fuldstændig ret i at stofferne ville være mindre farlige hvis de var lovlige, men d r de altså ikke og d r de sandsynligvis stadig ikke når jeg engang har fået børn! Det at stofferne vil blive renere og mindre farlige ved en evt lovliggørelse betyder ik at de bliver ufarlige! Langt de fleste af os herinde er dumme mennesker som ikke kan finde ud af at lytte til folk! Fra jeg var lille har folk fortalt mig om at stoffer er farlige og at de ik fører til andet end problemer, aligevel er jeg dum nok til at gå ud og gøre d! Der var jo ingen af os herinde som første-gang da de prøvede stoffer vidste hvad det var, og at alt det som vi har fået at vide op gennem vores opvækst har været lidt overdrevet! D har vi først fundet ud af efter vi begyndte med stofferne! Dvs at da du åd din første kiks var der sandsynligvis to ting du havde fået at vide, og ud fra de to ting traf du din beslutning om at proppe pillen i munden! Disse to ting var:

1: Det fører ikke til andet end afhængighed, problemer, andre stoffer og hjerneskade!!

2: Det skulle være totalt vildt og fedt!

D r noet af en chance at tage når disse to ting er de eneste informationer man har og man skal da være lidt småskør for at gøre d! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Wiki Admin
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Bonghovedet:
Langt de fleste af os herinde er dumme mennesker som ikke kan finde ud af at lytte til folk!<HR></BLOCKQUOTE>

*Suk*!! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Jeg savner det gamle psychedelia.dk....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Fuck nu det religionssnak!

CREAM all the way baby!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
CREAMY all the way baby!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Bonghovedet:
Hva r d for noet pis at fyre af!§??"#?!? Ved du overhovedet noet om islam? Muslimer går ikke ind for en fuldstændig nedkæmpning af en fjende! Profeten Muhammed kæmpede både mod jøderne og de kristne, og da han havde besejret dem gav han dem lov til at blive boende i landet mod at de betalte en særlig skat! Profeten og grundlæggeren af Islam gik altså ikke engang ind for en ren Islamisk stat! Han ville sikkert ikke have haft noet imod en sådan stat, men han ville ikke ty til folkemord og tvangsforflyttelser af mennesker for at opnå dette! <HR></BLOCKQUOTE>

Ved DU noget? Se denne post.

Insane psychedelia user!

Yessir, så er der popcorn i micro'en og 3 mL GBL i maven og jeg er klar til at se hot doks [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
ÅRH, hvor er de fucked! FEDT SHOW!

Insane psychedelia user!

Hvis der er nogen der ikke ved hvordan E virker, skulle de da bare se det program! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

FUCK hvor for jeg lyst til ECSTASY!

..men fuck hvor er de lamme og uansvarlige!

In our memories
Brugeravatar

Daffy - Ja, det er da ekstremt! Jeg har fandeme også fået lyst til E. Jeg er blevet helt varm i kroppen.

Medlem

Geografisk sted: Westside Brabrand
fuck de er blæste.......

sygt

Tidligere holdmedlem

Fuck han er sej ham faren.

Gør ondt i mit hjerte når jeg ser hvordan de chikaneres af omverdnen.

OG FUCK HVOR HAR JEG LYST TIl MDMA

Medlem

Geografisk sted: Westside Brabrand
Sej??!!

ca. lige så meget omsorg for sine børn som Homer Simpson!!!

Fågt i skalle... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Fart Jay - Han gør det absolut ikke af manglende omsorg, tværtimod. Jeg forstår ham egentlig meget godt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]