Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 87 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Ayahuasca på en festival? Den liste er forhåbentlig for sjov, ikke?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
@jespar:
nope absolut ikke, har god tid til at lave et afkog, har minimal kost i maven til den fysiske udrenselse, og hvis/når jeg endelig skulle brække mig, er der sikkert en lejr nordmænd en spytklat væk :P

men hvorfor skulle man ikke tage aya på en festival?

Håber du lige gider uddybe jespar...(Edited:'nough said :) )

Offtopic:
Yuhu post nonsens nr. 100!!!

Senest rettet af ThirdEyeFlood 26 jun 2004 13:41, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

BehindMind skrev:
Skal have div ting med.

Hash
Svampe
MDMA
Coke

og selvfølgelig masser af pilsnere! 8)

Go' Festival til jer alle! :D

Svampe på en festival :shock: Jeg tror ikke jeg ville have lyst til at være på svampetrip med så mange mennesker omkring mig, men hver sin smag...

@Alle: Hvem har prøvet at være på svampe sådan et sted? Jeg kunne forestille mig at det er mega ubehageligt/uhyggeligt!?

Jeg skal forresten selv bare have en del hash med og så drikke MANGE øl!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@troelsmakholm:
Kan sagtens følge din tanke, og synes bestemt heller ikke det er behageligt at stå helt klaustrofobisk klemt i en menneskemængde på svampe.
Men så længe du ikke står og tripper i mushpit, og har mulighed for at bevæge sig væk fra masserne synes jeg ikke det er et problem.
Den generelle nervøsitet og utryghed man kan have ved at være i nærheden af 'normale' mennesker når man er på svampe synes jeg ikke man har på roskilde for der er ingen normale.

Synes tilgengæld Roskilde er et fedt sted at trippe svampe, der hersker ligesom en helt speciel god 'vibe' derovre som jeg synes man stiller ind på med svampene. Desuden forstærker de de musikalske indtryg tifold.

Men selvfølgelig skal man altid have respekt for psykedeliske stoffer!

Titel:
Site Admin

DOM / STP
DOB
2CB
MDMA
4FA
Meth
Fentanyl
GHB
Valium

Så skulle der vidst også været garanteret en god festival til den unge person hæhæ

øl og snade er naturligvis underforstået ;-)

Titel:
Medlem

@troelsmakholm

tog svampe på roskilde '02.. men det var uden halluer og bare generelt mindfuck.. hvis ikke jeg var blevet mindfucket så meget, og vi havde været nogen flere der havde trippet sammen, tror jeg det havde været ret gøj.. En ven tog svampe om søndagen, og han havde en hel fin oplevelse.. Så jeg ka ikke se hvad der skulle være galt i at trippe svampe / andre sager på festival..

Titel:
Medlem

piphanz skrev:
@troelsmakholm

tog svampe på roskilde '02.. men det var uden halluer og bare generelt mindfuck.. hvis ikke jeg var blevet mindfucket så meget, og vi havde været nogen flere der havde trippet sammen, tror jeg det havde været ret gøj.. En ven tog svampe om søndagen, og han havde en hel fin oplevelse.. Så jeg ka ikke se hvad der skulle være galt i at trippe svampe / andre sager på festival..

Ok. Der er sikkert nogle der kan få et godt trip på en festival... Jeg tror bare ikke jeg ville være en af dem :wink:

Jeg vil give dig helt ret i at man kan tage en masse andre ting, det eneste jeg kunne forestille mig som kunne give stort badtrip er psykedeliske stoffer... stimulerende stoffer kan man jo tage overalt, men jeg har nu mere lyst til bare at sidde og stene med vennerne og noget hash end at være wired på amf, mdma eller andet... men sådan er vi jo så forskellige :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
KenIshii skrev:
DOM / STP
DOB
2CB
MDMA
4FA
Meth
Fentanyl
GHB
Valium

Jeg står bare tilbage og undrer mig over, hvordan du får fat i alle de stoffer. :?:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Holder mig til Hash og Alko på festivaller.. Men okay, hvis man falder over lidt guf, siger man jo ikke nej tak.. ;)

Titel:
Medlem

Hvornår tager i afsted til festival?

Jeg selv tager afsted klokken 20 i aften (lørdag)... grunden til at jeg tager så tidligt afsted er at jeg kender en der skal køre til københavn på det tidspunkt og så kunne jeg spare en togbillet (285 kr)
Det vil sige at i kan finde mig uden for porten til vest-siden fra klokken 23 lørdag til 8 søndag morgen når de åbner portene :) Det er godt nok lidt strenge at sidde og vente men det overlever jeg nok..

Hvis der er nogle der får lyst til at sige hej og som også skal vente ude foran porten til vestsiden så er jeg ham den grimme, høje med krøllerne :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg lander derovre kl 10.30 søndag... Men tror desværre jeg ender i en go kø, hvis det går som sidst.. :(

Titel:
Kaospilot

Jeg tager afsted nu her kl. 23 fra århus, og er der ovre lidt senere i nat. Er nok på pladsen ved to halv tre tiden. Venter nok også omkring porten.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Tager afsted i morgen kl 6.30 og er der en time efter regner jeg med.

Ses til en fed uge :twisted: :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Vi ses... :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Så er man lige hjemme og vende for at få et (for en gangs skyld) varmt bad og noget ordentligt mad i sækken.

Lidt surt at Bowie-drengen ikke kunne komme, men så er det jo godt at Slipknot kan træde ind i stedet for :roll:

Ses i Asien!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Fed festival! Brugte al min tid inde i Metropol (technoteltet), og Fluke og Infusion fyrede den satme af! En kæmpeoplevelse! :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I er nogle fisser hvis I allerede er taget hjem :P

Titel:
Kaospilot

Hvis du har brugt al din tid i technoteltet, er du gået glip af rimelig meget andet lækkert musik - bl.a. Under Byen & Swan Lee ;-)

Håber i øvrigt alle havde en hyggelig festival - er selv netop kommet tilbage til fastlandet igen (rart at jorden her ikke bevæger sig når man prøver at gå på den).

Selv kan jeg i hvert fald huske....umm....musik, cannabis, øl, tossesnak, fråder (super ispandekager med jordbærsyltetøj), og selvfølgelig en fantatisk stemning (imo).

Og en lidt uheldig Schotty der blev trukket med ind til undertegnede og FarmerJoe....vi var vist lidt interne ;-)

Med forbehold for ikke at give mening.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ah just hjemvendt fra mudderpølen, nybadet og i tørvejr.
Havde glædet mig mest til pixies, og the stooges, første skuffede, nr. 2. holdte for hårdt, i det værste pis vejr derovre, Iggy rules.
Næst efter et gensyn med k0rn, meget jævn men rykkede da.
Efter skuffelsen over Bowie var Slipknot perfekt til k0la, så ikke helt dårlig bytte.

Ben Harper var fed as usual.

Men tilgengæld var den helt klart største oplevelse, og overraskelse for mig, selvom folk der kender mig nok vil håne mig for the following statement men: Basement Jaxx,Grandadbob DJ's og Fatboy Slim som Dj efterfølgende var simpelthen for vildt, jeg var fuldstændig i en psilocybinsymbiose med musikken, og gik fuldstændig grasat, de øjeblikke verden ikke blev for vidunderlig mærkværdig, det koksede godt nok lige en overgang under Basement Jaxx, havde redoseret lidt tilfældig af en større pose, men my god det var en vidunderlig aften, men mine ben og sko var total fucked up dagen om natten(rettere sagt sandaler indrullet i heftig gaffa, udmærket konsktruktion men tror den er fucking usund i længden)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Spillede Fatboy Slim kun som DJ ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 87 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]