Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 115 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Kiliman skrev:
hmmmmm aliaarhus

Citat:
Desuden er jeg ung, spæd, kongen i sengen...og Psychedelis yndlingsperker!!!!!

Er du ikke oxo den eneste person af anden etnisk oprindelse end min egen der er til mænd derinde?

Du forveksler mig åbenlyst med Odden. Nordmand og totalt homo-attitude, især på MDMA.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu kan jeg ikke lige se hvorfor du ikke vil mene at tryptaminer og phenethylaminer er stoffer, men jeg tror nu ikke det handler så meget om partneren forstår hvad det er man foretager og indtager sig for at kunne acceptere det. Jeg tror alene det at man eksperimenterer med diverse bevidsthedsændrende stoffer signalerer at man på den ene eller anden måde er ude på et skråplan, dermed ikke ment at dem der gør nødvendigvis er det, men jeg tror det opfattes sådan af mange "normale" mennesker, som ikke har de store erfaringer med sådan noget. Det fortæller selvfølgelig også noget om ens livssyn og personlighed, at man er tilbøjelig til at give sig i kast med sådanne selveksperimenter og som regel også det der følger med som f.eks. en overbevisning om at ting består af energier, en spirituel verden og sådan noget. Det kan måske godt signalere at man ikke har begge fødder på jorden, hvis man bare slynger sådan noget ud til en der ikke kender andet til stoffer og stofverden end hvad der nu florerer blandt venner og bekendte og hvad hun/han nu ellers har af viden fra medier osv. Det er nok også derfor det kun typisk er piger der er meget tolerante og accepterende, der synes at kærestens "livsstil" med eksperimenter og alternativ tankegang er noget hun kan bygge et forhold på eller piger der har egne erfaringer med stoffer og/eller deler samme interesse for det område.

Men held og lykke med damen ihvertfald :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Stop nu det med Fanny. Grunden til at jeg nævner hende er fordi mange af jer kender hendes holdninger til de interresante emner. Og det er de holdninger min pige skulle ha til enmet hvis det var.
Men det er ligesom blevet en ting jeg har droppet da den slags ikke findes her i vestjylland (efter hvad jeg har erfaret).
Hvis endelig de er interesserede så er de jo blæste hver evig eneste weekend og går til psykolog og bliver voldige når de ikke tripper osv. Altså nogle rigtige fuck-ups!
Jeg søgte en pige som tog emnet seriøst og ikke bare tænkte på hvad der sker mens man tripper men også hvad der sker bagefter og ligger mærke til forandringerne. De fleste piger siger bare efter den 400'ene gang de er blæste. Jeg kan altså ikke klare det psykisk mere... Hvad skal jeg gøre? jeg ryster når jeg tripper og jeg får flashbacks næsten hver dag. Dem tager jeg simpelthen ikke seriøst for de tager ikke hallucinogenerne og stofferne seriøst.
Derfor har jeg besluttet at nu da jeg har fundet en pige der gør mig glad hver gang vi snakker sammen osv. så vil jeg altså godt vil lægge en simpelt ting som "indtagelsen af hallucinogenerne" på hylden! Hun "valgte" mig før jeg snakkede om at lægge dem på hylden og faktisk er den første der fik dette at vide AOL herfra forumet af. Så det er ikke ligefrem en del af mit "jeg" som jeg ligger på hylden for hende fra starten. Det var bare en beslutning jeg tog uden hende i tankerne. For oplevelserne og de posetive "evner" jeg har fået gennem dem ER integrerede i min hjerne og jeg behøver ikke trips ligeså ofte som f.eks. Ali... Jeg har simpelthen ikke haft så mange problemer som han har haft/har? Så jeg ser kun grunden til at tage dem nu er for at blive trippe og så vil jeg under trippet føle mig som de dersens (...) jeg omtalte tidligere, der ikke ejer respekt for drogene. Kan godt være at jeg træder nogen over tæerne, men nu er jeg ærlig. En anden ting er bare at jeg synes at de fleste piger bare ikke kan styre deres trips. De bliver konstant og hver gang så fucked at de laver et eller andet totalt unødvendigt og åndsvagt. Håber i forstår hvem jeg "omgåes/søger iblandt" herovre.
Derfor vil jeg gerne udsætte fremtidige "rejser" til senere hvor hun måske bærer over med det og så vil jeg også have det bedre under trippene. Jeg vil ikke smide hende væk bare fordi hun ikke kan lide det jeg gør hvert tredje-fjerde måned, for har siden mit meskalin trip kun trippet for at få oplevet noget. Ikke for at psykoanalysere og rejse ind i mig selv, men bare for at se hvad der sker... Det har jeg ikke brug for nu. Meskalinen har hjulpet mig meget og hjælper mig hver dag. Hvad mere kan man så forlange? hvis jeg får brug for dens hjælp står den jo i min vindueskarm :P

Tak *Treasure* :wink: Mange.. Mange tak! det er det jeg mener. Ved godt vi ikke altid har været enige, men der scorede du lige din street respekt tilbage :D
Jeg spurgte bare om der var andre der har erfaringer med sådanne hendelser. Ikke at i skulle bitche mig fordi jeg har taget en beslutning.

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Citat:
Du forveksler mig åbenlyst med Odden. Nordmand og totalt homo-attitude, især på MDMA.

Well der er da ikke noget galt med at have en homo attitude, så længe dem omkring dig ikke tror du er bøsse (skete for thujoin og jeg hehe

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tjah altså... en pige kan ikk få mig til at stoppe med stoffer...

Og hvis hun ikke kan acceptere jeg benytter mig af dem, så er det bye bye! :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!

IN$DU skrev:
tjah altså... en pige kan ikk få mig til at stoppe med stoffer...

Og hvis hun ikke kan acceptere jeg benytter mig af dem, så er det bye bye! :twisted:

Jeg tror nu nok den helt rigtige pige vil kunne få en til at ændre på sådan noget.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Cope>> Med dit forholdsvis sjældne forbrug af psykedeliske stoffer kan jeg ikke se hvorfor hun skulle være bange. Slap af og sæt hende stille og roligt ind i tingene. Få hende evt. til at læse nogle af Ali´s førnævnte rapporter.
Lad være med at love, at du ALDRIG vil intage "stoffer" igen. Sådan et løfte holder kun forelskelsen ud. Så snart den er overstået (de kloge siger det er en tilstand man er i 3-6 måneder :wink: ) skal der helst være skabt et solidt grundlag af kærlighed. Dette vil aldrig kunne blomstre frem, hvis I har prøvet at lave hinanden for meget om. Kærlighed har noget at gøre med gensidig respekt og forståelse. Bed hende istedet om at stole på dig. Det viser mere om tøsen virkelig elsker dig.

Alt det som du synes er sødt og kært ved hende lige nu (og det at hun vil lave dig om, får dig garanteret kun til at føle, at hendes bekymring for dig, er et bevis på hendes kærlighed!) vil vende, den dag sex ikke konstant står øverst på prioritetslisten. Du vil højest sandsynlig begynde at gøre oprør og kører ubevidste destruktive spil i jeres forhold.
Læs mit svar til Ali her, nederst i tråden:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=8572

Men ellers, held og lykke med hende! Jeg kender godt til forelskelsens storm, som gør at man er villig til at kaste sin hjerne laaaangt væk! Men hold alligevel tungen lige i munden :wink:

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Infected Cope skrev:
DR-D skrev:
Pigen behøver da ikke kunne lide hallucinogener, men bare respektere at du gør...

hehe hvorfor lavede du så overhovedet emnet?

Hvis du ikke vil diskutere sagen og har besluttet dig?

Det virker da lidt latterligt IMO, men jaja må du få et langt og godt liv med hende hehe

-Som sagt kan hun ikke lide at omgåes stoffer. Hun har haft en onkel afhængig af Morfin. Og en x som var på MDMA engang imellem.

-Jeg har besluttet mig idag/jeg fandt frem til den beslutning.

-Synes snart jeres bitcheri er TOTALT latterligt!!! Især dine små stødende sætninger DR-D :evil:

Hvis du ikke har noget sagligt at poste ville det være bedst du lod være!

Det er sku ved at bliver for latterligt de ting der bliver bitchet over på dette forum hvornår får det en ende? Det er sku da ikke sådant noget folk de gider at side og læse om når de finder info om diverse...

/Cope

Cope, ro på!

Jeg er ked af at du tager det så hårdt og at du ikke kan modtage en anelse kritik uden straks at fare i flint.

at jeg ikke har skrevet noget sagligt kan jeg ikke helt se hvor hører til? det kan godt være at mine meninger ikke stemmer overnens med dine, men tough luck, sådan er det nu engang. føler også bare lidt at du udelukkende acceptere skulderklap og salutter.... men nok om det!

Et eller andet sted ville jeg jo heller ikke give min mening til kende i dit emne, hvis ikke det var for at "hjælpe" dig med at tage den (IMO) rigtige beslutning.

At hun har haft dårlige erfaringer med kærester og familiemedlemmer er self en hindring, men ville det ikke være en ide at snakke med hende om det og sætte hende lidt ind i forskellen på brug og misbrug?

At du påstår at piger ikke kan trippe og skulle være mindre istand til at håndtere psykoaktiver mener jeg udelukkende du begrunder i de forkerte eksempler. kender da mange som kan "konkurrere" på lige niveu med de hankøn jeg kender.

Der er jo heller ikke nogle der siger at hun behøver trippe/beruse sig overhovedet, jeg ville bare ikke selv kunne være sammen med en som ikke kunne acceptere mine valg og "hobbyer"...

men ok vi er jo allesammen så forskellige, mener bare ikke at man skal lade sig underlægge andre.

Senest rettet af DR-D 06 okt 2004 14:12, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hvordan kan en diskussion der handler om kærlighed i det hele taget være saglig?

Fra Nudansk ordbog:

Citat:
Saglig = som primært er baseret på el. holder sig til kendsgerninger frem for følelser, intuition og personlige vurderinger

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Infected Cope skrev:
Hun "valgte" mig før jeg snakkede om at lægge dem på hylden og faktisk er den første der fik dette at vide AOL herfra forumet af. Så det er ikke ligefrem en del af mit "jeg" som jeg ligger på hylden for hende fra starten. Det var bare en beslutning jeg tog uden hende i tankerne.

læs den lige én gang til. Jeg ville bare høre om det var sket for andre end mig. jeg ville ikke starte diskutioner om hvad der er rigtigt og forkert at gøre. For som DR-D siger så er vi forskellige og så er den ikke længere.
Men jeg vil prøve at sætte hende ind i min verden og se om hun kan tollerere det og hvis hun efter et stykke tid, stadig ikke kan det jamen så er det ok med mig. Jeg føler ikke at jeg har tabt noget ved det.

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
Jeg tror nu nok den helt rigtige pige vil kunne få en til at ændre på sådan noget.

Den rigtige pige vil ikke prøve på at ændre på dig overhovedet!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hmm.. fik postet lige hurtigt nok før, og fik ikke lige set side to :lol:

@Prom: Ahrg hvor uretfærdígt at jeg skal sidde her helt alene og læse din post uden dit intense nærvær! Nu fik du fuldstændig spoleret den arbejdsmoral jeg havde opbygget i mit ensomme cølibat (1 ½ dag) :wink:

Og Ali> hvis din reklame for dig selv holder, så er jeg sikker på du har en meget lykkelig kæreste!
-iøvrigt var det en svampetur.

Nå, men til sagen...

Cope> du skriver at piger ikke er så gode til at trippe som fyre. Det tror jeg bestemt ikke er sandt. Min erfaring er i hvertfald en anden. Men måske bliver piger bedre til det med alderen. Mange piger er mere usikre som unge og dette gør at de kan blive mere skræmte på trip.
Sådan havde jeg det i hverfald selv. Selvom jeg havde en god holdning til LSD, prøvede jeg samtidig at leve op til en facade af at have styr på tingene og at kunne gøre det "lige så godt" som de mænd jeg trippede med. Men da jeg fik det skidt oplevede jeg, at de ikke kunne hjælpe mig. Måske det skyldes at kvinder og mænd tripper forskelligt. At deres styrke ligger i forskellige retninger. Sådan føles det. Mænd bliver skræmte når kvinder bliver hysteriske :twisted: .
Du skriver lidt nedladende om piger som fortæller at de er skræmt over at få flashback hver dag, når de tager psykedeliske stoffer. Jeg kan fortælle dig, at jeg var mindst lige så skræmt som dem! Det er en meget voldsom ændring af bevidstheden, når man starter i en ung alder med at trippe.

Så lad være med at tro at der ikke findes "rigtige hippiepiger i vestjylland!
Det er noget melodramatisk sludder! (Og hvis det ikke er, må du jo bare tage dig sammen og rejse over til øen her!)

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!

Kiliman skrev:
Citat:

Den rigtige pige vil ikke prøve på at ændre på dig overhovedet!

Du misforstår mig. Den rigtige vil få en til at ville ændre sig, og ikke ment på den måde at hun tvinger en til det. Den rigtige pige får en til at ændre sig frivilligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Måske men så er vi oxo i den anden side af vejen i forhold til, at hun kun vil have ham hvis han ændre sig

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fanny skrev:
Hmm.. fik postet lige hurtigt nok før, og fik ikke lige set side to :lol:

@Prom: Ahrg hvor uretfærdígt at jeg skal sidde her helt alene og læse din post uden dit intense nærvær! Nu fik du fuldstændig spoleret den arbejdsmoral jeg havde opbygget i mit ensomme cølibat (1 ½ dag) :wink:

Og Ali> hvis din reklame for dig selv holder, så er jeg sikker på du har en meget lykkelig kæreste!
-iøvrigt var det en svampetur.

Nå, men til sagen...

Cope> du skriver at piger ikke er så gode til at trippe som fyre. Det tror jeg bestemt ikke er sandt. Min erfaring er i hvertfald en anden. Men måske bliver piger bedre til det med alderen. Mange piger er mere usikre som unge og dette gør at de kan blive mere skræmte på trip.
Sådan havde jeg det i hverfald selv. Selvom jeg havde en god holdning til LSD, prøvede jeg samtidig at leve op til en facade af at have styr på tingene og at kunne gøre det "lige så godt" som de mænd jeg trippede med. Men da jeg fik det skidt oplevede jeg, at de ikke kunne hjælpe mig. Måske det skyldes at kvinder og mænd tripper forskelligt. At deres styrke ligger i forskellige retninger. Sådan føles det. Mænd bliver skræmte når kvinder bliver hysteriske :twisted: .
Du skriver lidt nedladende om piger som fortæller at de er skræmt over at få flashback hver dag, når de tager psykedeliske stoffer. Jeg kan fortælle dig, at jeg var mindst lige så skræmt som dem! Det er en meget voldsom ændring af bevidstheden, når man starter i en ung alder med at trippe.

Så lad være med at tro at der ikke findes "rigtige hippiepiger i vestjylland!
Det er noget melodramatisk sludder! (Og hvis det ikke er, må du jo bare tage dig sammen og rejse over til øen her!)

Hilsen Fanny

Så så Fanny :wink:
Jeg var stødene i mine ord, men det er min ærlige mening om de piger der er i min omgangskreds/bekendte. De er FOR optagede af bare at blive blæste og ikke i at undersøge hvad det er der sker med dem. Derfor har jeg ikke respekt for dem når de så kommer og fatter hat af de bivirkninger de oplever. Det kan godt være der findes "rigtige" hippie piger i vestjylland", men de er stadig for sjældne syn herovre. Kun dem der er under 15 kan finde på at skildne sig bare en lille smule ud fra mængden. Hvis jeg skal være generaliserende (hvilket er ganske naturligt) så er pigerne i vestjylland mere konforme end pigerne i KBH egnen.
Hvis du (Fanny) tror der findes bare én pige herovre med bare snærten af dine synspunkter så tro om :wink: Det var ikke ment som en negativ drejning mod dig. Bare en kendsgerning.

*Treasure* præsis

Jeg vil gerne undskylde *DR-D*, *Prometheus*, og andre, hvis jeg har virket meget irritabel i tråden, men jeg har lige læst den igennem fra start til ende og i kan have ret i mange af de ting i påpeger :oops: undskylder meget...

Men jeg har nu tænkt mig at skrive til hende at jeg synes at hun skal se lidt på det der er skrevet herinde. Tror i at det kan være en god ide? eller vil det fucke det hele op? nu kender i jo ikke pigen men bare et gæt?

/karma

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
Nu har jeg ik skrevet i denne tråd før, men HAR fulgt med...

Så, mit gæt på hvordan hendes reaktion ville være hvis hun f.eks læste denne tråd igennem er, at der er 2 muligheder, enten finder hun forståelse og interesse i din lille hallucinogen-hobby, eller også bliver hun skræmt og går helt fra snøvsen.
Men hvis du VIRKELIG vil satse på at beholde din interesse for hallucinogener, så synes jeg , at du skal lade hende læse denne tråd og prøve at forklare hende.

Pøj pøj med det!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Fanny & Prometheus* Nåååårh! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
vælg hallucinogenerne, de boller ik udenom..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Næh, de fucker dig bare godt og grundigt! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

noname skrev:
Næh, de fucker dig bare godt og grundigt! :D

Hehe :wink:
Overvejer faktisk snart at prøve Ololiuhqui frø igen eller Galangal for første gang, snart.
Så må vi jo se hvad hun siger til det.
Hvis vi begynder at komme sammen (hvilket jeg regner med) så vil jeg prøve at bruge nogle aftener på at forklare hende hvad det her går ud på.
Ligesom jeg gerne vil sætte mig ind i hendes interesser. Om det så er billedhuggeri eller bowling jamen så lutter jeg da øre.

Bare ikke opera eller musikals. Så er jeg sku skredet :lol:

/Cope

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 115 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]