Fanny skrev:
Hmm.. fik postet lige hurtigt nok før, og fik ikke lige set side to
@Prom: Ahrg hvor uretfærdígt at jeg skal sidde her helt alene og læse din post uden dit intense nærvær! Nu fik du fuldstændig spoleret den arbejdsmoral jeg havde opbygget i mit ensomme cølibat (1 ½ dag)
Og Ali> hvis din reklame for dig selv holder, så er jeg sikker på du har en meget lykkelig kæreste!
-iøvrigt var det en svampetur.
Nå, men til sagen...
Cope> du skriver at piger ikke er så gode til at trippe som fyre. Det tror jeg bestemt ikke er sandt. Min erfaring er i hvertfald en anden. Men måske bliver piger bedre til det med alderen. Mange piger er mere usikre som unge og dette gør at de kan blive mere skræmte på trip.
Sådan havde jeg det i hverfald selv. Selvom jeg havde en god holdning til LSD, prøvede jeg samtidig at leve op til en facade af at have styr på tingene og at kunne gøre det "lige så godt" som de mænd jeg trippede med. Men da jeg fik det skidt oplevede jeg, at de ikke kunne hjælpe mig. Måske det skyldes at kvinder og mænd tripper forskelligt. At deres styrke ligger i forskellige retninger. Sådan føles det. Mænd bliver skræmte når kvinder bliver hysteriske :twisted: .
Du skriver lidt nedladende om piger som fortæller at de er skræmt over at få flashback hver dag, når de tager psykedeliske stoffer. Jeg kan fortælle dig, at jeg var mindst lige så skræmt som dem! Det er en meget voldsom ændring af bevidstheden, når man starter i en ung alder med at trippe.
Så lad være med at tro at der ikke findes "rigtige hippiepiger i vestjylland!
Det er noget melodramatisk sludder! (Og hvis det ikke er, må du jo bare tage dig sammen og rejse over til øen her!)
Hilsen Fanny
Så så Fanny
Jeg var stødene i mine ord, men det er min ærlige mening om de piger der er i min omgangskreds/bekendte. De er FOR optagede af bare at blive blæste og ikke i at undersøge hvad det er der sker med dem. Derfor har jeg ikke respekt for dem når de så kommer og fatter hat af de bivirkninger de oplever. Det kan godt være der findes "rigtige" hippie piger i vestjylland", men de er stadig for sjældne syn herovre. Kun dem der er under 15 kan finde på at skildne sig bare en lille smule ud fra mængden. Hvis jeg skal være generaliserende (hvilket er ganske naturligt) så er pigerne i vestjylland mere konforme end pigerne i KBH egnen.
Hvis du (Fanny) tror der findes bare én pige herovre med bare snærten af dine synspunkter så tro om

Det var ikke ment som en negativ drejning mod dig. Bare en kendsgerning.
*Treasure* præsis
Jeg vil gerne undskylde *DR-D*, *Prometheus*, og andre, hvis jeg har virket meget irritabel i tråden, men jeg har lige læst den igennem fra start til ende og i kan have ret i mange af de ting i påpeger

undskylder meget...
Men jeg har nu tænkt mig at skrive til hende at jeg synes at hun skal se lidt på det der er skrevet herinde. Tror i at det kan være en god ide? eller vil det fucke det hele op? nu kender i jo ikke pigen men bare et gæt?
/karma