Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
ken ishii
JEL

jeg giver jer 100% rat,det lyder sku fornuftig,og der må da være nok medlem der vil give penge til forvilig,jeg er da frisk,for tm skal ikke hænge på webhotel selv,men efter nærmer efter tanket ,kan jeg også give jer rat i at information skal være gratis........

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, lad os følge den gode Open Source-ånd...

Information want's to be free! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

YES ... og hvis nogle har så meget info at de mener de er penge værd så skriv en bog .. og sælg den..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Brugerbetaling eller ej - diskutionen har og vil ikke være forgæves.

Det ville dog være rart hvis de tidligere indlæg blev læst ordentligt igennem inden man postede.

Det handler IKKE om at gemme informationerne - det handler om at gøre informationerne bedre...

Alle forums skal forsat være åbne for enhver - men ikke alle skal have mulighed for at poste og deltage i diskutionerne. (Kun de personer de gider lave en symbolsk donation) Der vil forsat være HELT åbne forums til spørgsmål o.l.

In our memories
Brugeravatar

Burde det ikke nærmere være omvendt?

Altså, at man blev lønnet for at svare på spørgsmål... jeg ville nødigt skulle lægge en helt masse arbejde i sitet, som jeg før har gjort, og så endda skulle betale for at få lov til at gøre det !?!?!? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

STATSSTØTTE ??? (*Suk*)...

Jeg tror snart at diskussionen drejer sig hen på sticky posts og FAQs igen-igen...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zionboy:
Det ville dog være rart hvis de tidligere indlæg blev læst ordentligt igennem inden man postede.<HR></BLOCKQUOTE>

Ah jeg skulle lige til at sige det, brugerbetaling er jo ikke fordi vi vil tage penge for informationen - det er somom folk har glemt hvad vi har snakket om i de tidligere posts, har jeg skrevet for ingenting ? det virker sådan ...

Problemet ER webhosting, men hvis i gerne vil ligge ligge penge så gør det, snak med TM i en PM eller andet og giv ham nogle penge - sværer er det vel ikke.

Og (som sagt) kunne der oprettes fora hvor ikke betalene brugere kunne skrive i (hvis det ikke var glemt) - så nej informationen er ikke gemt væk, og folk kan også læse alle posts - bare ikke skrive i de andre fora (hvis i har glemt det også).

Bonghoveder [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Site Admin

Nah... giv heller overskudet til the-hive [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Der bliver de brugt mere fornuftigt, end på det der HR pjat!

Dedikeret medlem

Hvem det lige der er bonghovedet... hehe =]

når man tager penge for at folk kan stille nogle bestemte spørgsmål, er det da brugerbetaling. og gratis forum og betalings forum lyder ikke helt rigtigt, når ytringsfrihed er så højt prioriteret i vores samfund. uanset hvad skal der ikke opstå et betalings site.

Medlem
Brugeravatar

jeg vil altså heller ikke have mine forældre blandet ind i det her, så kan vi ikke finde en anden måde på at betale!!

men selve ideen er nu god! jeg er med på den!!!

In our memories
Brugeravatar

Drop nu det der...

Lav et nyt fint board, med fine FAQs og sticky posts - dvs. mere tilgængelig information, som folk bliver henvist til først.
Opret en paypal-account eller en normal bankkonto som folk kan donere penge til hvis de har lyst...
Og drop da så alt det med tvungen brugerbetaling...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Paypal virker ikke uden man har en us account, jeg har prøvet og prøvet LÆNGE at snakke med dem - de fatter NADA og svarer ikke på mails ...

Jeg prøver på en anden måde så, alle dem der gerne vil give en skilling skriver en mail til woody@psychedelia.dk og hvilket beløb de gerne vil give, så kommer jeg med et konto nummer de kan overføre på [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] lad os se om der kommer noget så hehe

Så kan jeg komme med posts hvad der mangler at komme ind - jeg ligger den første 50,- til hosting her.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af wOODY:
Paypal virker ikke uden man har en us account, jeg har prøvet og prøvet LÆNGE at snakke med dem - de fatter NADA og svarer ikke på mails ...<HR></BLOCKQUOTE>

Paypal viker godt uden us account - det har været muligt at benytte Paypal i 2-3 måneder.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
Jeg syntes at det lyde ret godt, for så kan psy.dk jo holde sig kørende i hvert fald nogle år endnu???

Peace, Love and Harmony
Stoned_Bush

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay Woody... nu har jeg både emailet dig og skrevet en pm til dig... men jeg har stadig ikke fået et kontonr hvor jeg kan indbetale penge. Skal det forstås sådan at der nu er penge nok, og I helst ikke vil have flere? For jeg kan da fint bruge mine penge selv... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

C_I

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hvad med betaling via telefonservice? Jeg ved ikke, hvor mange sexnumre, der findes, men man må vel kunne oprette sådan noget? Det kunne gå for at være et sexnummer - uden at være det. Så kunne man bare snuppe mobilos og få det overstået i en fart (man behøver jo ikke at lytte til det, der så kommer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ).

Relativistisk båthorn

Det var squ en spændende ide du fik der skat [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Så får vi dankdawg på gay-linien og speedy på schoolgirls...host...schoolboys linien...og Tina på blondie linien, miss84 på brunette linien, og EB på oldboys linien, og resten af os på amatør linien [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Helt seriøst; hvordan laver man sådan en linie? Er det ikke noget med at man tjener penge via nogle sydhavsøer eller sådan noget? Der var jo en skandale om det sidste år, såvidt jeg husker, med telefonregninger som folk ikke ville stå ved.
Meget fed ide synes jeg. Så kan man feks bare indspille et lille bånd fra en p-film på feks 15 minutter. Når så tilfældige Joe ringer, så får han lidt støn til en million kroner i minuttet, som så går til psy støtte eller whatever, hehe.
Det må ku' gøres ligeså lovligt, som alle de sex numre der findes (de er da lovlige ik'?)

[ 16 April 2003: Besked ændret af: JEL ]

lade os nu bare gøre det frivillig

[ 16 April 2003: Besked ændret af: trold ]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Altså, en i mine nære familie har arbejdet med tele-sex. Skal jeg undersøge mulighederne?

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Altså, en i mine nære familie har arbejdet med tele-sex.
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>
Din mor...?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Ta' den!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 83 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]