Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel: "Englestøv"
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Og er det éns hjernekapacitet, der afgør, om man finder stoffer tillokkende?<HR></BLOCKQUOTE>

Nej, men måske, hvilke stoffer man finder tillokkende...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Jeg skal jo komme med et eller andet ubetydeligt svar, så jeg vælter ét ud... Var Shulgin og Hofmann ikke intelligente? Og er det éns hjernekapacitet, der afgør, om man finder stoffer tillokkende?<HR></BLOCKQUOTE>

Shulgin og Hofmann var noget som du IKKE er...

De var voksne!

Desuden så tror jeg sq ikke de to bruger deres tid på speed og heroin [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Shulgin og Hofmann var noget som du IKKE er...

De var voksne!

Desuden så tror jeg sq ikke de to bruger deres tid på speed og heroin [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Voksne... Og? Du har jo selv sagt, at man ikke kan være så intelligent, hvis man tager stoffer. Og nu gider jeg ikke høre på dét heroin længere. Jeg har prøvet det måske 5 gange i hele mit liv.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Voksne... Og? Du har jo selv sagt, at man ikke kan være så intelligent, hvis man tager stoffer. Og nu gider jeg ikke høre på dét heroin længere. Jeg har prøvet det måske 5 gange i hele mit liv.

<HR></BLOCKQUOTE>

hvilke også er 5 gange mere end du burde have! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Voksne... Og? Du har jo selv sagt, at man ikke kan være så intelligent, hvis man tager stoffer. Og nu gider jeg ikke høre på dét heroin længere. Jeg har prøvet det måske 5 gange i hele mit liv.<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg skrev at hvis du var så intelligent så ville du ikke tage stoffer!

Med det mener jeg, at du ville kunne indse at du ikke er gammel nok og at du hvisd du endelig skulle tage stoffer, vente til du var voksen!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Doctor D:
hvilke også er 5 gange mere end du burde have! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor er det så, at jeg kun har taget heroin ca. 5 gange, når jeg har taget alt muligt andet mange flere gange? Kan det være, fordi du har 5 gange så mange fordomme omkring heroin, end du burde have? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Hvorfor er det så, at jeg kun har taget heroin ca. 5 gange, når jeg har taget alt muligt andet mange flere gange? Kan det være, fordi du har 5 gange så mange fordomme omkring heroin, end du burde have? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Nej fordi Heroin er vanedannende...

Og fordu at børn slet ikke burde tage stoffer og slet ikke Heroin!

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Kan du ikke godt selv se det?

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Hvorfor er det så, at jeg kun har taget heroin ca. 5 gange, når jeg har taget alt muligt andet mange flere gange? Kan det være, fordi du har 5 gange så mange fordomme omkring heroin, end du burde have?

Øhh nej det er fordi, at BØRN ikke bør tage heroin! og ja, med dine synspunkter syntes jeg at du kvalificere som et barn, da de er extremt barnlige at høre på!

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Nej fordi Heroin er vanedannende...

Og fordu at børn slet ikke burde tage stoffer og slet ikke Heroin!

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Kan du ikke godt selv se det?
<HR></BLOCKQUOTE>

Jamen, alle stoffer er jo vanedannende, og jeg synes ikke, at heroin er ét af de mest vanedannende. Doctor D har ikke selv prøvet det, og det lyder, som om han synes, at det er et meget mere sygt stof end noget af det, han tager, hvilket jeg ikke personligt mener. Du siger jo også selv - "slet ikke heroin". Men selvom jeg ikke er afhængig af noget, så er jeg mere afhængig af HASH end af heroin.

In our memories
Brugeravatar

Jamen, alle stoffer er jo vanedannende, og jeg synes ikke, at heroin er ét af de mest vanedannende. Doctor D har ikke selv prøvet det, og det lyder, som om han synes, at det er et meget mere sygt stof end noget af det, han tager, hvilket jeg ikke personligt mener. Du siger jo også selv - "slet ikke heroin". Men selvom jeg ikke er afhængig af noget, så er jeg mere afhængig af HASH end af heroin.<HR></BLOCKQUOTE>

Hallo ! Hvor mange junkier tror du ikke har sagt dengang de startede med heroin at de ikke var afhængige af de mere var afhængige af hash blahblahblah.. Hvor mange af dem tror du havde troed at de skulle ende sådan som de gjorde?

Tror du virkelig at du er så meget mere anderledes end andre mennesker?!

In our memories
Brugeravatar

Hallo ! Hvor mange junkier tror du ikke har sagt dengang de startede med heroin at de ikke var afhængige af de mere var afhængige af hash blahblahblah.. Hvor mange af dem tror du havde troed at de skulle ende sådan som de gjorde?

Tror du virkelig at du er så meget mere anderledes end andre mennesker?!
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg tror ikke, at jeg er et helt specielt eksemplar, men det er en vis type mennesker, som bliver junkier. En anden type bliver ikke, medmindre de gør det for meget. Og hvis jeg var så glad for heroin, hvorfor har jeg så kun gjort det så sjældent? Jeg syntes overhovedet ikke bedre om det efter 4. gang, end jeg gjorde efter 1. gang.

In our memories
Brugeravatar

Jeg tror ikke, at jeg er et helt specielt eksemplar, men det er en vis type mennesker, som bliver junkier. En anden type bliver ikke, medmindre de gør det for meget. Og hvis jeg var så glad for heroin, hvorfor har jeg så kun gjort det så sjældent? Jeg syntes overhovedet ikke bedre om det efter 4. gang, end jeg gjorde efter 1. gang.<HR></BLOCKQUOTE>

Heroin er et af de stoffer hvor du har meget svært ved at se hvornår du er afhængig, det kommer ganske langsomt snigende...

Alle kan blive junkier, det har ikke noget med typer at gøre... Det har noget at gøre med omstændigheder som du ikke kan forudsige...

At tro at du er en type som ikke kan blive junkie det er totalt tåbeligt i mine øjne...

In our memories
Brugeravatar

Heroin er et af de stoffer hvor du har meget svært ved at se hvornår du er afhængig, det kommer ganske langsomt snigende...

Alle kan blive junkier, det har ikke noget med typer at gøre... Det har noget at gøre med omstændigheder som du ikke kan forudsige...

At tro at du er en type som ikke kan blive junkie det er totalt tåbeligt i mine øjne...
<HR></BLOCKQUOTE>

Så tror jeg vist, jeg har slået verdensrekorden for, hvor langsomt afhængigheden kommer snigende. *g* Jeg tror ikke på, at det er umuligt for mig at blive junkir, selvfølgelig er det ikke det, men jeg bliver det ikke af at gøre, som jeg gør nu.

In our memories
Brugeravatar

Så tror jeg vist, jeg har slået verdensrekorden for, hvor langsomt afhængigheden kommer snigende. *g* Jeg tror ikke på, at det er umuligt for mig at blive junkir, selvfølgelig er det ikke det, men jeg bliver det ikke af at gøre, som jeg gør nu.<HR></BLOCKQUOTE>

Hvor mange junkier tror du ikke lige har sagt det? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Hvor mange junkier tror du ikke lige har sagt det? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, ja. Men hvor mange ikke-junkier tror du så ikke, der har sagt det? Dem hører man jo bare ikke om.

In our memories
Brugeravatar

Ja, ja. Men hvor mange ikke-junkier tror du så ikke, der har sagt det? Dem hører man jo bare ikke om.<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, men børn bør stadig ikke tage soffer...

In our memories
Brugeravatar

Ja, men børn bør stadig ikke tage soffer...<HR></BLOCKQUOTE>

Okay, jeg har fanget pointen.

In our memories
Brugeravatar

Okay, jeg har fanget pointen.<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, men du mangler stadig at gøre noget ved det og stoppe det vanvid du har gang i...

In our memories
Brugeravatar

Ja, men du mangler stadig at gøre noget ved det og stoppe det vanvid du har gang i...<HR></BLOCKQUOTE>

Giv mig en god nok grund til det. Men hvordan skulle jeg egentlig kunne gøre noget ved det? Bare lade være med at tage nogen som helst stoffer eller ryge hash, selvom alle, jeg kender og omgås både i fritiden og i skoletiden, gør det? Jeg ville ikke engang kunne være sammen med nogen, for så ville jeg stadig blive sideskæv. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og hvor står man så lige?

In our memories
Brugeravatar

Giv mig en god nok grund til det. Men hvordan skulle jeg egentlig kunne gøre noget ved det? Bare lade være med at tage nogen som helst stoffer eller ryge hash, selvom alle, jeg kender og omgås både i fritiden og i skoletiden, gør det? Jeg ville ikke engang kunne være sammen med nogen, for så ville jeg stadig blive sideskæv. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og hvor står man så lige?<HR></BLOCKQUOTE>

Find nogle ordentlige venner så, hvis du lægger det over på dine venners ansvar om du tager stoffer eller ej, hvis de presser dig til at tage stoffer så er de ikke rigtige venner...

Selvfølgelig kan du stoppe med at tage stoffer, medmindre du er afhængig... eller... du ER måske allerede afhængig? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Hvis du siger at du ikke kan stoppe, så ER du afhængig!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]