Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 87 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Dex: Jeps ingen af de kendte hits i hvertfald men mixede et bredt sortiment af den nyeste engelske undergrund vil jeg tro.
Added:Var i hvertfald den eneste udover min svampeelskende kammerat i lejren, der var bedøvende ligeglade med at folk ikke kendte nogle af numrene, mange var dybt skuffede men de var heller ikke ude og ge amok.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er sgu lidt tamt, syntes jeg...

Man ville næsten forvente et liveact til Roskilde Festival...
På den anden side, så er han fandme også en af de dyre drenge!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja nu er jeg jo ikke ligefrem inde i miljøet, altså han lavede da ting nogle vilde ting med hans øhøm 'turntable ting' ved ikke om man kalder det live act. Altså der var klart mere kunst over det end bare en der vender plader, troede nu stadig det var en DJ.
Men hvis det ikke er for offtopic så plz explain to me Dex, kunne godt gå hen at blive hooked på genren.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Yep tak for en god festival Jespar, der blev godt nok lammet til...
Btw: gæt hvad jeg gjorde da jeg kom hjem, hvis du tænker efter kan du nok godt gætte dig til det :wink:

Til alle dem som jeg ikke fik set: Ævæv, jeg var lidt for skæv til at være aktiv :roll: håber at se jer snart!

Og til dem jeg fik set: Tak for alt, vi ses snart :D

Mvh Jonas!

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Fat Boy Slim var en fin koncert. Han vekslede *meget* i stilarterne, men det var ok, selvom det indimellem blev lidt tamt og for lange stræk uden gang i den.

På et tidspunkt spillede han - i meget kort tid - noget der mindede kraftigt om goa-trance. Det var satme vildt at høre på Orange scene. Wow, jeg glæder mig i dette øjeblik helt ekstremt til VooV :-)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ThirdEyeFloond > Det er stadig "bare" DJ'ing... Selvom han velnok er en af verdens bedste. :)

Hans primære stil er Big Beat - jeg kan varmt anbefale hans mixede CD "On the Floor at the Boutique" (Liveoptagelse fra Big Beat Boutique - en klub der ligger i hans hjemby Brighton).

Titel:
Insane psychedelia user!

Var ikke selv oppe og se Fatboy, men har hørt at han skulle have lavet nogle kiks i sine mix så det ikke havde været helt fedt. Var dog oppe og høre Basement Jaxx og det var også rigtig fedt.

Titel:
Medlem

Tak for en fed festival ;)
Jeg fik ikke rigtigt hørt så meget lidt musik, men lidt Swan Lee, Korn, N*E*R*D* og Fatboy Slim blev det da til, allesammen utroligt fede koncerter.
Farmer Joe & Jespar> jeg var også knokkel skæv og halvstiv, på vej hjem fra jer gik jeg frontalt ind i en svensker :shock:
Derudover fik jeg mødt MANGE sjove mennesker, det var min første gang på roskilde festival.
Helt sikkert noget jeg gør igen.

Titel:
Medlem

Af hvad jeg har læst indtil videre så skulle Fatboy Slim have suget. 5g* coke helt præcist, men det har han jo også råd til efter at være blevet betalt 1 million danske kroner for at spille to timer...

*selvfølgelig ikke fyret af på en gang.

Titel:
Kaospilot

Han så i hvert fald ud til at være rigtig godt oppe og køre - smilede en pæn del, eller - hele tiden. Men dette topic skal jo ikke handle om hvilke stoffer stjernerne tager. Så skal vi også snakke om hvor fordrukne metal-grupperne er osv...

Titel:
Medlem

Jeg kom hjem fra festivalen i morges og er lige stået op...

Det er utroligt så fed roskilde festivalen er. Jeg var der også sidste år men det var endnu federe i år. Shit hvor får man godt nok røget meget tjald derovre :)

Her er lige en liste over de vigtigste bands jeg hørte, og min mening om dem:

Sahara Hotnights (ligesom jeg forventede, 4 piger der gav den gas!.. rigtig fedt, stod ca midt i teltet)

Pixies (Fedt musik, og rigtig kool at se dem, dog ikke noget vildt sceneshow. Stod oppe foran)

Iggy og Stooges (Mega fed koncert. De fyrede den vildt af. Jeg var oppe i båsene foran og på et tidspunkt stod jeg 4 meter fra Iggy. Vild oplevelse!)

Muse (Årets fedeste koncert! Jeg har ondt af dem der gik glip af den koncert, for det var godt nok fedt! Jeg stod oppe ved det midterste hegn i Arena)

Titel:
Insane psychedelia user!

Var også positivt overrasket over Within Temptation. De lavede også et godt show.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Til alle jer der ikke så Fatboy Slim skal i ikke ærge jer. Jeg havde godt nok regnet med andet end hardcut mix og i det hele taget fejl fra ham. Der var sgu nogle rigtig fede mix ind imellem, men en DJ af den kaliber burde for det første slet ikke lave fejl der er til at opdage, og for det andet være lidt mere opfindsom. Desuden valgte han at spille fra flightcasen, og ikke fra discografien :(
Alt i alt en skuffende koncert/liveset :?
Men var der nogle der hørte "Money Your Love" på camping scenen? Det var for sygt! Skal helt klart ha skiven når den kommer til august :D

Titel:
Medlem

Hvis nogen af jer er blevet tilbudt Kærlighed, Strøm og Tørvejr nede ved østindgangen var det helt sikkert af mig :lol:

Titel:
Kaospilot

Schotty : Jeg tror FarmerJoe har din stråhat.

Titel:
Medlem

Jespar> Det er ok, jeg skal ikke rigtigt bruge den mere, der er vist også dolmio sovs på den ;)

Btw.
Efter de 2 første nætter blev der stjålet så mange øl, kasser, flasker, stole og mad fra vores lejr at vi lavede intet mindre end to sigøjnerfælder.
Fælde nr. 1: Et 50cm dybt hul, ved indgangen til vores pavillion, fyldt op med mudder, så det lignede en vandpyt. :twisted:
Fælder nr. 2: Vi tog vores oppustelige pool / sopppebasin og stilte ud foran pavillionen, derefter blev det til Pis/Bræk poolen, hvor vi så smed tomme ølflasker i, som sigøjnerne kunne komme og samle op. :twisted:

EDIT: Der var også skrevet "Keine sigøjnere", "No sigøjners" og "Will please just go away" på vores pavillion

Senest rettet af unkown 05 jul 2004 19:30, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dex> Tak for musiklektionen ;) Tjecker da lige On the Floor at the Boutique ud selvom den er ret gammel så vidt jeg kan se (98?)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg så også Money your love (eller hvad de nu hed) og synes det var godt og er jeg den eneste der faktisk synes Avril Lavigne koncerten var ret fed? :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

AoD: Nope :D ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Avril Lavigne gjorde det sgu godt i de fleste af numrene, men hun var jo pisse usikker, og det skinnede igennem i nogle af numrene, f.eks. sang hun pivende falsk og uden energi i "Complicated", hvilket undrede mig en del, eftersom hun i den foregående sang havde gjort det skidegodt. Fandens til antiklimaks på en ellers fed koncert at hun synger falsk i sidste sang...

Og så har jeg bare én ting at sige: SKIDE SVENSKERE! :evil:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 87 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]