Der er langt at sammeligne kreatin med technogyms rumskibe. Jeg kan ikke se hvad der er så fancy ved kreatin og beta alanin. Ved du overhovedet hvad de to produkter gør?
Ja Hr. Arnold det ved jeg godt. Du virker lidt bitter over jeg ikke lige har samme opfattelse som dig? Vi har vel forskellige syn på tingene

Man kan desværre ikke have forskellige syn på biologien, når videnskaben er enstemnig.
Drop den latterlig retorik og uddan dig selv.
Prøv nu at åbne øjnene og bare tænk en lille smule selv. Selvfølgelig virker Kreatin og proteinpulver, har jeg ikke sagt noget om det ikke gjorde. Jeg har blot prøvet på at fortælle at nærmest 85% eller mere af alle de "smarte" produkter (som koster det hvide ud af øjnene) ikke virker en skid , men blot er lavet for at tjene penge på folk som jer, som tror at man kun kan blive stor, sund og muskuløs med dem. Nu må i stoppe. Begynd at træn istedet for at whine
Der er helt sikkert en masse unge mennesker der går til fitness, som bliver taget hårdt i røven af sådanne produkter, hvor de i stedet burde fokusere på helt andre ting. Og det bliver også markedsført af flere producenter, som værende det dersens super muskelpulver, og med en stor bar steroideoverkrop på emballagen.
Men med det sagt, så findes der også rigtig mange som har gavn af fx. kreatin, beta analin, BCAA etc. Det er folk som dedikerer sig til træningen, træner 4-6 gange om ugen, bulker igennem osv - der er disse produkter altså virkelig godt givet ud. De koster som PP siger næsten intet, taget i betragtning hvad man ellers har af udgifter til bodybuilding. Og når man bruger så meget tid og ressourcer, er det altså en kæmpe fordel at kunne høste ekstra muskelmasse/performance etc., ved at indtage disse produkter..
''[...]men blot er lavet for at tjene penge på folk som jer, som tror at man kun kan blive stor, sund og muskuløs med dem. Nu må i stoppe. Begynd at træn istedet for at whine'' Her udstiller du altså dig selv som en idiot, sorry to say