Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 maj 2025 02:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 43  Næste
Forfatter besked
Medlem

Er der nogen herinde der æder hampemel? Næringsværdien i det skidt er godt nok ikke for sjov!

Hvad er næringsværdien i det? Synes ikke jeg kan finde noget ved at søge på google!

Værsågod!

https://www.hippiebutter.com/product_im ... r-site.jpg

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
jeg synes denne doku bør være et eller andet sted her i tråden.

Arnold er sådan et røvhul :lol:

Senest rettet af Edward Coke 12 nov 2013 21:38, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Intet mindre end fantastisk! Jeg har stadig ikke bestemt mig for om jeg synes han er røvhul eller bare genial. Har du se Generation Iron endnu?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nej, det har jeg ikke, endnu. men det var faktisk på grund af den at jeg så Pumping Iron. Ingen tvivl om at Arnold er temmelig intelligent, men det er også rimelig tydeligt at han har opnået en status hvor han bare kan tillade sig hvad som helst.

Stakkels Lou. Hans far psycher ham jo ud af den, og knægten er helt forsvarsløs over for Arnie. Det gør næsten ondt at se Ferrigno familien sidde og grine anstrengt af Arnie's groteske fornærmelser. "Mrs. Ferrigno is gonna make pasta and meatballs, cheesecake, the whole business. She's gonna bulk me up to 280 pounds... and then she's gonna fix me up with your sister." Jeg troede virkelig at Brooklyn-italienerne ville kunne give bedre igen på den slags. Alså, man kan sgu da ikke bare lade sådan en sætning passere.

Medlem

Nej, det har jeg ikke, endnu. men det var faktisk på grund af den at jeg så Pumping Iron. Ingen tvivl om at Arnold er temmelig intelligent, men det er også rimelig tydeligt at han har opnået en status hvor han bare kan tillade sig hvad som helst.

Stakkels Lou. Hans far psycher ham jo ud af den, og knægten er helt forsvarsløs over for Arnie. Det gør næsten ondt at se Ferrigno familien sidde og grine anstrengt af Arnie's groteske fornærmelser. "Mrs. Ferrigno is gonna make pasta and meatballs, cheesecake, the whole business. She's gonna bulk me up to 280 pounds... and then she's gonna fix me up with your sister." Jeg troede virkelig at Brooklyn-italienerne ville kunne give bedre igen på den slags. Alså, man kan sgu da ikke bare lade sådan en sætning passere.

Jeg er meget enig! Det han siger om sin fars død og begravelse er satme heller ikke for sjov. Så mener man det! :D Dog synes jeg også at han har ufatteligt mange guldkorn i den film... Og så er alle scenerne fra de gamle gyms simpelthen fantastiske. Det var lidt noget andet dengang!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nu har jeg set Generation Iron, og hold nu kæft hvor er nutidens bodybuilding dog helt forskruet. Ingen sans for proportion overhovedet. Arnold havde en flot fysik, men han var virkelig også begavet med et skelet som var proportionsmæssigt ideelt til store muskler. Idag er det jo bare nogle freaky mutanter. Kai Greene er sindssygt karismatisk, og var klart højdepunktet i filmen. Han adskiller sig fra de andre ved at have en kunstnerisk tilgang til sin posing. Ham og Phil er fysisk meget imponerende. Det værste var dog Dennis Wolf. Føj hvor ligner han dog noget der aldrig skulle være sluppet ud fra det medicinske laboratorium. og dummere end snot er han også.

Kai Greene:
tjek lige striation på den lårmuskel :shock:
Billede

og den bicep peak er vist heller ikke set bedre
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Nu har jeg set Generation Iron, og hold nu kæft hvor er nutidens bodybuilding dog helt forskruet. Ingen sans for proportion overhovedet.]

Aaarh var :D Arnold var stor, klart. Og han var et forgangbilled for hele sporten, mange påstår at sporten ikke havde været det samme idag uden ham. Men hvis du sammenligner bodybuildere på arnolds tid, med professionelle bodybuildere idag, har nutidens bodybuildere en langt bedre symmetri imellem ben og overkrop. Arnold, og mange af de andre bodybuildere fra hans tid, kan næsten kaldes for "disco pumpere" i forhold til eks. Kai Greene eller Phil Heath.

Sporten har udviklet sig en del, og selvfølgelig er de professionelle blevet større i takt med at medicinskabet er vokset, men det æstetiske i sporten er også kommet lang vej siden da.

Lad os bare tage udgangspunkt i dit eget billed:

Billede

og Arnold:

Billede Billede

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Selvom jeg beundrer sådan en som Kai Greene's fysik, så synes jeg stadig at de er helt fejlproportionerede mht. muskler ift. skelet. Arnold drog fordel af at have lange lemmer, brede skuldre og smalle hofter. Og så var han jo en lille splejs på 220 lbs (in season). 110 - 120 kg lean muskelmasse fordelt på en særdeles attraktiv 1,87 m høj maskulin frame er noget nær ideelt. Arnold har faktisk udtalt at han ikke brugte steroids til at gaine, men kun til at cutte med, for at bevare muskelmassen, og det forekommer faktisk ikke så usandsynligt imo. 110-120 kg. er en vægt der ligger indenfor det opnåelige for en person af hans størrelse der træner virkelig seriøst men clean. Kald mig skør, men jeg synes simpelthen også hans muskelopbygning ser meget harmonisk og naturlig ud.

Han er da rimelig stor, men fordi han er så lang så får musklerne også et slankere og pænere udseende. især kan det ses på quadriceps og biceps, når man sammenligner med nogle af nutidens bodybuildere. De her billeder illustrerer meget godt hvad jeg mener. Jeg har seriøst ikke set en mere harmonisk mandefysik end Arnie da han toppede:
Billede
Billede
fantastisk V-taper og talje! Prøv lige at se Ronnie og Arnold side by side:
Billede
Ronnie er jo bare.... ad!

Det kan godt være at sporten er kommet langt hvad angår symmetri, definition osv.. muskelgrupperne imellem. Der er langt mere fine tuning på den front nu end i 70'erne. Men det JEG mener med harmonisk er ikke muskelgrupperne imellem, men musklerne ift. kroppen som helhed og kroppens størrelse. Og det r her jeg mener at bodybuildere ser latterlige ud i dag. Idealet ift. tidligere er faktisk at være ret kort. Phil Heath og Kai Greene er f.eks kun 1,73 eller deromkring. Når så massive muskler pakkes på en så relativt kort krop, så kommer det til at se alt andet end funktionelt ud. Det er ødelæggende æstetisk for mig, når alle disse muskler ser ud til at være en hindring for personens fysiske formåen. Altså, de er jo imponerende på scenen, men det er jo et freakshow. Når du ser Kai Greene komme gående ned ad gaden og nærmest vralter fordi han knap kan få lårene forbi hinanden, så har jeg sgu svært ved at se det forbilledlige. Arnolds kropsdimensioner så helt anderledes funktionelle ud. Og nu er vi så endt i denne grøft med det ene store freakmonster efter det andet. Flex Wheeler, Markus Ruhl, Greg Kovacs, Ronnie etc... og så Dennis Wolf:
Han er imponerende stor uden at have den frygtede GH vom som Ronnie led forfærdelig af til sidst. Men men men... hvor ser det dog rædsomt ud :shock:
Billede
Billede

ARE YOU FUCKINGE KIDDING ME???
:lol:

og så er det faktisk slet ikke sjovt. den fyr har et seriøst problem og skulle være stoppet for et par år siden... :(
Billede
Billede

var faktisk en pæn fyr engang, før han faldt for fristelsen til at køre den alt for langt ud...
Billede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Vi mangler iøvrigt en compilation af de værste Palumboism's... gewgle it

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Slet ingen respons på mit indlæg? Nå men så antager jeg at vi er enige allesammen. Prof bodybuildere ER freaky.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enig med alt.
Synes dog Arnold manglede lidt symmetri med sine ben i forhold til overkrop.

Ronnie har godt nok udviklet sig til et monster, utroligt han ikke bare stopper mens legen er god.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes ikke man kan diskutere smag, så det gider jeg ikke ind på. Nutidens BB'er mangler aesthetics, enig i dette. Men har du overvejet at de gør hvad der skal til for at VINDE den SPORT de elsker? De træner jo ikke for at kunne flashe guns nede på det lokale Crazy Daisy og hive tøsebørn med hjem.

Arnold brugte steroider under bulk og cut, dianabol under bulk og winstrol under cut var meget normalt dengang ihvertfald.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fis'kal'cliff: Det kan godt være at Ronni lignede en i tredje trimester, men han havde stadig en langt bedre symmetri end Arnold. Prøv at kig på Arnolds ben en gang til, de har ingen brede i forhold til hans overkrop.

Om man så synes førtidens bodybuildere var pænere er vel en smags sag, så det er spildt af tid at diskutere.

Men vi er absolut ikke enige :)

Dennis Wolf er i øvrigt klam at se på, der er vi enige... :lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er faktisk vildt hvor meget Dennis Wolf ligner Dorian Yates på nogle billeder. Altså krops- og posingwise...

lidt mere freakyness:
Greg Kovacs kom over 180 kg når han bulkede i offseason. Hans overarm blev engang målt til 66 cm i omkreds...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Den eneste måde man rigtigt kan fatte hvor stor den gut var, er ved sammenligning med andre
Billede

Den lille smølf til ventre for Kovacs er ingen ringere end Nasser el Sonbaty, runner op ved Olympia '97 som Yates vandt (ufortjent er der en del som mener)
Billede
Billede

Det gik så HELT galt for Kovacs der endte karieren med et af de værste tilfælde af Palumboisme der nogensinder er registreret:
Billede
Billede
Taget efter et af hans sidste shows. Den er helt gal, atrofierede lemmer, og en mildt sagt usund kulør...

RIP Greg. Døde af hjerteanfald for 3 uger siden 44 år gammel.... Han vedblev et gigantisk menneske også efter han stoppede karieren
Billede

Nasser døde forresten ligeledes i år, tilbage i Marts, 47 år gammel. hjerteproblemer og nyreinsufficiens..
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er virkelig trist at Nasser el Sonbaty døde, han havde de vildeste legmuskler inden for sporten imo!

Jeg er i øvrigt ikke helt klar over hvad Palumboisme er?

Jeg ved ikke om du er stødt på Alexey Lesukov, en rigtig grim karl fra Rusland! :P

23 eller 24 år :shock:

Er overbevist om han heller ikke bliver ret gammel, hvis han ikke sætter farten ned..

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Billede
Jeps sonbaty's lægge målte præcis det samme i omkreds som verdens mindste mand gør i højden. Prøv lige at forstå det om man kan :shock:
http://www.mirror.co.uk/news/weird-news ... man-744185

Alexey ser imponerende ud, og jeg tror han er fremtiden i bodybuilding. Den tid hvor vi ser folk på 1,80-1,85 forsøge sig som pros, tror jeg er forbi. Der er bare for mange eksempler på at det simpelthen ikke går at veje 150+ kg. De ender næsten alle sammen med hjerteproblemer. Der er ikke en kæmpe forskel på at veje 160 kg i fedt eller muskler. I begge tilfælde går det voldsomt ud over hjertet og fører til ventrikelhypertrofi osv... Selvfølgelig tæller det lidt op at bodubuilding livsstilen betyder et generelt godt fitness-level, men det trækker til gengæld ret meget ned at de fylder sig med så mange hormoner, stimulanser og medicin, og den ekstreme træning slider i længden også ret meget på kroppen.

Alexey er kun 168 høj, hvilket er lidt mindre end hvad mange ser som det optimale. Det har dog den fordel at han lettere kan komme til at se freaky packed ud, selvom han kun vejer 110 kg. Lad os håbe han ikke fucker op. Der findes ikke nogen sport i verden der har en højere andel usikre, følsomme trainwrecks med misbrugstendenser.

Dave Palumbo har lagt navn til syndromet Palumboism på grund af en fysik som denne:
Billede

Underlig gullig hudfarve med mørke misfarvninger nogen steder. Ingen seperation i maveregionen, generel atrofi, som især er tydeligt i bryst, skulder, underarm og ben. Biceps ser mistænkeligt runde ud, hvilket kunne tyde på syntholinjektioner. Palumbo var en freak uden lige. Det er vildt nok at tænke på at han var tæt på at færdiggøre medicinstudiet, da han droppede ud for at blive prof BB. Han kendte ingen grænser i slut-90'erne, og har lavet en af de dummeste træningsvideoer nogensinde:

Palumbo kører egentlig fin form, men Iron Bull... :lol: Gad godt se listen over Palumbo's medicinskab i den periode. F-R-E-A-K!
Billede
Billede

Kort sagt så indebærer syndromet at patienten går fra en fysik med svulmende muskler til at at se mere atrofieret ud, med dårligere seperation og en oppustet mavesektion. Det er også blevet omtalt som Teenage Mutant Ninja-turtle-syndromet, og fysikken har da også en slående lighed i mange tilfælde:
Billede

Her er en humoristisk beskrivelse af symptomerne fra Tnation, der også har en længere tråd med billeder og spekulationer om sygdommen.
Citat:
Palumboism is a rare, complex disease only seen in the nether ranks of competitive bodybuilders.

The condition is first characterized by the sudden development of an enormous midsection whereby the entire width of the trunk, ribcage and pelvis grows disproportionately whilst the oblique muscles will thicken rapidly and the abdomen will become distended with the patient unable to hold in their stomach.

The condition is further characterized by chronic metamorphoses of the facial and cranial features, culminating in thick folds of dermal tissue round the mouth and thickening of the Levator labii. Mandibular and mental protuberance hypertrophy and overall cranial hyperplasia, accompanied by a dramatic increase in the size of the frontal ridge follows. Premature aging is also common with Palumboism

A particularly spectacular symptom used to confirm diagnosis are disproportionally small limbs on the otherwise gigantic upper body. This is first observed in the upper limbs, where the arms seem to remain in a catabolic shrinking state compared to the torso who's internal structures are growing out of control in all directions. The reasons for this are not yet understood. The quadriceps muscles of the legs also seem to be ever shrinking.

In advanced Palumboism the outer dermis takes on a crackly brittle look, almost as if the patient has been glazed or varnished like a ceramic souvenir. The color of the skin will become uneven displaying varying hues and shades from grey to bright orange throughout the entire body, whilst the skin may appear weathered and abnormally aged.

There may also be a high level of vascular distension which never seems to go away in the patient, this will often result in veins having a 'worn out' appearance.

Perhaps the most unusual and distressing issue is that the patient seems totally unaware of what is happening to him.

Post mortem examination of patients sometimes reveals large quantities of a foreign oil-like substance in the biceps and anterior deltoid muscle heads.

What causes Palumboism ?

It is not fully known what causes the disease, although it is speculated that a genetic predisposition combined with an over reliance on high and never ending doses of various anabolic drugs accompanied by a gradual 'shut down' or mutation of the patient's own endiginous endocrine system possibly awakening dormant cro-magnonesque genes are causative factors.

Although Palumboism shares some symptoms with Acromegaly it should not be confused due to the additional conditions described above when making a diagnosis.

Treatments

There is no known cure for Palumboism, as long as the patient remains on his drug regimen there is little comfort and the condition will continue to deteriorate.

Promptly discontinuing drug use may halt further development of the condition although it cannot be fully reversed

Der er vist ingen der ved helt præcist hvad den uheldige kropudvikling skyldes, eller også vil dem der har en ide om det ikke fortælle det. Der synes at være en del ligheder med Cushings syndrom og diabetes / insulinresistens. Det er noget som især er kommet frem over de seneste 10-15 år, efter at HGH, insulin, IGF, T3 er blevet en del af bodybuilderes medinske diæt. Jeg tror at Palumbo har rodet med alt dette og mere til. Især mener jeg der er en del som peger på insulin som en af hovedsynderne sammen med de enorme mængde ædelse de indtager. Det i sig selv fører også til tarmvækst. Insulin skal administreres med ekstrem forsigtighed og misbrug i forbindelse med bodybuilding over årevis er næsten at tigge om problemer. Insulinresistens / diabeteslignende symptomer: Musklerne kan ikke optage sukker = atrofi, abdominal fedme, Væskeretention.

Palumbo er ikke engang det værste eksempel:
Billede
Billede
ikke voldsomt atrofieret endnu, men den mave viser tydelige tegn på GH og foie gras-lignende tvangsfodring.

Kovacs er nu engang det grælleste eksempel:
Billede
Billede
Billede

Billede
Billede
Billede

så lige lidt muntert
Billede
Billede
DAT ASS :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hahahah hold kæft det ser nasty ud man! :D

Og den video der, hvad sker der man hahaha!

Dave Palumbo´s ven har så dårlig form, at han med garanti ikke kunne løfte halvdelen med korrekt form i sæt :roll:

Btw. ny rekord i incline dumbbell press: 45kg x 4 og 40kg x 8 :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Dorian Yates virker sgu til at være en reel dude. ik så møj pis, dææær...

din gennesnitlige spirituelt søgende "we are all one" ayahuascaindianer / steroidebrah :mrgreen:

Insane psychedelia user!

Så skal den her tråd lige frem igen :) har haft den bedste træning i dag siden jeg for fem år siden brækkede ryggen det styre bare max at kunne tage bare lidt fat igen uden at det koster en direkte tur til kiropraktor og mange dages pause.
Happy happy :)

Dedikeret medlem

Fso skrev:
Så skal den her tråd lige frem igen :) har haft den bedste træning i dag siden jeg for fem år siden brækkede ryggen det styre bare max at kunne tage bare lidt fat igen uden at det koster en direkte tur til kiropraktor og mange dages pause.
Happy happy :)

FEDT at høre Fso!! pas på dig selv : - )
*gisp for en tråd*
mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]