Ja, jeg ved godt, at jeg virker hellig, og det er ikke for at omvende nogen. Jeg kan godt lide at diskutere det, fordi jeg virkelig føler, at der er gået nogle ting op for mig, som jeg aldrig har kunnet se, og som jeg ikke nogensinde havde kunnet se, hvis jeg ikke var kommet ud for nogle bestemte ting.
Jeg tager heller ikke stoffer, så længe jeg har kæreste på eller er interesseret i at have et seriøst forhold, som jeg tilstræber meget. Jeg vil også have en plads i samfundet, hvor jeg bare kan være uden at skulle tænke på at skjule nogen sider af mig selv. Ellers kan jeg ikke være 100% mig selv, og det fungerer ikke rigtig for mig længere, efter at jeg har prøvet det på den anden side.

Det betyder også noget at kunne have et åbent og ærligt forhold til forældrene, og det betyder noget for selvfølelsen.
Og til det sidste, du skriver, så er det da rimelig "givende" fx at få et blowjob på kiks *g*, men bare ikke på samme måde som det er at elske en pige og blive elsket igen uden at have stoffer inde på livet.
De personligheder, som virkelig har fascineret mig, og som har gjort, at jeg er blevet overrasket over mig selv, de tager ikke stoffer og ville heller ikke acceptere, at jeg tog stoffer. Så er der også noget at kæmpe for og leve op til, og det kan jeg godt lide. Det andet er lidt for slapt i mine øjne, jeg skal ikke bare få lov til at gøre dit og dat og sejle min egen sø. Og jeg vil heller ikke have, at min kæreste flygter ind i en anden verden, også selvom det ikke er en flugt. Så mangler der bare den styrke m.m., som jeg leder efter - det er egentlig et forhold med en fucking 16-årig løve, der har gjort det store udslag her, who cares...