Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jun 2025 05:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Kræmmer du træer?
Ja!!! 47%  47%  [ 32 ]
Nej. 29%  29%  [ 20 ]
Har prøvet det før, men er stoppet. 24%  24%  [ 16 ]
Afgivne stemmer : 68
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Så vil jeg til at oprette en tråd for at høre hvem og hvor mange der rent faktisk krammer træer :D om de tripper eller ej.

Jeg elsker at kramme træer, de er så dejlige. Især når jeg har taget svampe eller syre, så er det så naturligt at gøre det.

Psykedelika + træ + sommer = <3

/Edit: STAVEFEJL!!!!!!!!!!!! Kræm = Kram

Senest rettet af syreperlen 27 feb 2005 23:13, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
KRAMMER ffs.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Tanken er fin nok, men husk på - næste gang i skal kramme et træ - at der sidder en skovflåt og gemmer sig bag barken på alle træer - og den venter KUN på bide sig fast i hippier der kommer forbi.

Nuvel, det var bare for at være nederen jeg skrev det. I virkeligheden er det kun bag barken på hvert fjerde træ, at der sidder en skovflåt.

Derudover kan jeg godt lide at kramme træer, og gør det så ofte som muligt. Så føler jeg virkelig at jeg hører hjemme et sted.

Egetræet er min moder.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jespar skrev:
Tanken er fin nok, men husk på - næste gang i skal kramme et træ - at der sidder en skovflåt og gemmer sig bag barken på alle træer - og den venter KUN på bide sig fast i hippier der kommer forbi.

Og det er tit i dillermanden de bider, skulle jeg hilse og sige ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis de har et hul i skridthøjde kan jeg godt finde på at omfavne dem.

Dendrofili er ikke at kimse ad!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
self kræmmer alle træer... hmm går ikke så tit i skoven. for det tager altid 100 år at kræmme alle de fucking træer... også træls når man ikke lige opdager de små... de skal jo ikke snydes

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg er "Har prøvet det før, men er stoppet" typen. For jeg kom ud i et længere varende brug, hvor jeg listede ud om natten fordi jeg skulle hen og kramme nattens udvalgte træer. Jeg kunne gå hele dagen og tænke dybe tanker over hvilke træer jeg skulle kramme. :P

Og det blev flere og flere. Til sidst endte det med at jeg først kom hjem om morgenen igen. Fordi jeg simpelthen ikke kunne stoppe og derfor fik jeg ikke sovet og derfor var jeg ikke frisk om dagen. Men jeg kom ud af det! det er jeg glad for!

Pas på med de træer! Hehe :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ja for dælen!!! Jeg har skam også krammet mangt et træ i min tid!!!
Det er bare svært når alle de rige indhegner deres skønheder og udråber det til deres ejendom, man!!!!!
Man kan skuda ikke eje naturen!

Og tæger er sku noget værre noget, men hey; man skal sku ikke kimse af at skulle hjem og sidde og nulre pjorten med en god omgang smør, godt kogt på lsd og mdma! Det er hyggeligt! Og man vinder til sidst, tro mig ;)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
jespar skrev:
Egetræet er min moder.

Fuck du har en flot mor!!!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg havde et hemmeligt krammetræ dybt inde i marselisborgskovene. Hendes skjulte hjem blev overleveret til mig da jeg gennemgik den esoteriske praktikantlære som skovarbejder.

Adskillige tidlige morgener, inklusiv grøn cecil, kaffe og masser af træslæbning skulle der til før de snørklede stier til hende blev afsløret, som om de ikke var synlige før.

Det er et par år siden jeg sidst havde kontakt til hende, og da jeg ville vise hende frem i sommers skjulte hun sig for os. Jeg må have mistet min sjæleforbindelse til marselisborgskovens flotteste pragthun af en eg. Ellers er det jeg frygter mest sket - hun er blevet fældet. :(

Jeg tror det dog ikke, da jeg en sjælden gang imellem kan skimte hendes bjergtagende krone spejde udover marselisborgskovens tag.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Stærkt, Ashoka, virkelig stærkt.

Jeg må lige fælde en tåre i stilhed.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
lidt treehugging er man vel altid.

Her om vinteren hvor alting er så dystret, skifter mine lyster også karakter. Jo mørkere det bliver, jo flere natlige orgier har jeg med små døde træer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mars
Jeg stemte "Ja", Altså jeg er desvære typen der bliver _LIDT_ for forelsket i de træer, hvis jeg er ude og gå en lille triptur med nogen venner ender det altid med de bliver sure over jeg kan sidde og kigge på et træ i over 20min :)

Engang i et svampetrip to jeg faktisk et træ med ind i stuen? Syntes det var så flot, stod der i 15timer vel, så syntes jeg det var lidt for kogt at se på.. Så jeg er vel typen der _ELSKER_ træer når jeg tripper :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ashoka skrev:
Jeg havde et hemmeligt krammetræ dybt inde i marselisborgskovene. Hendes skjulte hjem blev overleveret til mig da jeg gennemgik den esoteriske praktikantlære som skovarbejder.

Hvem var du i lære hos? Kan muligvis have været min pappa.. :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Alle ægte syrehoveder har da krammet et træ før! :)

:!: Feel the universe!

:idea: LOVE !!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Word Dex...

Man bliver da nødt til at kramme lidt træer i ny og næ..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland selvfølgelig
Dextrose skrev:
Alle ægte syrehoveder har da krammet et træ før! :)

:!: Feel the universe!

:idea: LOVE !!!

Helt og aldeles enig! men der må være en større helhed og sammenhæng med psychedelia og så de træer... i ved ligesom med briller... kan sqda it passe at det er tilfældigt at så mange mennesker, der alle har samme ting tilfælles, finder forkærlighed til de forgrenede skønheder :o)

Det er ikke for vor små menneskehoveder at bryde, det r en hemmelighed træerne bær med værdighed.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Ja! jeg krammer træer!

Et fantastisk kramme og meditationstræ jeg kan anbefale er Vorteegen i Jægersborg Dyrehave (Ligger ved ulvedalene). Var der engang alene på svampetrip og fik en helt unik oplevelse med træet.
Det var en af de sidste rigtige varme solskinsdage i september, at jeg ankom til træet. Jeg havde ikke søgt efter det, men var bare gået rundt på må og få, mens jeg spiste de svampe jeg kunne finde (ak, idag er der desværre ikke så mange svampe tilbage, men det er stadig en god trip-skov!). Pludselig stod den der foran mig: en ældgammel vortet eg med et venligt udseende og en pæn spredt krone, fordi den stod væk fra de andre træer. Jeg satte mig ved den en times tid, og selvom der var tre stier som alle førte op til træet, "vidste" jeg, at der ikke ville komme nogen mennesker i lang tid. Naturist som jeg er, smed jeg tøjet og mediterede i solen under træet.
Mærkelige tanker sneg sig ind på mig, og viste mig hvordan man kunne udnytte sollyset. Før jeg vidste af det, fik min bevidsthed (ege-)blade på, og mine grene strakte sig mod solen, som gav mig energi , og jeg kunne mærke mine blade svulme med sukker. Ah, tænkte jeg, -det er sådan det føles at lave fotosyntese! Jeg åbnede øjenene og så op i træets krone, og vidste at jeg var gået ind i træet med min bevidsthed.
Sådan lå jeg i lang tid, ind til en pludselig uro mældte sig, og jeg "vidste" at der meget snart ville komme mennesker gående forbi. Besøgstiden var ovre, og jeg tog hastigt tøjet på. Da jeg var færdig, krammede jeg træet farvel, og imens hørte jeg menneskestemmer som kom fra alle tre stier.
Jeg havde en klar følelse af, at træet havde holdt andre mennesker væk i den time det tog.

Jeg kan i øvrigt også lide at klatre træer :D

Hilsen Fanny

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Jo, selvfølgelig krammer jeg da træer - og meget andet grønt, men min fornøjelse ved at kløve træet og se det brande, er heller ikke lille...
der findes ikke noget bedre end et godt skud natur - især når man er godt lam...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Jeg satte mig ved den en times tid, og selvom der var tre stier som alle førte op til træet, "vidste" jeg, at der ikke ville komme nogen mennesker i lang tid. Naturist som jeg er, smed jeg tøjet og mediterede i solen under træet.

måske derfor folk holdt sig væk? :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]