Jeg vil gerne komme med min mening om mind machines.. They Rock!!
Jeg har selv denne model:
http://www.brainvibe.dk/product.asp?pro ... b=4&page=1 (lige nu kan du spare 1000kr på den, jeg gav selv 1999

)
Du tager et par diode briller på, og nogle hørebøffer som du slutter til din mind machine.. På Mind Machinen ligger der forskellige programmer, som påvirker hjernen/kroppen på forskellig vis..
De første 10 gange jeg legede med den, havde jeg ikke rigtig de store oplevelser.. Men hav tålmodighed! Når du lærer at slappe ordentlig af i kroppen og "go with the flow", så er der virkelig nogle dejlige oplevelser med sådan en..
Den vildeste oplevelser jeg har haft:
Kørte et program der hedder "Sliding into subconscious": jeg svæver hen over århus havn, og pludselig er jeg over min lejlighed, hvor jeg knalder med 10000kmt ned gennem loftet og lander i min seng, hvor jeg pludselig kommer til mig selv, siddende i min seng gispende efter vejret.. troede virkelig jeg var færdig der..
"Normalt", kommer jeg bare i en dyb meditations lign tilstand, som er virkelig behagelig..
Har også kørt et program på et svampetrip, men det vil jeg slet ikke gå ind i her, men det kan varmt anbefales