AoD skrev:
Jeg tror det var GMS, der på et tidspunkt spillede et nummer, hvor det lød som om, der var en masse folk, der sang sange ligesom til en fodboldkamp - nogen der kender det nummer?
Dammmm, jeg var færdig af grin over det der Laaaa la la la laaaa noget de spillede. I det hele taget var eftene et stort grine flip fra min side af. Nok pga. af alle de hjemmelavede mushrooms og fadøl jeg fik indtaget

Men nu var jeg jo i Løkken stedet for Halvendet (som jeg har været rimelig rygende irreteret over her på det sidst) og jeg må ærligt indrømme at Action House's diskotek New York er et super fedt sted. Klubben er fyldt med lir som kæmpe plastik palmer, udstoppede zebra hoveder og alskens mærkelig detjaljer fra top til tå. Og krydret med decoz gjorde det ikke mindst oplevelsen hel suveræn.
Frank og GMS's live set var hel klart noget af det bedste jeg længe har hørt. Der var noget for enhver smag (selvom noget af det var lige lovligt meget teen loipop danceagtigt) men det synes jeg egenlig bare var meget sjovt, for de fik hurtigt drejet den ind på det rigtig spor igen.
Actios House er hel klart anbefalings værdig, og jeg vil helt sikkert komme igen, hvis der kommer noget ordenligt trampf