Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 maj 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Idag lagde jeg mærke til at når man tilmelder sig http://www.psychedelia.dk bliver der spurgt om man er 13 eller over da det er et krav for at være medlem.

Bør dette ikke sættes et par år op? Jeg ved udemærket at det ikke vil holde de yngre medlemmer væk men det drejer sig det signal psychedelia.dk sender til omverdenen.

Bare en tanke

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Tidligere holdmedlem

lur mig, om ikke de 13 år er standard i phpbb og skyldes en lov i usa der siger at det er ulovligt at gemme personinformationer om børn under 13...........

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Skal da nok passe thujoin men jeg ved samtidig osse at det sagtens manuelt kan saettes hoejere op.

Er jeg den eneste der syntes at den boer saettes op?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
synes det lyder meget relevant og vil give jugg medhold :wink:

Titel:
Tidligere holdmedlem

pointen var at det ikke er pga. folk under 13 ikke må komme herind, men pga. det er juridisk krævet, og jeg kan ikke forestille mig at en faktisk alderskontrol ville gøre noget som helst godt, enhver kan påstå hvilken som helst alder han vil.

Titel:
Medlem

Tja, hvis en eller anden journalist fra Ekstra Bladet opdager det, så skal der nok komme en skandaleoverskrift :roll:.
Ej, det er rigtigt nok at det ser lidt mærkeligt ud, når man tænker på sidens indhold, men det er nok kun signalet der vil ændres, ved at lave det om.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tåbelig idé!

Vi har ingen aldersgrænser her på boardet.

Hvis en 11-12 årig knægt skulle få lyst til at vide noget om narko, skal han være velkommen - han tager det jo nok alligevel, og kommer højst sandsynligt til at skade sig selv, hvis han bliver fornægtet adgang til saglig information.

Titel:
Medlem

jeg kan se hvad i mener, ja man burde måske hæve den til 15.16 år, men det er måske også firdo jeg mener at man ikke børe eksperimentere med nogle foirmer for stoffer før det (nu snakker jeg om bløde som hash og så kan man arbejde sig op derfra hvis man vil. vi har jo en hel ungdom at tage stoffer i, ingen grund til at skynde sig) men på den anden side, hvis en ung gut har tænkt sig at tage stoffer bør han/hun da også vide hvordan han skal behandle det altså med harm-reduction og hvordan rusen er og såån så personen er forberedt og klar til det han får smidt i kroppen....

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

dextrose>
Jeg syntes da osse helt klart at 11-12 årige skal have information om stoffer til rådighed.. og enhver 11-12 årig kan jo stadig komme ind på siden uanset hvilken aldersgrænse der er.

Jeg snakker bare de signaler psychedelia.dk sender til resten af omverdenen der ikke tænker på samme måde som os.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe, jeg tror nu ikke de signaler vi sender er så gode i forvejen. Hvis vi skulle gøre noget seriøst for at undgå sladderjournalisme, så skulle fuck-forummet jo lukkes igen :P

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Det burde det vel egentlig osse.

/me stemmer for et mere seriøst psychedelia!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Så kunne man jo åbne fuck-forumet for medlemmer !?!...

Titel:
Dedikeret medlem

xun skrev:
Så kunne man jo åbne fuck-forumet for medlemmer !?!...

Og hvem er så et medlem?
Dig ?

Tilbage til topic, så er jeg enig med Dextrose. Der burde ikke formenes adgang til en bestemt aldersgruppe. Sitet her er her jo for at rådgive folk, og hvis 12-13 årige har brug for information, så skal de da have lov til at kigge rundt.
Og som noname pointerer, så ville en formel lav aldersgrænse nok ikke skabe røre, hos evt. journalister, ift. resten af indholdet på psy.dk :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Ja, man får jo status, efter 100 indlæg...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
hmm...
jeg er enig med Jugg på det punkt at sætte grænsen op;
som dex siger kan en 11-12 årig knægt sagtens komme ind og som Thujoin nævner kan han sige hvilken somhelst alder, aldersgrænsen kunne jo stå til 59år og det ville ingen forskel gøre ffs ;), så min menig har i og for sig ikke noget med små børn at gøre (ikke fordi jeg er ligeglad, men de kan komme ind alligevel ...)
MEN, det kan godt ske som noname siger at vi ikke udsender gode signaler i forvejen, men efter min mening skal vi udsende de bedste signaler til omverdnen... Vi skal sørge for at der bliver skabt opmærksomhed om den fuldstændigt urimelig behandling af OS!!! :twisted:
...og fuckforummet har da intet med det at gøre, det er bare et forum hvor nogle tosser skriver nogle underlige ting; meget af det der bliver skrevet er bare nogle tossede links og nogle sætninger uden mening, det er da bare drengerøve/pigerøve (:P) der har det sjovt... det sker da over alt og har ikke mere med stoffer at gøre end resten af siden!

DÅRLIGE SIGNALER: nej tak!
GODE SIGNALER: Yes sir!
;)

ha det herligt!
-Foger

Titel:
Dedikeret medlem

18 år burde være minimum..

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Dextrose skrev:
Tåbelig idé!

Vi har ingen aldersgrænser her på boardet.

Hvis en 11-12 årig knægt skulle få lyst til at vide noget om narko, skal han være velkommen - han tager det jo nok alligevel, og kommer højst sandsynligt til at skade sig selv, hvis han bliver fornægtet adgang til saglig information.

Ikke alene er du utroligt lækker, du har også fuldstændigt ret.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Jeg mener under alle omstændigheder ikke der skal stå at 13 år er aldersgrænsen for at blive medlem. Det virker jo som om vi på psy.dk har besluttet at 13 er en fin alder at begynde at eksperimentere med stoffer i.

Enten skal aldersgrænsen sættes op til måske 18 år - det ville sende et udmærket signal til omverdenen synes jeg.

Eller også skal der slet ikke stå noget om aldersgrænse - ud fra Dex´s udmærkede argumenter.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Er jeg den enste som har overvejet et maksimum? Væk med de "grå mænd" som eb og Dankdawg! Det er ikke et plejehjem det her!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Halifaxxx skrev:
Er jeg den enste som har overvejet et maksimum? Væk med de "grå mænd" som eb og Dankdawg! Det er ikke et plejehjem det her!

:lol:

Jeg må give dig helt ret, det såkaldte "grå guld" har ingen plads her på psychedelia!

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]