Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 08:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Håber at dette er det rette forum, ellers kan i jo bare flytte den til flosofi eller politik forumet

http://www.theforbiddenknowledge.com/di ... /index.htm

Citat:

"He causeth all, both small and great, rich and poor, free and bond, to receive a mark in their right hand, or in their foreheads: And that no man might buy or sell, save he that had the mark, or the name of the beast, or the number of his name. Here is wisdom. Let him that hath understanding count the number of the beast: for it is the number of a man; and his number is six hundred threescore and six."
Revelation 13: 16-18
In history, those who claimed we were in the end days were disappointed by misconception. Many things were not in place as they are now. Take the Internet for example, virtually any type of knowledge you're looking for can be found on the web.

Daniel 12:4; But thou, O Daniel, shut up the words, and seal the book, even to the time of the end: many shall run to and fro, and knowledge shall be increased.

Personally, I do not like Christian antics. The Church and its interpretation of the bible are so corrupt, it makes me sick! It is part of what turns most people away from the bible. The bible has been edited but it still reflects the truth in most areas.

There are a lot of people who do not believe in the Bible simply because they haven't bothered to really study it. Most that do study the bible fail to be diverse in their studies so they fail in seeing any contradictions.

I own three bibles and a biblical dictionary. I look at the bible as a steak having gristle, fat, bone and meat. Those who concentrate to much on the fat will never see the light.

In monitoring the news for quite some time now I have seen the implementation of the 666 system. From DNA databases to the Government-approved mass marketed Radio Frequency IDentification (RFID) tags.

Stores and manufactures are gobbling RFID up at an alarming rate. Soon, RFID will replace the barcode.

An RFID system consists of a tag, which is made up of a microchip with an antenna, and an interrogator or reader with an antenna.
The reader sends out electromagnetic waves. The tag antenna is tuned to receive these waves. A passive RFID tag draws power from the field created
by the reader and uses it to power the microchip’s circuits. The chip then modulates the waves that the tag sends back to the reader and the reader converts the new waves into digital data.

What is “VeriChip”?

"VeriChip" (left) is the name of an inert encapsulated microchip. When activated by a VeriChip reader, it is energized and transmits any encoded information.

VeriChip is about the size of a pen point making it easy to inject under your skin. It is easy for skin to bond with it helping it to stay in place because it has a polyethylene sheath.

There are no chemicals to worry about because it has no battery and will never "run down". Its expected life is 20 years.

VeriChip is inserted in the fleshy part of your upper arm. The injection feels like any other you may have had.

Uses

VeriChip is a universal means of identification. It is rapidly being implemented throughout the world. Applications of VeriChip include; financial and transportation security, residential and commercial building access, military and government security.

They are implementing the 666 system through a montage of consumer requirements. In order for you to receive consumer services, you must take the chip beneath your skin eventually.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Verichippen er en uhyggelig lille fætter. Der var en TV program om den for ikke så længe siden.

De er ved at lave den med GRPS!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
uuuuh jeg hader overvågning! :evil:

mvh
Foger

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Ja, pas på Astral. Du får den injiceret sammen med influenzavaccinen! Du har ikke noget valg, det er et pakketilbud. Ingen arme -ingen småkager. Ingen nazichip -løbende næse og tør hoste i 10 dage.
Og det er de kloge hoveder som dig de tager først!

MOD!!! Fuck-forum, please?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Halifaxxx stop det der når du ikke ved noget om det.

VeriChippen er i brug. Det startede med at det blev brugt til kæledyr. Nu er de klar til menesker. De skal bruges så hvis man kommer ud for en ulykke så kan scanne den og så får man informationer om hvem personen er, om han lider af sygdomme, eller er allergisk over for noget bestemt medicin.

Jeg siger intet om at det er tvungen overvågning eller noget da det er 100% friviligt og det koster peng for at få en i.

Men hvis det en dag bliver tvungent og med GRPS så er det vildt.

http://www.adsx.com/faq/verichipfaq.html

http://www.adsx.com/prodservpart/verichip.html

Og her VeriChip firmaets hjemmeside:
http://www.4verichip.com/

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

*Skydsven* Selvfølgelig er jeg, i kraft af mine interesser, bekymret over enhver form for statslig registrering og kontrol. Men allerede CPR-nummeret og folkeregisteret krænker mit privatliv, så det er der sgu ikke noget nyt i. Teknologien er blot blevet opdateret på området.

Personligt Skydsven, har jeg intet imod at disse teknologiske fremskridt og potentielle trusler mod det individuelle udtryk, på en saglig og videnskabelig måde, beskrives i posts her i "Generelt". Det inspirerer måske andre til selv at tage stilling til problematikken og nogle til at deltage i debatten.
Hvad jeg på den anden side har en helvedes masse imod, er når Astral (atter) bruger vort almene forum til at lufte hans apokalyptiske verdenssyn og trække en interessant pointe ud af kontekst ved at linke til en, mildt sagt, vaklende udledning af en bibelpassage. Det duer bare ikke.

Hvis i ønsker en seriøs debat, så tænk jer da for helvede om!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Ikke sige "Vi"... det er ikke mig og astral der har postet den begyndende post i denne tråd, det er astral selv.

Jeg syntes at astral post er noget vrøvl men det er ingen grund til at flytte det her til fuck. Det er en grund til at selv at finde noget om enmet og poste det

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Spændende nok, men hvad har chippen at gøre med nummeret 666?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Intet. Det er netop min pointe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]