Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Vi er nogle venner som skal prøve vores første meskalin trip og vi har snakket om at det sikkert kunne være ganske underholdende at spille nogle spil i løbet af aftenen...
Er der nogen som har nogle erfaringer med computer eller konsolspil der tager sig særdeles godt ud på stoffer??? (ikke nødvendigvis på meskalin)

på for tak

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Huffle Puff skrev:
Vi er nogle venner som skal prøve vores første meskalin trip og vi har snakket om at det sikkert kunne være ganske underholdende at spille nogle spil i løbet af aftenen...
Er der nogen som har nogle erfaringer med computer eller konsolspil der tager sig særdeles godt ud på stoffer??? (ikke nødvendigvis på meskalin)

på for tak

Tag ud i en skov eller til stranden i stedet, det er mit bedste forslag.

Junior medlem

Jeg må indrømme at jeg mentalt har det bedst med at være hjemme (indendøre) når nu det er første gang... Det giver mig en eller anden tryghed at være i nærheden af velkendte ting. :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Postal
GTA: San Andreas
Carmageddon
Manhunt

Eller.... :roll:

Hvorfor ikke vælge de spil som DU synes er sjove, og som du tror kunne være underholdende, hvis du absolut vil game mens du tripper? Jeg tror at meskalin og godt selskab vil være rigeligt med underholdning i sig selv, jeg ville føle jeg havde spildt oplevelsen, hvis jeg bare gamede. Jeg har dog ædt et et par kapsler ephedra/guarana ekstrakt på et tidspunkt, hvor jeg var ret beruset til en fest, jeg indtog lidt svampe senere, og da jeg kom hjem kunne jeg bare ikke sove, så jeg spillede Medal Of Honor hele natten. Der trippede jeg så heller ikke rigtigt, var bare småunderlig. Hvis I har planer om at trippe, så lad trippet føre vejen :)

Damn, hvor lød den sidste sætning new age/hippie-agtig. FØJ!

Senest rettet af Dr. Phibes 13 aug 2005 17:03, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Fremragende spil-forslag, Nelson. :lol:

Huffle Puff:
Jeg vil foreslå jer at høre noget musik, hvis I endelig ønsker at blive hjemme. Det er forbandet lækkert i forbindelse med psykedeliske stoffer.

Ellers, så gå ud i naturen, som noname anbefaler. Det er slet ikke så værst.

Seriøst - konsolspil er for børn, hashomaner - samt folk der sidder i fængsel.

Titel:
Junior medlem

Der lyder til at være rimelig enighed om at det ødelægger (spilder) oplevelsen mere end det gavner den og jeg må hellere lytte til nogle af jer garvede hippiers erfaringer... Er trods alt bare tourist :D

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
At spilde et meskalin-trip på spil? No way! Hellere ligge og stene i sofaen til noget musik.

Jeg tilbeder normalt konsolspil, og er en stor tilhænger af retrogaming, og jeg har da prøvet lidt af hvert under trips. Konklusionen er, at spil er til tidsfordriv når man ikke har noget at lave - og under trips har man rigeligt at lave. Især når man er påvirket af meskalin... det stof er alt alt alt for værdifuldt til ikke at give sin opmærksomhed 100% til.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Rettelse:

"Seriøst - konsolspil er for børn, hashomaner, indvandrere - samt folk der sidder i fængsel."

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Har gode erfaringer med at spille Quake 3 på svampe, skal dog siges det var en periode hvor jeg i forvejen spillede rigtig meget i forvejen. Sad på LAN med en kammerat, og vi havde det møgsjovt. Man får dog ikke nær så meget ud af det, da ens koncentration konstant ligger et andet sted. Kan huske jeg stadig kunne spille, mens der var masser af farver og tracers udenom skærmbilledet.

Computerspil er til tidsfordriv, ikke til psykedelia.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
Crash Bandicoot
og evt need for speed underground 2

Titel:
Medlem

Heroes 4 det er steneren.. men det er nok bedre sammen med tjald

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Har en enkelt gang afsluttet max payne 2 på et lsd comedown.. og en anden gang tæsket lidt løs på bassemands x-box igen til en efterfest.. men det er så også det.

Nyd hellere trippet

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Kan anbefale

- Never Winter Nights
- Heroes Of Might And Magic IV
- Max Payne 2
- Rollercoaster Tycoon 3

:D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Hvis man endelig skal spille under et trip, så må det da være spil som Oddworld, Serious Sam eller en god FlightSim der holder...
Serious Sam på shrooms er super sjovt... Synes jeg ihvertfald...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark (København)
TJiLLe skrev:
Har en enkelt gang afsluttet max payne 2 på et lsd comedown.. og en anden gang tæsket lidt løs på bassemands x-box igen til en efterfest.. men det er så også det.

Nyd hellere trippet

Mener du ikke, at du har afsluttet et LSD trip? Eller gennemførte du Max Payne 2 ? Du siger jo, at du afsluttede det på comedown :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Har for nogle år siden spillet fiskespil på min dreamcast (med min tilhørende fiskestangs-controller of course) på svampe eller noget i den dur... det var spas!

Titel:
Junior medlem

Kan desværre ikke huske titlen på spillet, men det er ihvertfald japansk så det står til en ting. Kun dem der kan finde på den idé.. anyway, så går spillet egentlig ud på at man er en lille prins af en stor rumkonge, og man får til opgave at bygge stjerner og kometer og sån' - men der skal selvfølgelig ingredienser til. Mange ingredienser. Derfor bliver man sendt ned på jorden, som en lille gut på et par centimeter, med en klisterbold, som man skal trille ind i ting så de klistrer fast. Når man er lille er det småting som skrald, mus og andet, men jo mere man får fat på - jo mere vokser bolden! Så fra at samle småting op ender man til sidst med en 100 meter høj bold der klistrer bygninger, broer, mennesker, biler, kraner - anything - fast til sig!

Det skal opleves tror jeg.. meget, meget specielt spil selv hvis man er ædru, men har en idé om at det er ret underholdende under påvirkelse af div. sager :)

(det er til ps2 forresten)

edit: Katamari Damacy hed det. http://gr.bolt.com/games/ps2/puzzle/katamari_damacy.htm

Senest rettet af Zakarias 16 aug 2005 16:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Uf! Alt hvad der foregår foran en skærm virker altid grænsende til frastødende når jeg tripper.... Moder Natur har trods alt den højeste opløsning tænkeligt :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Citat:
Citat:
og lige et lille quote fra siden der linkes til:

Citat:
We all got past it, but I’m afraid there’s a new epidemic en route. I call it the Katamari Flu. There is but one symptom: an obsessive desire to roll everything you see into an enormous ball while incessantly humming patently retarded Japanese pop songs. The only cure, unfortunately, is to lock the door, take lots of drugs and pray for sleep. And then take more drugs.

men for pokker da...

WORLD OF WARCRAFT!!!

der kan i også gå en tur i skoven og se på de mærkelige dyr osv.

ellers kan jeg klart anbefale

EYETOY: Singstar
eller Dancemania til ps2

ellers kan man vidst også få sådan et løbebånd med cykkelstyr til at styre i DOOM 3... få kondi og underholdning på samme tid!

så får i også brugt kroppen... ;D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg har følgende anbefalinger.. Det skal siges, at det nok er 7 år siden, jeg gjorde dét med at sniffe poppers og spille playstation. Ligesådan med speed. Det bliver man lam i roen af, så vi stoppede med det igen...stod på et par ugers tid. Men fartfornemmelsen i Wipeout er faktisk uovertruffen, selv hvis man er helt ædru.

Jeg kunne aldrig finde på at spille computerspil, mens jeg var på svampe eller andet - det har jeg aldrig haft lyst til, heller.

Nu om dage benytter jeg mest kun hash til at forbedre spil-oplevelserne!

Her er så hvad jeg har brugt i parantes ved hvert spil;

Playstation
(Mest multiplayer-eksempler i festligt lag:)
---
• Wipeout (hash, poppers, alkohol)
• Porsche Challenge (poppers, amf)
• Worms (hash, alkohol)
• Driver (poppers eller hash)

PC:
(Mest singleplayer-eksempler:)
---
• GTA San Andreas (hash)
• Heros of Might & Magic III (hash)
• BF 1942, BF Vietnam og BF2 (hash)

~ God fornøjelse ~