Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle læsere på psychedelia, har en lille skræmmende historie som jeg gerne vil dele med jer, ved ikke om jeg er parranoid, det er op til jer at vudere.

Dette er mit første indlæg her inde, har tidligere kun læst mv.

Ved ikke helt hvor jeg skal begynde men jeg kan starte med at fortælle at jeg ryger en del hash i min hverdag hvilket medføre at jeg normalt ikke har, (eller kan huske mine drømme) men i et par enkelte tilfælde sker det at jeg husker dem og specielt 2 af dem jeg kan huske har jeg opælvet som Deja-vu i et Mdma trip.

Første gang var tilbage i juni måned hvor jeg sammen med en flok kammerater og min daværende kæreste sad og lammede os på mdma sammen med en gut som jeg ikke kendte særligt godt på det tidspunkt. Et par af mine kammerater der er i blandt os kender ham rimeligt godt. I løbet af aftenen opstår der en situation som jeg har oplevet tidligere i en drøm hvor vi er nede at spille fodbold totalt blæste, hvilket virkeligt var underigt for der skete det at jeg sparkede til bolden og ramte. lad os bare sige person X. Dette havde jeg oplevet i en drøm, hvor jeg også drømte at jeg mistede min kæreste, sagde det ikke til nogle af de andre, men holdte det bare i mig. ligesiden den dag gik det nedad for mig og min kæreste indtil vi slog op.

Mandag d.22 2 måneder senere.

Mig og en fyr fra min klasse sidder og laver lektier og et par kammerater jeg kender kommer forbi imens vi sidder og knokler. Den ene har et halvt g mdma på sig ved et tilfælde og vi sidder og overvejer at lamme os når vi engang var færdige med lektierne. Det skal lige siges at min kammerat jeg sidder og laver lektier med normaltvis sjældent tager narko, og sidste gang jeg tog det var ved overstående episode. nå men vi får altså lammet os alligevel og beslutter os for at tage ud til nogle personer 2 af de kammerater som også var til stæde i det andet tilfælde kendte og sad der og hyggede os. Pludseligt slog det mig imens jeg blæste at også dette havde jeg oplevet i en drøm, ( kan huske det på noget specielt, hvilket jeg ikke vil komme nærmere ind på ), altså et til deja-vu. men jeg tænker faktisk ikke mere over det, for det har jeg jo prøvet før.

Lørdag 5 dage senere.

Mig og min hus-m8 sidder ser lidt fjersyn efter at han er kommet hjem nede fra sin kæreste, og vi sidder og drikker noget kakao.. Da jeg hælder den sidste tår i glasset siger jeg, gid vi havde guld-kakao, og 10 sec efter ringer min m8 som også har været med i de 2 tilfælde og spørger om vi ikke skal lave en masse guld kakao... What tænker jeg, jo helt sikkert skal vi det. Om aftenen kommer der så en flok kammerater her hjem og vi laver en god portion kraftigt kakao, min ven som jeg lavede lektier med var også til stede, og vi sad og så film hele aftenen.
til sidst ved vi ikke rigtigt om vi skal smide en film mere på, for det er godt nok ved at blive lidt sent, og vi sidder i toppunktet af skæverten. Jeg kikker ved et tilfælde i skabet, og foran mig ligger final destinaton 1, fedt nok tænker jeg og den smider vi så på. min lektiem8 ser normalt ikke gyser film, da han får nightmares, tro det eller ej, men han vidste jo ikke at det var en gyser. i starten af undgår en gruppe unge døden ved at ikke at tage på studie tur med deres klasse fordi hovedrollen havde drømt at det ville ske. vi kikker lidt videre i filmen og begynder at sidde at tænke lidt som man nu gør når man er basket. Jeg kommre i tanke om at i mig og min kammerats klasse går vi på et fransk hold hvor alle de andre fra vores klasse er piger. De skal alle afsted i uge 39 til paris med fly, og jeg nægtede som den eneste at tage afsted fra min klasse, pga. jeg ikke havde råd. Min kammerat blev ved med at sige at vi skulle afsted, men han fik mig ikke overtalt, og vi bliver hjemme. Imens jeg sad og tænkte det, kom alt det jeg har skrevet ovenover op for mig, og jeg blev ekstremt skræmt. hvad nu hvis dette kunne ske i virkeligheden !!!!!!!???????

Hvad skal jeg gøre ? har snakket med min hus m8 om det og han siger at jeg bare er parranoid. men hvad nu hvis jeg ikke er ?.. nogle der kan dele nogle erfaringer ud ? eller nogle der kan komme med noget logisk ?....

Håber det er til at læse hvad jeg har skrevet, men det gik lidt hurtigt....

anonym.........

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Du er fandens paranoid. Måske du skulle holde en lille pause med hashen?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ja, synes sku os' du er lidt halv paranodi..

men hva så hvis det skete??
ka da ik se det slemme i det, at ku se tingene før de sker synes i mine øjne at være en gave ;)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg har på det sidste lært én speciel ting af mit liv:
Lad være med at tage sorgerne på forskud. Et skridt ad gangen, tag alt som det kommer i sin egen tid. Lettere sagt end gjort, for det kræver arbejde at få alt i sit hoved smidt på plads - men når det endelig sker, så giver det til gengæld pote :)

Kast dig ud i livet... vi ved aldrig hvad der vil ske, og det er det der gør livet så fandens spændende!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Drømme kan være forvarsler, men de kan også være selvopfyldende, hvis man tror for meget på dem, fordi ens underbevisthed så arbejder på dem, og kan fremkalde det du frygter uden at du opdager det....
Stoffer kan fremkalde en falsk dejavu følelse, eller blande stumper af gamle drømme sammen med virkeligheden, så det forekommer som om, at man har oplevet det hele før i en drøm, og hash kan gøre en meget parnoid.....

Hvis nogle drømme går i opfyldelse er det jo bare det, og hvis du kan bruge nogle informationer du får til at afværge udfaldet, så se det som et varsel og ikke en profeti, og brug det til at styre situationen, istedet for at frygte den.

Jeg er dog ret overbevist om, at det sidste eksempel du nævner er et udslag af ren paranoia. Så tag det roligt, og lad være med at tage dine tanker alt for seriøse, når du er på hash.

Og som random foreslår, hold en pause med hashen :wink:

Titel:
Junior medlem

Er stået op her til morgen, og det er egentligt ikke noget jeg tænkere mere over, men det var bare skræmmende i situationen, og da jeg sad og skrev indlæget. Tror også det er Hashen der gør det, men det er bare så fandens svært at stoppe.

Titel:
Medlem

@TOrX

Det er ikke den mest paranoide historie vi har måttet ligge ligge ører til her på psychedelia - Jeg har selv prøvet nogle af de ting du nævner der, og det er klart, når man tager mdma og ryger hash så vil hjernen spille dig et puds i ny og næ.

Du virker ikke som om du er så gammel (umiddelbart under 20) og jeg vil anbefale dig til at holde op med at ryge hash og tage mdma + andre stoffer (incl alkohol) i noget tid - også evt prøve igen når du er lidt ældre.

MVH

Bart

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har ret så mange de-ja-vu selv.
For det meste er de ikke destruktive, eller dårlige på andre måder.
Det jeg opdager det på plejer faktisk at være på bagateller, så som hvis vi er i byen, og så går der en forbi. Det kommer så, og jeg kan sammenligne noget, før det blev trigget, fra mine drømme. Nogle gange kan jeg faktisk forudsige hvad der vil ske lidt efter. MEGET spooky, men jeg har vænnet mig til det.

Ved godt det ikke rigtigt hjælper noget, men du er ihvertfald ikke den eneste der har de-ja-vu..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]