Opiman skrev:
Psyko skrev:
Jeg kan forresten se, Opiman, at du ikke har kommenteret på det jeg skrev i den forrige post? Har du husket overvejet de ting jeg skrev?
Mvh. Psyko[/qoute]
Havde helt glemt jeg havde skrevet et indlæg. Ja jeg har overvejet det helt godt og grundigt men jeg tror nu alligevel jeg vil tage det, selvom du foreslår jeg lader være. Ved godt det er dumt, men sådan er jeg...
Well, jeg ville formentlig have reageret på samme måde, hvis nogle havde advaret mig mod heroin for over et år siden, da jeg overvejede at prøve det første gang (og prøvede det I might add.)
Må jeg spørge lidt din motivation for at prøve stoffet? Har du nogle ting, der nager dig, eller vil du bare prøve det for eksperimentets skyld?
Jeg mener, det er vigtigt at spørge sig selv sådanne spørgsmål, for folk der ikke har nogen (alvorlige) problemer, kan ofte bedre styre det.
Siger sådan set sig selv...
Mvh. Psyko
Altså, jeg interesserer mig meget for stoffer, men jeg heller ikke bare hvad som helst i mig. Specielt ikke hvis det er et stof, jeg ikke kender så meget til.
Jeg har ikke nogle problemer, jeg tror bare det er for eksperimentets skyld, som du siger.
Men jeg har hørt så mange positive om heroin (godt nok også en del negative men de skræmmer mig ikke) og nu er jeg så blevet fristet til selv at prøve det.
Jeg har også læst et sted, at rygning / snifning af heroin for første gang skulle minde om en meget kraftig hash rus, passer det? Eller er det noget helt andet?
Og så lige til sidst: Jeg ved ikke om dette spørgsmål strider mod Psychedelias regler, men ellers må I bare slette indlægget... Hvor meget koster 200 mg brun heroin ca.?