Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej er der nogen af jer der ved hvor lang tid rusen var når man sniffer 20 mg ryge heroin og det er første gang man gør det?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tror du ikke der er en grund til det hedder ryge heroin

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
TPL skrev:

Det kan nu også sagtens sniffes.

mht til hvor lang tid det virker så kommer det jo an på mange ting hvor meget du har spist hvor stor du er osv men tror umiddelbart ikke det ville være mere end 1-2 timer når det er så lidt du sniffer.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Bassemand skrev:
TPL skrev:

Det kan nu også sagtens sniffes.

mht til hvor lang tid det virker så kommer det jo an på mange ting hvor meget du har spist hvor stor du er osv men tror umiddelbart ikke det ville være mere end 1-2 timer når det er så lidt du sniffer.

Jeg vil lige indskyde at 20 mg. ryge heroin insuffleret, gav en ret kraftig rus for undertegnede, dengang jeg var ny til stoffet. Jeg vil dog også mene, at den primære effekt (den man går efter) euforien/lamheden har aftaget en del efter 2 timer. Det betyder dog ikke, at man på nogen måde er klar i hovedet, men man vil formentlig gerne have mere på det tidspunkt. Husk at der går ca. 10 min, før man kan mærke en streg heroin. Det varierer sikkert fra person til person, og du bør nok vente lidt længere inden du tager mere.

Jeg kan forresten se, Opiman, at du ikke har kommenteret på det jeg skrev i den forrige post? Har du husket overvejet de ting jeg skrev?

Mvh. Psyko

Titel:
Junior medlem

[quote="Psyko"]Jeg kan forresten se, Opiman, at du ikke har kommenteret på det jeg skrev i den forrige post? Har du husket overvejet de ting jeg skrev?

Mvh. Psyko[/qoute]

Havde helt glemt jeg havde skrevet et indlæg. Ja jeg har overvejet det helt godt og grundigt men jeg tror nu alligevel jeg vil tage det, selvom du foreslår jeg lader være. Ved godt det er dumt, men sådan er jeg...

Titel:
In our memories

Opiman skrev:
Psyko skrev:
Jeg kan forresten se, Opiman, at du ikke har kommenteret på det jeg skrev i den forrige post? Har du husket overvejet de ting jeg skrev?

Mvh. Psyko[/qoute]

Havde helt glemt jeg havde skrevet et indlæg. Ja jeg har overvejet det helt godt og grundigt men jeg tror nu alligevel jeg vil tage det, selvom du foreslår jeg lader være. Ved godt det er dumt, men sådan er jeg...

Well, jeg ville formentlig have reageret på samme måde, hvis nogle havde advaret mig mod heroin for over et år siden, da jeg overvejede at prøve det første gang (og prøvede det I might add.)

Må jeg spørge lidt din motivation for at prøve stoffet? Har du nogle ting, der nager dig, eller vil du bare prøve det for eksperimentets skyld?
Jeg mener, det er vigtigt at spørge sig selv sådanne spørgsmål, for folk der ikke har nogen (alvorlige) problemer, kan ofte bedre styre det.
Siger sådan set sig selv...

Mvh. Psyko

Titel:
Junior medlem

Psyko skrev:
Opiman skrev:
Psyko skrev:

Mvh. Psyko[/qoute]

Well, jeg ville formentlig have reageret på samme måde, hvis nogle havde advaret mig mod heroin for over et år siden, da jeg overvejede at prøve det første gang (og prøvede det I might add.)

Må jeg spørge lidt din motivation for at prøve stoffet? Har du nogle ting, der nager dig, eller vil du bare prøve det for eksperimentets skyld?
Jeg mener, det er vigtigt at spørge sig selv sådanne spørgsmål, for folk der ikke har nogen (alvorlige) problemer, kan ofte bedre styre det.

Mvh. Psyko

Altså, jeg interesserer mig meget for stoffer, men jeg heller ikke bare hvad som helst i mig. Specielt ikke hvis det er et stof, jeg ikke kender så meget til.

Jeg har ikke nogle problemer, jeg tror bare det er for eksperimentets skyld, som du siger.

Men jeg har hørt så mange positive om heroin (godt nok også en del negative men de skræmmer mig ikke) og nu er jeg så blevet fristet til selv at prøve det.

Jeg har også læst et sted, at rygning / snifning af heroin for første gang skulle minde om en meget kraftig hash rus, passer det? Eller er det noget helt andet?

Og så lige til sidst: Jeg ved ikke om dette spørgsmål strider mod Psychedelias regler, men ellers må I bare slette indlægget... Hvor meget koster 200 mg brun heroin ca.?

Titel:
In our memories

Opiman > Nej, heroinrusen minder ingenlunde om en kraftig hashrus!
Det lader til at du vil prøve heroin, og derfor vil jeg bede dig om at lægge mærke til hvor godt du egentlig kan lide det. Selvom du ikke mener du har nogle problemer, så har de fleste mennesker et eller andet der nager dem. Det er ikke altid nok til at give anledning til misbrug, men nogle gange gør det. Problemet med stoffer er sådan set, at jo bedre du kan lide dem, des vigtigere er det at du modererer dig eller holder dig helt væk. Jeg elsker heroin, og derfor jeg formentlig aldrig mere tage det.

Hvis du føler at det er vildt lækkert, så hold dig til det ene forsøg (i det hele taget er det bedst kun at prøve det en gang, men det er jo i sidste ende din beslutning.)

Jeg ved ikke hvordan priserne er i provinsen (LÆS uden for København), men her i hovedstaden koster en gadepakke (70-100 mg.) mellem 100 og 150 kr.

Held og lykke, mvh. Psyko

Opiman skrev:
Psyko skrev:
Opiman skrev:
Psyko skrev:

Mvh. Psyko[/qoute]

Mvh. Psyko

Altså, jeg interesserer mig meget for stoffer, men jeg heller ikke bare hvad som helst i mig. Specielt ikke hvis det er et stof, jeg ikke kender så meget til.

Jeg har ikke nogle problemer, jeg tror bare det er for eksperimentets skyld, som du siger.

Men jeg har hørt så mange positive om heroin (godt nok også en del negative men de skræmmer mig ikke) og nu er jeg så blevet fristet til selv at prøve det.

Jeg har også læst et sted, at rygning / snifning af heroin for første gang skulle minde om en meget kraftig hash rus, passer det? Eller er det noget helt andet?

Og så lige til sidst: Jeg ved ikke om dette spørgsmål strider mod Psychedelias regler, men ellers må I bare slette indlægget... Hvor meget koster 200 mg brun heroin ca.?

Titel:
In our memories

Opiman > Nej, heroinrusen minder ingenlunde om en kraftig hashrus!
Det lader til at du vil prøve heroin, og derfor vil jeg bede dig om at lægge mærke til hvor godt du egentlig kan lide det. Selvom du ikke mener du har nogle problemer, så har de fleste mennesker et eller andet der nager dem. Det er ikke altid nok til at give anledning til misbrug, men nogle gange gør det. Problemet med stoffer er sådan set, at jo bedre du kan lide dem, des vigtigere er det at du modererer dig eller holder dig helt væk. Jeg elsker heroin, og derfor kan jeg formentlig aldrig mere tage det.

Hvis du føler at det er vildt lækkert, så hold dig til det ene forsøg (i det hele taget er det bedst kun at prøve det en gang, men det er jo i sidste ende din beslutning.)

Jeg ved ikke hvordan priserne er i provinsen (LÆS uden for København), men her i hovedstaden koster en gadepakke (70-100 mg.) mellem 100 og 150 kr.

Held og lykke, mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]