Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: <RADAR OFFLINE>
Jeg har det sådan at jeg syntes det er sjovt at tage lidt af hvert, og jeg har altid haft en drøm om at designe mine egne stoffer med de mindste bivirkninger og mange forskellige varianter osv. Men det undre mig også at det ikke er kommet endnu? Eller noget erstatninger til de drugs der blir dyrket på diskoteker hver eneste dag! Men nogle gange tænker jeg også over om det er de stoffer vi allerede har idag der er dem med mindst bivirkninger men bivirkningerne bare er peppet meget op altså at fordi det er betegnet som stoffer at de så også er markeret "FARLIGE" på forhånd hvis i forstår..

Men kan i argumentere for flere stoffer og sige hvorfor at de er mindre farlige end andre og sikrere måske? Måske er der nogle der er sikre hvis bare man får det fra en pålidelig kilde.

På forhånd tak.

Titel:
In our memories

GHB i rette mængder - ren brain-food.

Ellers vil jeg sige, pænt dårligt indlæg.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvorfor er det et dårligt indlæg? Så kunne det være jeg kunne lære noget her.

Titel:
In our memories

Hvor mange timer har du sammenlagt brugt på psychedelia.dk samt http://www.erowid.org og http://www.maps.org !? :shock: :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Undskyld men jeg er ikke en superbruger, og har ikke vildt meget tid for tiden ..

Men det står jo heller ikke nogen steder at jeg skal bruge tid derinde. Kan du ikke bare fortælle hvad det er der er galt med mit indlæg?

Titel:
In our memories

Nej, hvis du ikke har tid til det, så tag den tid der skal til en anden dag,...
Søgemaskinen er spækket med bull, fordi folk bliver ved med at poste det same igen og igen... Den er så upræcis og uanvendelig efterhånden, bl.a. pga. indlæg som dine.
Du ville ha’ fået svar på alle dine spørgsmål, efter 10 søgninger, hvis der ikke lå så meget crap i

Dette står for eget ansvar.
Admin, slet venligst hvis jeg galt på den.

Psy, erowid, er netop til for at søge information om stoffers virkning, og bl.a. hvilke der har de mindste bivirkninger

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=10137

http://psychedelia.dk/leksikon/?artikle ... nd_setting

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det må i meget undskylde, admin må gerne slette dette indlæg.

Titel:
Medlem

Og generelt læs de sticky posts samt lexikon. Der står meget guf i...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmm, istedet for at nedgøre dit post vil jeg sige lidt.. Alle burde vide/tænke det alligevel. Grunden til der nok ikke kommer nye stoffer "hele" tiden, nok at det ikke svarer sig.. F.eks, skal der forskes i stoffer, og hvis man endelig finder noget der påvirker kroppen/hjernen, på en "positiv" måde, dvs. noget vi gider intage. Så er det jo ikke sikkert det er en økonomisk fordel. For lad os bare sige at du f.eks. skal bruge acsteticanydrid/eddikeanhysdrid? (kan OVERHOVEDET ikke huske der danske navn,)til at producere dit stof, så er det jo ikke noget du lige "skaffer," og bare den del af din syntese er HAMRENDE dyr/=besværlig...

Ps. Er en smule skæv, overaskende "klar i hovedet," mn ikke desto mindre sorry for evt. fejl...

Titel:
In our memories

Derfor er det også et fucked indlæg,... der findes jo "sunde" stoffer,.. men for hvem, og i hvilket omfang,.. og nok ikke lige på dansegulvet på Queen Daisy!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Altså hvem har pisset på din sukkermad? For det andet giver dit indlæg ikke en daddel af mening..

Titel:
In our memories

okay, rette admin ret op på mine fejl,.. hvis jeg er helt ude på overdrevet!! jeg havde ingen sukkermad, men pis i dunke!! :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Mit svar vil være Psilocybin eller LSD i så lave doser at evt. problemer i byen ikke giver dig et desideret bad trip..

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg synes, at svampe kan være utroligt dejlige i en meget lille mængde på en bytur, men jeg har også et par gange oplevet, at det fik mig til at mindfucke helt vildt. Og selv til fest med den bedste stemning, synes jeg ikke, det er helt til at styre. Lige pludselig kan "dårlige vibes" dukke op ud af ingenting.
Fysisk set er det selvfølgelig er dejligt stof, men mentalt synes jeg nu ikke, det er helt at kimse ad.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Man skal vide hvordan man reagerer på svampe før man begiver sig ud i nye set & setting. Ellers er det ens egen skyld hvis det hele bliver for fucked..!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]