Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 05:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Tidligere holdmedlem

En kammerat af mig går i klasse med en der er blevet dopet med GHB i byen.

Eller det påståes der ihvertfald, personligt tror jeg ikke på daterapes, ikke at det ALDRIGT sker, men jeg tror ikke på at nogle hælder GHB i ens drink, for at daterape en på et diskotek.

Det giver ingen mening, hvordan skulle man få pigen et sted hen hvor man kunne ordne sine sager på 20 minutter?

Man risikerer højest at hun går kold.

Jeg tror at GHB forgiftninger oftest laves af folk der kender hinanden i forvejen.

Men historien går på at han havde drukket 2 øl, smagt en til to slurke af en drink og så havde han fået det meget skidt, og taget på skadestuen hvor de havde konstanteret at han havde fået en GHB forgiftning med blodprøve.

Jeg syntes det ingen mening giver, hvordan kan en drink være så stærk at to mundfulde er nok til at gøre en påvirket? Og hvorfor kunne det ikke smages?
Og sidst men ikke mindst, hvorfor var der GHB i den drink som han smagte af en pige, der ikke selv var klar over det?

Kan det tænkes at de ikke har testet en skid på sygehuset, og bare sagt, forgiftet...drink? det er GHB!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
Skete der noget med pigen hvis drink han smagte?
for hvis der ikke gjorde det så har du nok ret i at det er sygehuset der har draget forhastede konklusioner. hvis det er sandt er det jo bare endnu et vink med en vognstank om at man IKKE nødvendigvis er i sikre hænder fordi man er kommet på et sygehus.

gav de ham noget mod den "ghb forgiftning" ?

mvh Bassemand

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Thujoin > Jeg har ingen ide om hvor almindelige daterapes er, eller hvordan procedurerne for den slags normalt er, men prøv at undersøge sagen lidt nærmere. Det ville være fedt, om du kunne komme til at snakke med de implicerede parter, da det ville gøre det knap så "min-bedste-vens-ven-har-en-far-der-kender-Michael Jackson"-agtigt.

Mvh. Psyko

Titel:
Tidligere holdmedlem

ja, men det er desværre ikke muligt, kender ham jo ikke selv, har bare besøg af en ven der går i klasse med ham der har været udsat for det, og jeg fik ham så til at sende nogle sms spørgsmål til ham.

Jeg tror gerne at han selv tror han har fået GHB, men jeg er generelt ganske overbevist om at folk ikke putter narko i fremmede folks drinks på diskoteter....altså hvad ville de få ud af det?

Og hvis man tænker som en voldtægts mand så har jeg også svært ved at se hvad man kunne få ud af at hælde ghb i en drink.

Jeg har siden fundet ud af det er ca. 1 år siden det skete, og så vidt jeg husker havde de ikke engang nogle tests til ghb på det tidspunkt.

Titel:
In our memories

Jeg forstår ikke rigtig, hvad det er du ikke kan forstå?
Dreng møder pige, dreng kommer GHB i piges drink for at gøre hende mere medgørlig, pige går kold, dreng bugserer pige udenfor og dyrker sex med pige.
Pige er blevet date-raped?

Mvh. Psyko

Titel:
Tidligere holdmedlem

1. en fyr har puttet en så stor mængde ghb i en drink at han bliver påvirket og puker efter 2 slurke og 2 øl.
2. GHBen er alligevel smagsløs(jeg har prøvet at kamuflere smagen på alverdens måder, kan ikke lade sig gøre)
3. Hvad var der så sket hvis pigen havde drukket hele drinken?
4. Hvordan bugserer man lige en pige ud, og finder et sted at kneppe hende i vejle midtby?

Jeg tror simpelthen ikke at han har fået GHB.

Titel:
Insane psychedelia user!

Thujoin skrev:
4. Hvordan bugserer man lige en pige ud, og finder et sted at kneppe hende i vejle midtby?

Det kan jeg godt svare på.

Billede

:)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
Thujoin skrev:
2. GHBen er alligevel smagsløs(jeg har prøvet at kamuflere smagen på alverdens måder, kan ikke lade sig gøre)

w00t imo bliver smagen næsten 100% kamuleret hvis man blander det med juice eller sodavand. når jeg drikker ghb plejer jeg først at drikke den mængde jeg nu har målt af, og så skylle efter med vand, jeg syntes kun det smager en lille smule salt et par sekunder, derefter er det væk. så vil ikke mene at en beruset person vil tænke over det.
Thujoin skrev:
3. Hvad var der så sket hvis pigen havde drukket hele drinken?

hun var nok blevet bugseret ud og blevet kneppet quagmire style.. Gigidi gigidi (ej dårlig joke) :D

Titel:
Tidligere holdmedlem

den eneste måde jeg kan få GHB ned på er ved at blande det 1:1 med koncentreret fun saft, hold mig for næsen og tage det i shots.
Smagen kan på ingen måde kamufleres, og jeg er ved at brække mig hver gang, sådan har de fleste af mine venner det også. og nej, der er ingenting i vejen med kvaliteten af det, og der er ingen gbl i, og det er blandet korrekt.

Men ok, husker svagt de første gange jeg drak det kunne jeg drikke det rent.

Titel:
In our memories

Jeg oplever præcis det samme som Thujoin, men jeg erindrer en lang periode, hvor GHB ikke smagte særlig dårligt, og jeg uden problemer kunne drikke det i shots. Heldigivs begrænser den grimme smag efter min mening brugen temmelig kraftigt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Thujoin skrev:

Thujoin skrev:
... Smagen kan på ingen måde kamufleres, og jeg er ved at brække mig hver gang ...

Jeg forstå ingenting. Den er smagsløs, men smager af lort...?

Titel:
Tidligere holdmedlem

ifølge historien/myten var det smagsløst, men JEG syntes det smager af lort

Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
GHB smager da ikke dårligt? Bland det med coca-cola og det er ikke til at ænse længere. Ca. 200ml cola til 5ml GHB væske (ved 1g per 2,5ml) er mere end nok for mig. Tilgengæld er der intet værre end at indtage det uden blanding, ved blot at sprøjte det direkte i munden fra en kanyle.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

GBL smager meget kraftigt og er en dejlig base som bl.a. bruges til at opløse maling med... GHB smager af saltvand imo.

Senest rettet af Uforia 25 okt 2005 14:40, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories

ændret!!!
lortepost, igen(om mig selv)

Senest rettet af Hypnotika 26 okt 2005 01:52, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Tidligere holdmedlem

slettet

Senest rettet af Rex Mundi 26 okt 2005 03:21, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
G00 skrev:
GBL smager meget kraftigt og er en dejlig base som bl.a. bruges til at opløse maling med... GHB smager af saltvand imo.

Ikke helt korrekt. GBL er ikke nogen base, men derimod en pH-neutral organisk væske af klassen cyklisk ester/lacton. Det bruges rigtigt nok til at fjerne maling med, men dets effektivitet på dette punkt skyldes dets egenskaber som organisk opløsningsmiddel. Det er perfekt til fjerning af maling, da det er meget mindre miljøskadeligt end alternativerne, og ikke så farligt at anvende på grund af det meget lave damptryk. GBL omdannes til GHB i maven, men inden det når dertil, tror jeg GBL kan være ret så hård ved slimhinderne.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tak, så blev jeg lidt klogere :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg ved at daterapes forekommer ofte, desværre bliver det næsten aldrig meldt. Ifølge en Taxa- chauffør jeg kender kører han ofte med piger der er blevet voldtaget. Pigerne fortæller hvordan de har sorte huller i hukommelsen på flere timer....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
hvorfor er der ikke nogen der har nævnt komboen Alkohol+GHB? Den skulle ifølge mine lokale knark-venner være en ret farlig kombo!

Jeg har dog selv fået det der ligner en forgiftning på GHB engang. Jeg kan ikke huske hvor mange kapselfulde jeg fik. Bassemand var tilstede da det skete.
Jeg spulede mit toilet med aftensmad, og så fik jeg det straks bedre. Men forgiftningen minder mig ufatteligt meget om starten på et bad-trip. Det er ret så ubehageligt!

/Bluagh!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]