Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 69 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
Oprindeligt var Psy vist et sted hvor der primært kunne udvekles erfaringer/viden. Senere, især efter Urbans pis, blev HR understreget som sidens overordnede formål.
Har siden 2001 fuldt mange diskussioner her, primært med interesse for rådene; og jeg synes der blev givet mange gode anvisninger. HR såvel som "sådan tager du/laver du narko." Og begge dele er fedt!

-men når jeg så sidder og læser sådan en tråd: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=12063 , så begynder jeg sgu at græde. Hvad er det knægten ikke fatter? Hvordan kan man være så skødesløs og ligeglad. Hvordan er den holdning mulig, at narko nærmest kan sidestilles med slik!? fy for fanden hvor må jeg være blevet gammel - jeg håber bare ikke han for fucked kærsten op.

en stortudbørlende Buddha, der var lidt naiv i sin tro på at folk, i alle aldre, havde en eller anden bevidsthed om at det er ok at lege med ild - men at man da passer på ikke at sætte ild til sig selv..[/quote][/code][/list][/list][/url]

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
græder med dig...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er ikke første gang jeg tager mig til hovedet over sekstoi og hans evige søgen efter grænser. For helvede mand, 15 år gammel! Det var der jeg lige var begyndt at drikke mig stiv med min folkeskoleklasse!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Man kan så trøste sig med at det dog trods alt lykkes af og til at få folk på andre tanker. Der er da et par stykker herinde der er startet som ignorante 15-årige med hang til pigæbler og efter en 3-4 siders indlæg har ladet sig overtale til en mere fornuftig tilgang til emnet psykedeliske stoffer.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

synes sq det er sørgeligt... mest når han prøver at proppe det i kæresten... min x proppede svampe i mig da jeg var 15... ikke lige den fedeste oplevelse, mest på grund af de folk jeg var sammen med... må da håbe at hun ikke lader sig overtale....

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Nu synes jeg ikke at Sekstoi skal udpeges som den eneste synder herinde og han er da bestemt heller ikke den første narkounge vi har haft. Jeg var selv omkring 13-14 år da jeg startede med at komme herinde og nåede også at indtage dvs. ting og lavede latterlige posts, som man jo gør i den alder og det tog også folk, i hvert fald en 4 siders indlæg om hvor dumt det var og at jeg burde passe mere på osv. før at det så småt gik op for mig. Alligevel kunne jeg ikke helt holde fingrene fra alle de dejlige sager, så det gik først rigtigt op for mig den dag jeg brændte fingrene.

Ved ikke helt hvad jeg vil sige med det her, men Sekstoi er da i hvert fald ikke den eneste... Det er et problem ja, men er det ikke bedre at de kommer her ind og får gode råd og vejledning, frem for at de går ud og indtager ting de ikke ved en skid om, når de nu mere eller mindre har besluttet sig for at prøve tingene? En anden ting er så, at de pludselig får kendskab til en masse nye stoffer når de begynder, at læse herinde.

Men alt i alt mener jeg, at det er bedre at de kommer her ind og måske stiller nogle dumme spørgsmål frem for, at de går ud og ender med at dumme sig, fordi de ikke havde nogle informationer om det givne stof.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
ja man kan trække hesten hen til vandspanden....men man kan ik tvinge den til at drikke.. folk der ik vil lytte efter sund fornuft må takke sig selv for at brænde fingeren..virklighedens realiterter :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
syntes nu i overdriver lidt og skal lige siges det kæresten der vil prøve det rimeligt vilde også når jeg fortæller alt muligt om det og nu hun så min eks man aligevel gir jeg hende det,men jeg vil ikke høre på hendes pylder hvis hun brænder fingrene. Og jeg er nok en af de eneste der rigtig tør stå frem med min alder

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:
syntes nu i overdriver lidt og skal lige siges det kæresten der vil prøve det rimeligt vilde også når jeg fortæller alt muligt om det og nu hun så min eks man aligevel gir jeg hende det,men jeg vil ikke høre på hendes pylder hvis hun brænder fingrene. Og jeg er nok en af de eneste der rigtig tør stå frem med min alder

Haha! Du startede godt ud men du endte i samme "se-mig-jeg-er-begyndt-at-tage-stoffer-og-jeg-er-da-totalt-ligeglad"-rille som altid igen.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

sekstoi>> ja flot! tør da også godt sige min alder! 21!

grunden til at tage stoffer er forskellig fra alle.... hvor jeg kommer fra får du sq dummebøder for at give den slags til piger i den alder!
du kan jo ikke vide om det er noget hun har mærket efter om hun er klar til og under alle omstændigheder er hun slet ikke færdig udviklet. mener stadig det er helt helt afsporet at give hende det.

holder mig selv fra svampe, syre o.lign da jeg ikke føler mig klar psykisk. så meget kunne jeg da ikke erkende i en alder af 15...

fik så sent som i weekenden at vide at jeg sq passe på mig selv når jeg ikke er ældre. mener selv jeg er gammel nok til kex o.lign, men hører da efter hvad folk der har mere erfaring ha at sige.

lever ikke længe nok til at begå alle fejl selv. det er der ingen af os der gør. så man må lære lidt af andre!
tak for mig

Titel:
Junior medlem

sekstoi skrev:
aligevel gir jeg hende det,men jeg vil ikke høre på hendes pylder hvis hun brænder fingrene.

Årh, du er sej, hva'? Sådan rigtig afstandstagende til de der små tøsebørn, der såå gerne vil smage på farmands narko, men som du kun har ynk tilovers for, når de indser hvor vild en oplevelse det kan være. Get off the internet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Mine egne erfaringer er - som de fleste halvgarvedes - at man brænder nallerne i starten. Jeg gjorde i hvert fald - i den verdens eroberiske alder af 16.

Titel:
Dedikeret medlem

alle jer der disser konstant get a life for christ sake i da bare lamme og høre på. Hvor mange unge vil lytte til nogle der konstant disser dem? så godt som ingen så hold op med at spille så kloge på mit liv nårh i ikke en gang kan opføre jer ordentligt overfor andre menesker

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Hvordan fanden kan du overhovedet kalde jer for "kærester", hvis du ikke er mere interesseret i hendes psykiske velbefindende?! :shock:
Ved godt at jeg måske drejer samtalen lidt offtopic, hvis jeg begynder at kommentere din kærestes og dit forhold, men jeg synes bare det er en meget mærkelig holdning, der også siger meget om din modenhed, hvilket er en vigtig faktor i forbindelse med stofferne. Måske mener du det ikke, og prøver at virke rigtig kold og hård, men Hvis hun er din kæreste, kan du da ikke bare være ligeglad. Hvor er så kærligheden mellem jer? :?

Jeg startede selv ud som en rimelig ufornufitg grønskolling.. Faktisk er jeg kun 17 nu og blev indmeldt da jeg var 13 eller sådan noget. Rigtig tidligt at komme ind i den slags, men jeg tror faktisk det har virket positivt på mig at komme så tidligt ind på et forum, hvor langt de fleste medlemmer har et godt forhold til stoffer. Jeg tror det kan have reddet mig fra nogle ubehagelige oplevelser med stoffer senere i livet, at jeg så tidligt lærte at omgå disse ting på en ordentlig måde. Jeg har altid været lidt et passivt medlem og har stadig ikke prøvet andet end hash, alkohol og nogle milde entheogene urter, men det gør mig ingenting, for jeg har slet ikke lyst til at prøve andet. Jeg er for ung rent mentalt, selvom jeg ved meget mere om stofferne end mange af mine kixegnaskende bekendte. Desuden har jeg ikke vildt meget lyst til det, da jeg gennem psy.dk har lært af andres erfaringer, at hallucinogener ikke er legetøj. På den måde har det været godt for mig at komme så tidligt ind på psy.dk, men det kræver at man er klar på at lære noget om tingene og tænke sig om.
Der er ingen grund til at være ufornuftig i den her sammenhæng!

Mvh
Nashet

Titel:
Dedikeret medlem

Nashet: hun er min eks nu hun sagde jeg var for storebroragtig,men nu giver jeg hende lov til at prøve for at vise hende hvorfor jeg fråede en som hende at prøve det. Og jeg er totalt kold i røven overfor om hun ryger i psykose bagefter fordi hun mener jo jeg er for overbeskyttende. Så viser jeg hende hvad der kan ske ellers.
Kærligheden er der ikke rigtigt mere, at lege med mine føelser og røvrende mig slipper man ikke bare sådan fra

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ok nu skræmmer du sgu sekstoi!
Lad mig forstå det her korrekt: Din ekskæreste har røvrendt dig, og nu vil du give hende stoffer for at vise hende, at hun ikke er "gammel" nok til at tage stoffer??? Derefter siger du så, at du er ligeglad med, om du får en psykose!!! Du er jo super lallende monsternar, hvis jeg har forstået det korrekt.
Det lyder jo som om du vil straffe hende med psykedeliske stoffer, pænt uansvarligt!

Jeg har ikke andet end hovedrysten til overs for dig! :evil:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:
nu giver jeg hende lov til at prøve for at vise hende hvorfor jeg fråede en som hende at prøve det. Og jeg er totalt kold i røven overfor om hun ryger i psykose bagefter fordi hun mener jo jeg er for overbeskyttende. Så viser jeg hende hvad der kan ske ellers.
Kærligheden er der ikke rigtigt mere, at lege med mine føelser og røvrende mig slipper man ikke bare sådan fra

sekstoi, du aner ikke hvad du har gang i, det er tydeligt. Psykedeliske stoffer skal ALDRIG bruges på den måde, det er de for stærke til! Hvis du gør det, er du ikke bedre end Saddam, Pinochet, Pol Pot, Stalin, og alle andre der har brugt tortur mod andre mennesker. Find på noget andet at bruge mod hende hvis du absolut vil hende ondt, og drop al omgang med psykedeliske stoffer omgående! Hvis jeg hører om noget der kunne tyde på at du har gjort det du siger, skal jeg personligt sørge for at politiet finder dig via din IP, stol på det!

Det er IKKE legetøj, det er det mest seriøse værktøj der eksisterer, og forkert brug fører intet godt med sig. Husk det.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
sekstoi > hvad med om du konfronterede hende med din vrede face-to-face, istedet for at føre denne syge plan ud i livet? For din egen skyld, vent lidt tid til du har styr på dine følelser, og overvej så lige situationen én gang til. Det lyder meget som om du er ved at gøre nok du kommer til at fortyde igen bigtime.

Titel:
Dedikeret medlem

skrev det også på en lidt uforståelig måde,men altså hun vil jo selv og hun skal da nok få fat i stoffet fra nogle af hendes venner af dårligt bekendtskab(de har taget skade) så vil hellere være der når hun tar det og så kan hun heller ikke sige jeg er for storebroragtige så får vi begge to det vi vil

hvis det stadigvæk lyder lidt hådt eller noget er det fordi jeg ikke har sovet i 3 dage og er ved at være lidt træt

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, du vil være der, så hun kan se, at du ikke er storebroragtig/beskyttende når hun endelig får et hård medfart af stofferne? Vil du så sidde og pege fingre af hende mens hendes indre dæmoner flår hende i stykker? God stil ellers... :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 69 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]