Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Bryggen
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Andre der skal på bryggen imorgen? og måske ved hvor at eventuelle billede kan ses henne? 8)

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Lineuppet ser IMO ikke så inspirerende ud, måske lige på nær ambient flesh, som jeg godt gad at høre.

Billeder kan findes på http://www.electrobeat.dk , http://www.trancetunnel.dk og http://www.utopian.dk/tt - og sikkert flere steder endnu. Men hold øje med disse.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

takker for links... glæder mig godt nok... :D
kan jeg så snart få at vide hvad IMO er? og alle de andre sære forkotelser herinde? :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

IMO..in my opinion

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
IMO: In My Opinion
IMHO: In My Humble Opinion

Er blevet inviteret med en tur på Bryggen, men lineup skræmmer mig godt nok. Det lugter lidt for langt væk af ensformig-teenage-israeler-trance, bare for at være fordomsfuld. :P

Senest rettet af axia 15 nov 2005 14:50, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: Bryggen
Junior medlem

Geografisk sted: Kbh
tiffany skrev:
Andre der skal på bryggen imorgen? og måske ved hvor at eventuelle billede kan ses henne? 8)

Du kan også se billederne på http://www.hapz.dk

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg var der for første gang i Lørdags.. Ganske kort kun.

Ikke sindsygt imponerende sted, HalVandet er da laaangt federe.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Kbh
daffy duck skrev:
Jeg var der for første gang i Lørdags.. Ganske kort kun.

Ikke sindsygt imponerende sted, HalVandet er da laaangt federe.

Ja, bortset fra at der er røv-langt derud og alrdrig til at få en taxa hjem. Sidst jeg var der måtte vi gå ca. 100 kr langt før vi fik fat i en taxa....:-(
Og så synes jeg også at der er ret koldt derude.
Men nu skal jeg i Tappehallerne nytårsaften, og det er jeg spændt på at se hvad er for et sted :-)
Med hensyn til Bryggen, så synes jeg at stedet har været bedre end det er i øjeblikket, det er som om arrangørerne er ved at falde lidt af på den med at lukke tidligt og ikke gøre så meget ud af arrangementerne som de har gjort. Kvaliteten var langt bedre for ½ år siden synes jeg.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

hmm... synes nu ellers det var helt kanon!!! kommer gerne igen, men ved jo heller ikke hvordan det har været. *S*
eneste minus er temmelig dårlig udluftning, men alt i alt en rigtig rigtig fed aften... Takker endnu engang for links til billeder. *s*

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
tiffany der somrelg altid pic´s fra wekendes fester på bryggen mm. på http://www.hapz.dk , men som angie siger så er kvaliteten af de fester desværer strækt varieret :? .... såen er det jo når folk kun tænker på $$$ :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aner ikke hvor jeg er :s
Jespar skrev:
Lineuppet ser IMO ikke så inspirerende ud, måske lige på nær ambient flesh, som jeg godt gad at høre.

Billeder kan findes på http://www.electrobeat.dk , http://www.trancetunnel.dk og http://www.utopian.dk/tt - og sikkert flere steder endnu. Men hold øje med disse.

Jamen dog, en der faktisk godt gad se Ambient flesh :D
Men du gik ikke glip af noget for der var så dårlig lyd i chill-outen at mit live set druknede i støj fra de skod højtalere :(
Tilgengæld var der for en gang skyld pynted op i chill-outen + røgelse hvilket sjældent er set der ude

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

piv>> synes du at røgelsen var rar? bliv sindsyg forvirret af den... nok bare mig. :D der skal ikke så meget til nogen gange.. *s*

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tiffany skrev:
piv>> synes du at røgelsen var rar? bliv sindsyg forvirret af den... nok bare mig. :D der skal ikke så meget til nogen gange.. *s*

hæhæ nu er røgelse jo så en smags sag , men ja jeg syntes den var rar :) meget bedre end svedlugten som hænger i luften efter et par års tramp på bryggen ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Var det røgelse? Haha jeg troede folk røg et eller andet dope.

Men ja, musikken var rigtig dårlig derinde!

Det virker også som om at sådanne arrangmenter bliver holdt i et flæng, weekend efter weekend.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

daffy duck skrev:
Var det røgelse? Haha jeg troede folk røg et eller andet dope.

Men ja, musikken var rigtig dårlig derinde!

Det virker også som om at sådanne arrangmenter bliver holdt i et flæng, weekend efter weekend.

hov hov musiken var fed, det var lyden der var rigtig dårlig ;) men det er selvfølgelig en smags sag, Chill er jo ikke lige for alle i miljøet, som jo helst bare vil have FullOn weekend efter weekend (hvilket der så også var en masse af på bryggen i fredags).

Nu ser jeg at du også mere til Halvandet og det er igen en smags sag, personligt synes jeg at de fester derude er fyldt med folk som overhovedet ikke kommer for andet end at vise deres store kroppe og deres blondiner frem, for så at ville slås hvis man kigger lidt forkert på enten dem eller deres dame (fed karma), Bryggen er begyndt at lide samme skæbne desværre. Er begyndt kun at komme til de fester når jeg bliver betalt for det da jeg overhovedet ikke kan finde den stemning der en gang var til festerne (kan sku godt være jeg er blevet for gammel :wink: ) Men ja de fester bliver jo så også holdt hver fredag/lørdag og det ødelægger lidt charmen ved en Techno fest, da de et eller andet sted bare ender som et mainstream discotek hvor der bare skal laves penge og så må udsmykning og diverse andre ting komme i næste række.

Men længe leve undergrunden med små private fester med 100-150 mennesker YEAHAAA :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!

Ok, lyden var dårlig! :)

Jaaa, undergrunds fester rocks!

Titel:
Medlem

nu der er et emne om bryggen, så vil jeg lige spørge hvor mange mennesker der efter jeres vurdering er plads til derinde... min veninde og jeg sidder nemlig og diskuterer Astral Projection arrangementet i marts...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Piv, jeg følger dig... tror vi er blevet gamle! :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

funk_of_the_punk skrev:
nu der er et emne om bryggen, så vil jeg lige spørge hvor mange mennesker der efter jeres vurdering er plads til derinde... min veninde og jeg sidder nemlig og diskuterer Astral Projection arrangementet i marts...

så vidt jeg har forstået kan der være 600

Titel:
Junior medlem

Piv skrev:
funk_of_the_punk skrev:

så vidt jeg har forstået kan der være 600

For lige at snakke om noget andet, så tak for en fed fest sidst ... DET VAR UNDERGRUND :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]