Nu har jeg efter lang tids overvejelser besluttet mig for at dele en påstået narkoopskrift med jer.
For et par år tilbage på Roskilde festivale mødte jeg en 16 årig knægt som havde nogle frimærker med. Han påstod at han havde lavet dem ved at gå ud i skoven, finde en dejlig stor myretue og løfte lidt af den med en skovl og så smide et stykke alm hvidt A4 papir derind . Derefter ventede han en uge (det skulle helst ikke ha regnet) og hentede så papiret og tørrede det. Derefter skulle det bare klippes op i små stykker (han sagde ikke noget om dosen pr cm2) og ligges under tungen. Han påstod selvfølgelig at det var LSD.
Jeg takkede godt nok pænt nej til at prøve skidtet. Det lød sku lidt for suspekt, men jeg må da indrømme at jeg stadig er lidt nysgerrig. Det er vist 150% sikkert at det ikke er LSD, men hvis man nu siger at knægten rent faktisk har indtaget lortet (eller rettere pisset

) og har fået andet end placebo ud af det, hvad fanden kan det være.
Så nu er mit spørgsmål til (biolog/narko)folket. Hvad består myreurin af? Det må da være undersøgt. Han sagde jo godt nok ingenting om hvilken slags myre det skulle være, og det kan da måske også være andet end myrepis da jeg ikke er klar over om de små flittige bæster tisser indenfor.
Hehe - nogen der har erfaringer ?
Vh drys