Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 05:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
For en uges tid siden, bestemte min ven og jeg, at splejse til en mind machine. På http://www.ethnoplanet.dk fandt vi modellen Proteus, der efter sigende er den bedste på markedet. Vi bestemte os for at være impulsive og købe skidtet, inden vi kom på mere fornuftige tanker.

I torsdags modtog vi så maskinen. Den blev sendt til min adresse, så jeg åbnede pakken lige efter skole. Jeg så til min skuffelse at der ikke var nogen høretelefoner med, som der ellers står er inkluderet i pakken; istedet fandt jeg en tom plastikpose. Men det kunne ikke ødelægge mit humør, og jeg bestemte mig for at teste den hurtigst muligt. Jeg valgte et program, der varer 15 minutter, slukkede lyset, og lagde mig godt til rette på min seng. Til at starte med, må jeg indrømme at jeg følte mig en smule skuffet. Lys-dioderne gav ikke det lysshow jeg havde forventet, men jeg bestemte mig alligevel for at være open minded og forsøgte at slappe af. Der gik lidt til, og jeg faldt ind i et hypnoselignende stadie, hvor det føltes, som om jeg kunne gå en tur i min egen hjerne; Underlige minder fra min barndom kom frem, som jeg aldrig før har tænkt på, og alle mulige sære tanker fra min underbevisthed poppede op til overfladen og blev ufrivilligt bearbejdet af min hjerne. Nogle gange blev det så underligt, at jeg var nødt til at tænke "nårh jo, jeg har en mind machine på.". På denne måde rev jeg mig selv ud af nogle af de tanlker, som nok egentlig havde været gode at få bearbejdet, men jeg faldt hurtigt tilbage i tankegangen fra før.
Kort før programmet sluttede, faldt jeg ufrivilligt i en slags trance-agtig søvn, men jeg kom til bevidsthed igen, så snart programmet sluttede.
Bagefter følte jeg mig ekstremt afslappet og veltilpas, så det er sgu ikke for sjov, at den bliver brugt til at kurere stress, depression og angst-anfald.

Samme aften testede mine venner den, og de havde oplevet præcis det samme. Spørg evt Flex

Alt i alt er det et af de bedste, større køb jeg nogensinde har gjort. Desuden kan man downloade programmer og opdateringer til den via nettet og komponere sine egne sessions. Derved burde den være fremtidssikret, ihvertfald i et par år. Jeg kan varmt anbefale denne genistreg til enhver der har lyst til at tage på rejse i ens underbevidsthed.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Billede

Burde måske have været under triprapporterne, men det lader jeg bare jer mods bestemme :wink:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Mange tak for anmeldelsen, det er det eneste jeg ventede på. Jeg skal helst sikkert investere i sådan en. Så kan jeg spare på narkoen :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan den mon have samme funktion som en dyb meditation?

Lyder godt med den positive anbefaling.. Går den på batterier eller hvordan?
Skal man have øjnene åbne eller lukkede under "trippet"?

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Infected Cope skrev:
Kan den mon have samme funktion som en dyb meditation?

Lyder godt med den positive anbefaling.. Går den på batterier eller hvordan?
Skal man have øjnene åbne eller lukkede under "trippet"?

/Cope

Jeg har mediteret en del, og man kan sagtens drage paraleller imellem det og mind machine trippet. Men istedet for indre ro under meditation er det mere koaset der hersker under selve trippet. Derimod er følelsen af velvære efter trip og meditation det samme.
Den går på 3 stk AA batterier og man kan selv vælge om man vil have øjnene åbnede eller lukkede, da man kan regulere lysintensiteten. På højeste lysniveau er blinkene for skarpe til at mine øjne kan klare det, men det fungerer perfekt med lukkede øjne.

Ali> Tak for rosen, jeg kan kun sige gode ting om oplevelsen. Jeg bruger den også til at holde mig selv i snor, da jeg føler mig meget draget af alle de stoffer der florerer min omgangskreds. På denne måde satser jeg lidt på at kunne modstå fristelsen, selvom jeg nok ryger i een dag :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har også sådan en proteus, men den har dog aldrig virket det mindste på mig. For mit vedkommene har det bare været pengene ud af vinduet :x men det er måske ikke alle den virker på...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hasse skrev:
Jeg har også sådan en proteus, men den har dog aldrig virket det mindste på mig. For mit vedkommene har det bare været pengene ud af vinduet :x men det er måske ikke alle den virker på...

Een ting der er meget vigtigt for mig, er at alle støjkilder og lign. er slukkede, lyset er dæmpet meget eller slukket helt og man er koncentreret 100%. Det kan selvfølgelig godt være at der findes folk der overhovedet ikke er modtagelige over for det visuelle og auditive?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
prøvede en på roskilde i '99, det var spild af tid, men måske heller ikke lige det klogeste sted at forsøge sig... *s*
kunne da rigtig godt tænke mig at prøve igen...

hasse>> vil du sælge din så? *s*

Titel:
In our memories

Af prøvede selv en for ca. 10 år siden, kan ikke huske navn, men kunne også kobles op via computer. Da jeg skulle til fest om aften, blev den sat i et mode, som gjorde mig frisk. Den virkede efter hensigten, ellers var jeg bare tændt på den fest.
Det eneste jeg hørte deruover var, at en person var kolapset på Trekroner under Ultramarine i 93 pga. brainmachins(måske blandet sammen med noget andt).
De slog aldrig helt igennem i 90'erne i diverse cybershops. Men har læst vilde anmeldelser om de nye versioner, så måske de af eller anden grund virker nu, eller vi bare er klar til at blive manipuleret igen 10 år efter. De har dog været på markedet lige siden.
De har dem også her på siden + flydetanke, som har en ret fed effekt.
http://www.brainvibe.dk/ ellers søg på google, der er et tons af det shit.
Ellers så prøv http://www.monroeinstitute.org/research ... -sync.html eller dansk forskning i brainwaves: http://www.mentalfitness.dk/, det virker.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Den der flydetank ser fandme også nice ud...
Og det er jo blot et greb i lommen ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Nu spørger jeg måske bare dumt, men er det ikke bare en musikaafspiller og et par briller med lysende dioder i?

Titel:
Dedikeret medlem

axia skrev:
Nu spørger jeg måske bare dumt, men er det ikke bare en musikaafspiller og et par briller med lysende dioder i?

Jo, det er det vidst.

Er LSD ikke bare en flok atomer klasket sammen til et molekyle?

Er Mozarts, Bachs og Beethovens musik ikke bare nogle toner klasket sammen til nogle melodier og akkorder?

Er Himalayabjergene ikke bare sten og sne?

Simple ting i sammenhæng kan jo godt give en fantastisk helhed.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

flex skrev:
Den der flydetank ser fandme også nice ud...
Og det er jo blot et greb i lommen ;)

Hehe, ja :D kun 150000

Jeg burde måske lige tilføje at det ikke er musik man hører, men nærmere nogle pulse der accelerer i hastighed indtil det når et klimaks hvor man ikke rigtig kan gøre andet end at smile for sig selv :D

Titel:
Medlem

Er det ikke det samme som f.eks. Brainwave Generator, eller sbaGen?

http://www.bwgen.com

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

HardcoreWizard skrev:
Er det ikke det samme som f.eks. Brainwave Generator, eller sbaGen?

http://www.bwgen.com

Joeh, det lyder det til. Men Proteus skulle være den bedste på markedet og den koster omtrent det samme som store mærker

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har personligt gode erfaringer med Proteus kombineret med LSD...
Selvom det blot er grønne og røde dioder, så river det seriøst rundt med en.

Jeg har self. også brugt den i ædru tilstand, primært relaxation-programmerne inden sengetid... men jeg må ærligt indrømme at der først virkeligt sker ting og sager når man kombinerer den med hallucinogener! ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Jeg har personligt gode erfaringer med Proteus kombineret med LSD...
Selvom det blot er grønne og røde dioder, så river det seriøst rundt med en.

Jeg har self. også brugt den i ædru tilstand, primært relaxation-programmerne inden sengetid... men jeg må ærligt indrømme at der først virkeligt sker ting og sager når man kombinerer den med hallucinogener! ;)

hehe, jeg tror sgu bare jeg holder mig til maskinen indtil videre :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Placebo :?:

Det vigtigste er at det virker for DIG!

Jeg kunne finde på at købe en som gave til min onkel, der er betjent!

Go' jul :D

Titel:
Medlem

JEg har også en Proteus og har haft stor glæde af den og op til flere lange og meget dybe meditationer med den, som sagtens tåler sammenligneing med de fleste af mine meditative gennembrud. Jeg har desuden brugt programmet brainwave generator i mange år og det er samme princip dette program benytter sig af, nemlig de bineurale rytmer kombineret med flash-leds(briller med lysdioder). En fantastisk teknik der muliggør at opnå meget dybe bevidsthedsstadier relativt nemt og hurtigt. Et godt alternativ til et trip. Jeg har iøvrigt haft et par virkeligt visuelle og meget spændende meditationer, ved at kombinere brugen af Proteus med en god mundfuld Salvia, jeg så havde liggende i munden under hele meditationen(for en blidere og længerevarende effekt end ved rygning). Fantastiskt! :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

troldmandens lærling skrev:
JEg har også en Proteus og har haft stor glæde af den og op til flere lange og meget dybe meditationer med den, som sagtens tåler sammenligneing med de fleste af mine meditative gennembrud. Jeg har desuden brugt programmet brainwave generator i mange år og det er samme princip dette program benytter sig af, nemlig de bineurale rytmer kombineret med flash-leds(briller med lysdioder). En fantastisk teknik der muliggør at opnå meget dybe bevidsthedsstadier relativt nemt og hurtigt. Et godt alternativ til et trip. Jeg har iøvrigt haft et par virkeligt visuelle og meget spændende meditationer, ved at kombinere brugen af Proteus med en god mundfuld Salvia, jeg så havde liggende i munden under hele meditationen(for en blidere og længerevarende effekt end ved rygning). Fantastiskt! :lol:

Jeg kunne ikke have skrevet det bedre :D smukt

Titel:
Medlem

Shinsou; Laver du også dine egne sessions?
Der findes et forum for proteus brugere til udvekslinger af sessions og erfaringer. Her er Proteus eget forum: http://proteus.hkjzone.com/forums/

Og her er Danmarks førende forhandler, Brainvibe´s forum for proteusbrugere: http://brainvibe.com/forums/
Forumet er nystartet så der er ikke så mange brugere endnu, men hvis proteus ejere herfra tilmeldte sig forummet, kunne vi jo nok få lidt gang i den ikke?
Jeg har efterhånden mange års erfaring med brugen af Bineurale rytmer og vil med glæde dele mine erfaringer med hvem der nu måtte være interesserede ligesom der også er en masse hjælp at hente på siden. God fornøjelse!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]