Altså, jeg kan slet ikke se problemet. Man må vel forvente at der dukker ikke stofrelateret eller semistof relateret emner op i generelt, art, politisk, psykedelisk filosofi og fuck hvor er jeg blæst. Ellers har man da seriøst været fucked, da man oprettede rummene.....
Det er jo også helt blæst at man forventer at forum formen, som i dets konstruktion ligger op til en slags minnisamfund, skulle kunne bruges som en slags leksikon eller visdomskilde.
Hvad er det i vil? Vil i have et forum, hvor folk der tager stoffer kan snakke sammen, og forhåbenligt hjælpe hinanden med de problemer og spørgsmål der kunne opstå, eller vil i have Erowid 2 på dansk med vægt på HR?
Det er fandme noget af et projekt, men gloværdigt, hvis det er det de ledende hoveder her inde vil.
Hvad helvede havde man forventet sig af forumformen?

F.eks kunne jeg indimellem godt ønske mig at min cykel havde en motor og kunne kører 200 km i timen. I sådanne tilfælde må jeg minde mig selv om, at det ville nok blive en uholdbar konstruktion. Omvendt irertere det mig ikke så meget, at jeg spilder penge som jeg ikke har, på et kørekort og en motorcykel. Eller noget.

Jeg kan godt lide psychedelia.dk som det er nu, og hvis folkene bag ikke kan, ja så har de nok valgt det forkerte grundlag at bygge deres idé op på.
Jeg synes formen har personlighed, charme og liv, men der er self. folk der foretrækker kolde facts og ikke kan rumme at sotere "skidtet" fra eller lade det krydre tører facts.
Random>> Fantastisk blæst idé du har der ellers.... Smid alle narkomanerne ud af psychedelia.dk, undtagen dem der har udnævnt sig selv til HR eksperter. Reducer forummet til gæstebogen med ny overskrift: HR..... Så skulle din lykke være gjort.
Og så kommer der nok en og giver dig en medalje i den nærmeste fremtid, som den mest HR mindede seriøse narkoman i dk. Jeg har hørt at de overvejer at oprette sådan en pris til næste års Zulu-awards