Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 08:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Jeg rejser til Ægypten her den 18 dec. sammen med de gamle og mine søstre, og selvfølgelig vil jeg gerne ha lidt pot med så jeg kan sidde på stranden om aftenen og koge med mig selv.:p så mit spørgsmål er om jeg evt. kunne tage noget fed med hjemmefra uden jeg bliver bustet.. men hvordan skal jeg gøre? og hvad er nemmest at smugle pot eller hash..?
jeg skal ikk ha så meget med, men jeg ville alligevel gerne bar ha lidt med?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Uden at kende den ægyptiske narkolovgivnings intime detaljer, så vil jeg per instinktivt fraråde den slags stunts. Måske kan du købe noget dernede, men igen gælder det at man bør undersøge den slags til bunds, inden man kaster sig ud i noget! Er du bare lidt i tvivl så drop det helt.

Mvh. Psyko

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
har du lyst til at have den MINDSTE chance for at få en ferie bag de stivede gardiner dérnede??? :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det er nok en MEGET dum ide.

http://www.um.dk/da/menu/Borgerservice/ ... ingEgypten

Citat:
Besiddelse af enhver form for narkotika er strengt forbudt og straffes hårdt.

Selvom chancen er lille for at blive opdaget, er den vel ikke værd at tage? Jeg kan ikke forestille mig at egyptiske arresthuse/fængsler/politistationer er specielt hyggelige.

Og alt den noia tjald-smugling medfører gør rejsen til et helvede.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg kender overhovedet ikke Egyptens fængsler, men jeg tvivler på at de er behagelige at blive en del af! Puha!

/Cope

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Morfman skrev:
Jeg rejser til Ægypten her den 18 dec. sammen med de gamle og mine søstre, og selvfølgelig vil jeg gerne ha lidt pot med så jeg kan sidde på stranden om aftenen og koge med mig selv.:p

Der findes alle mulig ubehagelig ting i lufthavne. Kropsvisiteringer og narkohunde for at begynde et sted. Du risikerer at blive stoppet allerede i DK og slet ikke komme til Egypten. Og dernede ... tja, det er jo et land som lande er flest dernede. Jeg ville ikke selv turde tage chancen bare for en joints skyld.

Hvis du absolut skal løbe risikoen - så er det nok bedre at forsøge at finde noget hash dernede, så du slipper udenom lufthavnenes høje sikkerhed.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tuxen har været i Egypten, her er hans rejsebeskrivelse:

http://www.hampepartiet.dk/cannabis%20in%20egypt.htm

Jeg ville ikke prøve at smugle noget igennem tolden...

I busser ville jeg måske gøre det hvis det var i nogle gode lande i EU, men ikke til Egypten.

Derudover skulle det være nogenlunde nemt at få fat i tjald dernede...

/Edit: damn, siden virker ikke lige nu. Har skrevet til Tuxen, så må vi se ;)

/Edit2: Tuxen har fixet det nu...

Senest rettet af Xpert 07 dec 2005 16:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Som de andre vil jeg nok osse stærkt fraråde at tage noget med derned... Men hvis du absolut vil have lidt med så ikke en større klump end du kan have den i munden og sluge den hvis noget skulle gå galt...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

vil heller ikke anbefale det, nærmere fråråde det..

køb noget dernede hvis det absolut skal være.

ta´ noget tøj på der signalisere at du ryger hash. så kommer de helt af sig selv og spørger om du vil købe noget, køb dog ikke mere end én af gangen for at minimere risikoen for straf, hvis nu................ :cry:

hvis du kun skal være der et par uger, så drop da at ryge i den tid og når du så kommer hjem igen bliver du jo så dejlig skæv :D

Titel:
Medlem

hehe tak for svarene, tror bar jeg jeg lar det ligger hjemme men, i må da indrømme det ku da være nice nok... men gider slet ikk at tænke på hva der ku ske hvis jeg blev smidt i arresten eller noget i den stil.. har hørt man skal sætte sig på flasker..men tror ik det er SÅ slemt... men fuck det jeg venter squ bar.. :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Morfman skrev:
hehe tak for svarene, tror bar jeg jeg lar det ligger hjemme men, i må da indrømme det ku da være nice nok... men gider slet ikk at tænke på hva der ku ske hvis jeg blev smidt i arresten eller noget i den stil.. har hørt man skal sætte sig på flasker..men tror ik det er SÅ slemt... men fuck det jeg venter squ bar.. :P

Ja og så kunne det være du skulle realisere dit nickname hvis det skulle ske.. :wink: (høhø)

Ej men risikoen er for stor til at det kan betale sig at løbe den.
Hash kan sgu købes alle steder på kloden efterhånden..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Altså, jeg var i Sharm El Shreiq sidste juleferie, og...
Det var utroligt nemt at skaffe ryger dernede. Jeg tog mig et cruise i byen hver aften med MP3'en i ørerne og kiggede på folk, byen osv. ... snakkede med gadesælgerne, de er meget påtrængende og vil gøre alt hvad de kan for at sælge dig deres fake solbriller og vandpiber. Anyways, handlerne plejede at foregå således:
Ham: Hi my friiiend, please come take a look at my store and sign my guestbook!
Mig: What are you selling?
Ham: Water pipes, postcards, jewelery, parfumes for your girlfiend, come look!
Mig: No thanks, thats not what im looking for..
Ham: Well, what are you looking for?
Mig: Take a guess...
Ham: Hashish?

Og så var den lissom hjemme... En dag hvor jeg havde glemt penge, tilbød en af sælgerne endda at ta' mine sko eller mit ur som betaling. Bare tænk dig om inden du køber, har hørt om folk der blev solgt træ, ler osv. ... Plus at du nok ikke vil rende rundt med for mange penge på dig, man ved ikke hva' de kan finde på jo. Men i Sharm er det ihvertfald nemt at skaffe.. Ved ikke om det er dér du skal hen, men jeg tænker at det er sådan på de fleste tourist-steder...

I Spanien havde jeg bare et svedbånd med en hampplante på da jeg gik ind i en touristbutik, sælgeren spurgte mig om jeg røg fede, jeg svarede ja og spurgte om han gjorde, han svarede ja og spurgte om jeg sku ha' noget :D
Det plejer at la' sig gøre at kunne købe i tourist-områderne.. Dog ville jeg ALDRIG prøve at smugle noget derned, specielt ikke i egypten. Lufthavnspolitiet render rundt med automatrifler / sidder i jeeps med maskingeværer.. Ikk' et land man har lyst til at blive busted i..
Plus at den eneste lufthavn i Sharm er en militær lufthavn, så kontrollen er rimelig skarp dér..

Held og lykke, og ha' en god ferie :)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
At smugle cannabis ind i et muslimsk land er det samme som at kaste sig ud fra 10. etage. Eller det samme som jihad, bare hvor man selv dør uden at andre kommer til skade - dvs. hellere jihad end cannabis.

Ps. Jihad er sejt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
At smugle cannabis ind i et muslimsk land er det samme som at kaste sig ud fra 10. etage. Eller det samme som jihad, bare hvor man selv dør uden at andre kommer til skade - dvs. hellere jihad end cannabis.

Ps. Jihad er sejt.

Manden har en pointe.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Køb da tjalden dernede. Det ikke til at få forbi lufthavns sikkerhed.
I indien konfiskerede de enda et par af mine solbriller fordi, der var sådan random billede af et hampeblad op dem..
Og blev kropsvisiteret i hoved og røv (ikke bogstaveligt).

Nu er jeg en hat til geografi, så ved ikke hvor tunesien ligger i forhold til ægypten men ihvertfald fraråder flere turist bøger køb af hash i tunesien, fordi at chancen for man fik hash var lig 0 og chancen for at man blev bollet, tævet og hjerneskadet lig 80 trilioner.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

tror bar jeg gør som majkel skal samme sted hen såå.. men hvad gav du for ryger dernede??

Titel:
Medlem

....

Senest rettet af plastic 07 mar 2008 11:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Alt det der med at skjule det i poser sammen med kaffe, komme det i mange plastik poser osv osv er alt sammen bare husråd... det virker ikke. Drop det. Lad vær med at smugl.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Ja random har ret, bare helt drop det! En hund kan finde en hashklump selvom den er pakket ind jeg ved ikke hvor mange ting, og bagefter proppet ned i en bøtte med maling, stående i en malerbutik fyldt med fortynder og jeg skal komme efter dig, og den kan stadig gå hen til den rigtige bøtte og finde tjalden! Det er fuldstændig ligemeget hvad du gør, en politihund kan gennemskue det hele... :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Man kunne tage og pulverisere en masse pot, og ubemærket gå og smide det ud over ens medrejsene og deres bagage.. Hvis alles bagage lugter af fed, ville hunden nok ikke lægge mere mærke til ens egen..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]