Hey....
Jeg har haft disse søvnlammelser flere gange, det har ikke ligefrem været behageligt, jeg har en vis anelse om at det er e, der har været grunden til jeg har fået det, eller har det været pga. flere dags party on uden søvn. Men jeg har ikke viden om hjernens opbygning!
Disse søvnlammelser er tit kommet, når jeg efter skole tager mig et lille nap, og så fuck så sidder jeg sku fast i min krop, så kan jeg ligge der i x antal min(kan slet ikke finde rundt i tid) og prøve at få mig rejst op, nogle gange kommer jeg halvt op og så falder jeg ned og ligger igen. Og når jeg for mig rejst op, er jeg helt færdig.
Jeg har også haft nogle kraftigere søvnlammelser med dertil syner for nogle år siden efter en laaaaaaaang festival på e, amf, alcohol og hvad der dertil kommer.
dagen efter da jeg ikke længere var så dopet begyndte jeg at få stød op igennem hele kroppen fra tå til baghoved og så duff besvimede jeg, dette skete flere gange i timen og var bestemt ikke behageligt, om natten vågnede jeg ved at jeg følte at min krop rystede som havde jeg kramper, så lå jeg der og råbt på min kæreste troede sku den var helt gal, hun vågner og kigger underligt på mig, da jeg ligger helt stille og råber og skriger om at jeg har kramper. Jeg har ikke prøvet at se personer eller lignende under disse søvnlammelser, det ville da i det mindste have været dejligt.
Ved ikke om det bare lyder som nonsens, jeg er ihvert tilfælde glad for at høre man ikke er den eneste med søvnlammelser