Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 05:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg havde bestilt en del ting derinde men har ikk fået hverken order-confirmation mail derinde fra eller noget svar på de mails jeg har sendt. Andre med samme problem?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Er du sikker på at ordren gik igennem?

Fik du ordre-bekræftelse på skærmen?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg venter i øjeblikket på en ordre bekræftigelse fra Amazon.com...
Men jeg kan se de har modtaget pengene, så hvis jeg ikke har fået produkterne inden vinterferien, så ringer jeg til dem, og spørger til hvad der er sket med ordren.

/Cope

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg bestilte to bøger fra MAPS.org. Jeg fik en email en måned senere, hvor de sagde at en af bøgerne ikke var på lager, og om jeg ville ha pengene tilbage eller vente på at de fik bogen. Jeg valgte bogen.

Jeg fik den ene bog med posten noget tid senere, med en seddel om at den anden bog ville blive tilsendt når de fik den. Der er nu gået et år, og jeg har ikke hørt noget fra dem. Jeg har også sendt en 5-7 mails, men ingen svar på nogen af dem, selvom det var til forskellige email-adresser, for at sørge for at det ikke var den ene email-adresse der var defekt.

Men ingen effekt... og jeg regner heller ikke med nogensinde at få bogen. Men fuck it, bare pengene går til noget positivt :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København NV
aliaarhus skrev:
Men ingen effekt... og jeg regner heller ikke med nogensinde at få bogen. Men fuck it, bare pengene går til noget positivt :)

Det er dybt påklageligt. Ligegyldig hvad de bruger pengene på, retfærdigører det da ikke bedrageri. Hvis man skulle tage og rode intentioner ind i handel, så ville samfundet bryde sammen. Basale regler for handel er ekstremt nødvendige.

Disse organisationer udnytter den lille mands manglende vilje, og med mindre man har tænkt sig at gøre noget ved det, kan de jo fortsætte med at bedrage uhæmmet.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg synes du skal skrive løs til samtlige mailadresser Ali. Hvis du har lyst til at donerer penge til de gode formål, skal du gøre det frivilligt. Ikke som et resultat af, at du aldrig fik din bog.

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Er du sikker på at ordren gik igennem?

Fik du ordre-bekræftelse på skærmen?

Ja det gjorde jeg, men jeg fik ikk nogen mail som jeg skulle svare på for at bekræfte ordren.

Derefter har jeg skrevet til dem og spurgt efter hvorfor jeg ikk har fået noget svar og de har stadig ikk svaret. Som om de ikke er der..

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg skulle engang på toilettet for at tisse. Men da jeg kom derud skulle jeg ikke.

Hvad med at vi holder os til en ting, folkens? At nogle er ikke kan finde ud af at bruge nethandel kan vi andre ikke bruge til noget. Selvfølgelig er amazon.com en svindlerbule af værste karakter, hvordan skulle de ellers blive den største boghandel på internettet? Ironi til side, så kan du altså følge status på din bestilling gennem deres hjemmeside.

Titel:
Junior medlem

Dr. Phibes skrev:
Jeg skulle engang på toilettet for at tisse. Men da jeg kom derud skulle jeg ikke.

Hahaha!

Har lige netop samme problem som gaia, også inde på maya (hey det rimer :o )
Har bestilt varen to gange nu men har ikke modtaget en ordre-bekræftelse :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]