Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Den forunderlige verden!
Ville det ikke være rart, at psychedelia havde et forum, til at diskutere forhandlere, af lovlige planter og etc.?
Hvis de er lovlige, er der vel ikke noget i vejen med at dele viden om det?
Kunne jo også være fedt at kunne dele erfaringer med forskellige shops.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg synes det lyder som en fed idé, det strider bare lidt imod HR-princippet? Eller?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
thafreak skrev:
Jeg synes det lyder som en fed idé, det strider bare lidt imod HR-princippet? Eller?
haha jeg hvis man skal føre "harm reduction" i yderste potens, er det vel at sørge for at der ikke er adgang til noget :lol:

men jeg tror altså vi er enige om at det bare ikke dur at der er links til forhandlere (selv om de er semi-lovlige). det er i ingens interesse at psy bliver flamed eller hængt mere ud end tilfældet er.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
[quote="xh0r63"]
men jeg tror altså vi er enige om at det bare ikke dur at der er links til forhandlere (selv om de er semi-lovlige). det er i ingens interesse at psy bliver flamed eller hængt mere ud end tilfældet er.[/quote]

Netop det jeg mener, sådan et forum ville jo være slaraffenland for anti-psy-organisationer som KGB og De Grå Ulve.

Hvis der kom fora til diskution af sælgere, ville det jo automatisk blive et forum vedrørende anskaffelse af euforiserende stoffer, hvilket hvis jeg har forstået det rigtigt, er det modsatte af hvad psychedelia.dk er skabt for :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Man kan vel også udføre HR i form af at sørge for nybegyndere ikke handler hos forhandlere der sælger noget være lort? De skal nok finde et sted at købe anyway, er det så ikke bedre de bruger nogen der er kendt af andre, og som andre har sagt god for?

Titel:
Medlem

Ja, det er måske rigtigt nok. Men man minske risikoen, for evt. dårlige varer. Men jeg kan godt se prencippet i at det ikke er lavet..

Men det ville stadig være fedt nok at have.
Det behøvede jo heller ikke være et forum, direkte til anskaffelse af euforiserende stoffer, mente mere et forum til at dele gode og dårlige erfaringer.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Det er ikke helt korrekt, vi er her ikke for at få folk til at holde op med at tage stoffer, heller ikke for det modsatte, men for at få folk til at tænke sig om, før og efter de hælder deres narko indenbords.
Der er en linksektion hvor der er links til få plante-shops, og det er så langt det er forsvarligt at gå, når man driver et officielt board som dette.
men hvis du er ihærdig, og spørger rundt omkring i byen, skal der nok findes nogle undergruns-narkosalgs-foraer...

Titel:
Medlem

Det er nu heller ikke fordi jeg har noget problem med at få fat i noget. Man kan bare søge på google, og så har man de første 50 forhandlere! Men der er jo ikke ensbetydende med at det de tilbyder, er kvalitet! :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]