Det er jo egentligt bare en anden metode til indtagelse. Ligesom at stoppe div. ting op i røven... (altså knark

)
Hvis alle skød stoffer, ville der jo ikke være noget galt i det. Folk her i DK kan heller ikke lide at flå killinger og spise dem (hovedparten af dem ihvertfald :twisted:) men hvis vi gjorde ligesom kineserne, ville der ikke være en der tænkte over det
Jeg bryder mig ikke om nåle, og jeg har ikke tænkt mig at indtage noget IV, men kan da sagtens se det smarte i at man i stedet for at spise, æde, drikke, sniffe stoffer, sprøjter det direkte i blodbanen. Det er jo der det skal hen, så hvorfor æde stoffer, vente på at det kommer ned i tarmene efter at have været i syrebad, for derefter at blive smidt over i blodet ?
Hvorfor tage et glas vand og hælde ud på jorden, grave en hule 1m under stedet og vente på at det siver igennem jorden for derefter at drikke det ?
Næsten det samme

Anal optagelse skræmmer selvf. mange fordi man er blevet opdraget til at man ikke skal stikke ting op i røven
Snak om IV optagelse får de fleste til at tænke på en junkie der sidder og fixer. Men hvis junkier i stedet indtog hero gennem øret ville folk ikke være så skeptiske vel ?

Kommer an på hvordan man ser på det