noname skrev:
Bart skrev:
Alt andet er jo bare Jer der forsøger på at melde ud hvor politisk korrekte i er i Jeres musiksmag

Enten det, eller i tror i er bedre end "PsyClone", da i forsøger på at opdrage ham til at have Jeres smag.
Nopes, min musikstil er vist langt fra politisk korrekt, og hvis jeg ville opdrage ham, så havde jeg foreslået noget andet han skulle lytte til istedet.
Min pointe er bare, at der er væsentligt meget musik i genren, der er meget federe end skazi og hans mentalitet...
Citat:
1: "Spis nu de Asparges, DE SMAGER GODT"
2: "Jeg spiser ikke Jeres lorte asparges, de ligner pikke og smager garanteret også af sæd, skrid med Jer"
Nå

MVH
Bart
Yeah, I second that!
Og sorry for ot...
Ejjjj - Jeg havde nu håbet på du kom mere efter mig end det

Nu er det mig der bliver nødt til at falde tilbage i det politisk korrekte... men jeg kan næsten ikke få mig selv til at sige at det jo er hans smag, og ikke din der gør sig gældende for ham.
Faktum er jo at han synes det lyder fedt, det kan også være han synes andre ting lyder fede - men - det er jo hans oplevelse af det der tæller, også behøver man ikke fylde en ellers positiv udmelding op med en masse negativt (medmindre man direkte bliver bedt om det).
Så hellere starte et Skazi hader topic og rase ud der.
Ville jo også være rart hvis folk kunne poste et "kender i det Ocelot nummer her?" uden at der skulle komme en masse progressive, full on, house eller hardstyle freaks og benytte lejligheden til at fortælle personen hvor ringe det musik han/hun holder af er i deres øjne.
Det eneste produkt af det bliver jo flokmentalitet hvor man presses til at være noget andet end man egentlig er.
At skabe et åbent miljø hvor alle har lyst til at ytre sig, deltage og føle sig velkomne - Det er ånden af den scene der har skabt psychedelic/goa trance + dets afkom.... også er det ligemeget om det er skazi, infected mushroom, kindzadza, wizack twizack, ultravoice, wrecked machines, son kite, atmos, pelinpala, texas faggot, shpongle, huva network, eyal barkan, filteria, x-dream, authentik, man with no name, hallucinogen eller whatever man lytter til.
Omvendt, så skal man heller ikke lukke øjnene overfor ting, så - Vil man rakke det ned, så laver man jo bare et topic til det og giver den hele armen istedet for at føre guerilla debat krig imod folk hvergang de tør sige noget.
MVH
Bart