Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hvem var i moesgaard skov og svinge træbenet i lørdags, og nogen som evt ved hvor man kan finde et par billeder..

Min opfattelse af festen var som altid positiv, og særligt vejret var helt fantastisk. Dog blev aftenen og særligt morgenen domineret af lidt for mange brider som synes at de ejede det hele og vidst ikke helt havde forstået meningen med en skovfest, men den slags kan man jo desværre nok ikke undgå..

Men til dem jeg mødte (Kan kun lige huske at jeg stødte ind i Ali og Hyene + et par hvis navne jeg aldrig fik fat i :) ), så tak for en super aften..

Hulka (formely known as Hulkamaniac)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Confusion, Odden, Narkotisk Stimuleret, KenIshii + dame, axia, og Kaffegrums var der også. Der var sikkert flere, som jeg ikke lige har fået med. Og så var der en super dejlig tøs, som jeg var alt for lam til at føre en dialog med, som hun forsøgte på :(

Men rigtig hyggelig stemning, skal bestemt gentages. Personligt ville jeg ha værdsat pauser imellem de forskellige sets - enten med komplet stilhed så man kan nyde naturens lyde, eller stille og rolig chillout-musik, for derefter at give musikken tryg igen.

Vejret var også fantastisk smukt, især omkring solopgangen... fantastisk.

Senest rettet af syreperlen 15 maj 2006 13:24, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Det er jo tåbeligt Ali.. Pointen er jo at der bankes igennem til trance hele natten. Hvis man vil have stilhed kan man jo bare gå. Ingen grund til at ødlægge flowet i musikken med sådan noget.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

lodden skrev:
Det er jo tåbeligt Ali.. Pointen er jo at der bankes igennem til trance hele natten. Hvis man vil have stilhed kan man jo bare gå. Ingen grund til at ødlægge flowet i musikken med sådan noget.

I know, men jeg sagde også personligt. Har ikke i sinde at ændre noget som helst, eller forsøge på det overhovedet. Jeg kan jo, som du selv siger, skride når det bliver for meget. Det benyttede jeg mig også af i et par timer.

Senest rettet af syreperlen 15 maj 2006 13:23, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Ali skrev:
lodden skrev:

I know, men jeg sagde også personligt. Har ikke i sinde at ændre noget som helst, eller forsøge på det overhovedet.

Det var godt..

Men damn.. jeg mindes ikke at se nogen som helst herindefra udover dig, confusion og hyene, samt noname...
Men fedt i var der.. det var en fed fest!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Og så skal det da lige pointeres, at jeg var pissetræt af de mindreårige der rendte rundt derinde, klappede piller og sniffede amf og coke. Sørgeligt.

Titel:
Junior medlem

Ali skrev:
Og så skal det da lige pointeres, at jeg var pissetræt af de mindreårige der rendte rundt derinde, klappede piller og sniffede amf og coke. Sørgeligt.

Hørt, jeg var godt nok også overrasket over hvor unge mennesker som var til stede, og samtidigt undrer jeg mig meget over hvordan alle briderne får nys om at der er rave i skoven, når det er noget som arrangørene vitterligt prøver at holde så hemmeligt som muligt.

Mht til musikken må jeg gi lodden ret, der skal tonses igennem til den lyse morgen (og her slutter festen så og alle sidder på stranden og nyder afterglowet (man kører ikke en bil ned til stranden og fortsætter med amf og høje råb :roll:) Dette synes jeg godt nok var utroligt dårlig stil)

Men kan regne ud at det nok var KenIshii + dame jeg også rendte ind i så.

Vi ses snart til endnu en gang psykadelisk tramp i skovbunden..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
var min første skovfest og første fest i det jydske , var posetivt overrasket iforhold til festerne i kbh men alligevel lidt for mange cola og steroide hoveder som der bliver nævnt. for lidt chillout :) men ellers rigtigt godt.
er glad for at jeg besluttede mig for at blive i jylland en ekstra dag, og tak til alle dem jeg mødte herinde fra i var alle sammen super hyggelige ... Bortset fra Ali der nægtede mig homo sex ud på morgenen fuha du skulle skamme dig pfffft...

Titel:
Site Admin

Jeg var også i skoven den dag, men havde en konfirmation at deltage i dagen efter(nej ikke min egen), så jeg gik ret tidligt. Det kunne ellers have været sjovt at spasse helt ud til arrangementet.

Mødte et par fra psy for en kort (meget kort) bemærkning.

MVH
KenIshii

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
vidste desværre intet om det..

der er billeder på hapz.dk

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
de billeder der er derinde er heldigvis ikke fra den fest, men fra en anden skovfest. som for mig ser ud til at indeholde en del mennesker jeg personligt ikke gad se til en skovfest :). men alt skal jo prøves :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Jeg kunne desværre ikke. Der bliver jo nok et par muligheder for at indhente det forsømte henover sommeren. :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Her og der
Jeg var også derude, og det var en ganske god oplevelse, selvom jeg generelt ikke er en kæmpe fan af dark psy - især var jeg MEGET positivt overrasket over Jun fra Japan, der ikke bare spillede musik af en ganske høj kvalitet, men også mixede noget bedre end normalen derude. Jeg tog hjem ved 3-4 tiden, så hørte ikke Red Eye Jedi og Guiseppe der efter sigende spillede bagefter.

Stemningen var som altid bedre end de fleste indendørsfester, men der var sgu for mange der væltede rundt og stødte ind i folk på dansegulvet, samt for mange der var alt for højrøstede. Forbruget af forskellige stimulanser var også lige en tand for åbenlyst efter min mening. Allerede på vejen hen til festen, var vi blevet spurgt 2 gange om stoffer - én person ville købe noget amfetamin, og en anden ville sælge amfetamin og coke. Det gentog sig flere gange i løbet af de timer vi var til festen.

Derudover vil jeg også sige der var for mange mennesker. Mit indtryk var at halvdelen af Jylland havde hørt om festen.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Jeg er også enig i der var for mange.. Dem der holdt festen synes også det var lige i overkanten.. Det positive af det er så at folk dansede. Der var nok til anonymitet på en eller anden måde..
Men jeg kan nu godt klare nogle færre mennesker, og stadig danse rundt :D
Men hva' fa'en. Det var sku rigtig fedt. Der er nu også noget stemning over at blive spurgt om man har amf allerede på vej ud, og se unge mennesker ryste deres kæber i stykker :P

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg var skam også at finde derude. Endnu en gang en rigtig god fest, med en god stemning, det meste af tiden...

Så dog ingen af jer, Ali, confusion eller pr0fane, heller ikke da det blev mere lyst derude... Maybe next time!

Syntes også Jun spillede et helt fantastisk og mindeværdigt set.

Solopgangen var simpelthen det hele værd, det er helt sikkert en ting jeg vil "benytte" mig af så ofte jeg får lejlighed til det, her i sommer

Kærligst JD

P.S Må gå under fanen, der syntes "steroide kombineret amfetamin/kokain kombineret tribal tattoo-fyre" var liiiige i overkanten, især midt på aftenen, og indtil jeg kørte mod silkeborg..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
lodden skrev:
Ali skrev:
lodden skrev:

I know, men jeg sagde også personligt. Har ikke i sinde at ændre noget som helst, eller forsøge på det overhovedet.

Det var godt..

Men damn.. jeg mindes ikke at se nogen som helst herindefra udover dig, confusion og hyene, samt noname...
Men fedt i var der.. det var en fed fest!

Du mødte også mig! Oppe i baren ved halv tre-tiden, tror jeg :wink:
En fed fest, men ja, der var sgu for mange brianer.
Men lækker musik og lækker solopgang!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Lidt neder man ikke bor i jylland :? :cry:

Men det lyder da som om i havde det sjovt :twisted:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Fed fest, alt for mange spader, alt for lav psykedelisk:stimulans rate, fed solopgang og alt i alt en rigtig lækker måde at tilbringe en lørdag nat og søndag morgen/formiddag på.
Jun slagtede sgu folk på den fede måde, der blev tonset igennem på en ny måde, der ikke er set i skoven før, og det var sgu en inspiration.
Guiseppe har som sædvanligt en voldfed cdmappe med, mixer ikke så fedt hele tiden, men det er ikke det, det handler om for mig...

@Ken Ishii: Giv da lige lyd næste gang du kommer her til byen...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
At I måske mener, der var mange spader, kan være helt ok - det var der muligvis. Men husk lige at have PLUR med i baghovedet...

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@ke: Jeg tror ikke at dem som har brokket sig over for mange colabrianer generelt er typen der går ud og sætter ild til deres snørrebånd.
Jeg tror snarere det er de andre der til tider kan sprede dårlig stemning, medmindre der da lige er kommet et læs potente MDMA-tabletter til byen. :)

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]