Hmm, det er nogen meget gode råd folk kommer med, jeg ville også sige enten 2c-i, 2c-b eller svampe.
Så gå efter en af dem.
OT:
Er det egentlig den generelle konsensus at man bliver opkvikket af 2c-i, 2c-b og lignende?
Havde for et stykke tid siden et trip på 2c-b, og min oplevelse var at man blev ekstremt dvask, og ikke gad andet end at ligge ned og se på halluer.
Det var på 20mg.
Midt i trippet gjorde jeg desværre den store fejl at ryge en joint, og begyndte at få det meget dårligt lige efter jeg havde slukket den. Begyndte at ville ud af trippet, kunne ikke lide den virkning det havde mere.
Synes lidt at 2c-x´erne bliver fremstillet som ikke at være så hårde på hovedet, man kan dog godt få det dårligt alligevel vil jeg lige pointere.
Har haft 2 trips på syre inden denne oplevelse, hvor der ikke har været den mindste snært af paranoia, og det ene trip var endda på rusgilde.
Det der for mig fik det til at gå galt med 2c-b var at jeg regnede at det ville være spirituelt, hvilket det efter min mening langt fra er, igen sjæl eller eufori, nothing, kun halluer, og en dvask følelse i kroppen.
Men jeg er svjv. så også den eneste herinde fra der har haft den oplevelse med det.
Synes bare lige det skulle med at det altså ikke altid er lutter lagkage...
Selv på 2c-x´erne som gerne bliver fremstillet som fejlproof.
Men lad dig nu ikke skræmme af min oplevelse Periwinkle, der er mange andre der er meget glade for 2c-x´erne, min egen oplevelse af dem, er dog ret dårlig.
Så hellere noget syre... :twisted:
-Fluffy