Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Kan vælge mellem 2C-I, 2CT-2, 2C-C, 2C-D, 2C-E, 4HO-DIPT,
5MEO-DET og... psilocybinsvampe.

Jeg har læst en hel del om dem alle. Det virker som om de har meget tilfældes, men, at de alligevel har hver deres unikke karakteristika.

Jeg har lidt svært ved at vælge, så jeg spørger herinde:
Hvilket af disse substanser ville være bedst til at tage min psykedeliske mødom?

Senest rettet af Periwinkle 16 maj 2006 20:49, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg ville nok mene enten svampe eller 2c-i.
2c-i har for mit vedkommende meget lidt 'psykedelisk tankegang' over sig, og mere visuelt end psilocybinsvampe. Men det er meget forskelligt hvordan man påvirkes af de stoffer mht. "mindfuck", farver, osv osv.

Lige meget hvad du vælger, så start ikke alt for vildt ud - ville være træls at spolere sin første oplevelse med at den var al for intens.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Hejsa Periwinkle.

Jeg prøvede svampe første gang. Det var noget meget specielt for mig ihvertfald. Men oplevelsen kommer meget an på hvem du er sammen med og hvor tæt i er på hinanden. Behageligheden hos folk man stoler på, kan gøre forskellen når man tager psychedeliske stoffer.

Svampe er ikke så fedt alene, blir alt for let mindfuck hos nogen, det er mest erfarne svampe kender som gør det.

2c-i f.eks eller 2c-b er ikke mentalt så krævende som svampene, men visuals er noget anderledes.

Begge slags stoffer en fed oplevelse og dåb ind i den psychedeliske verden.

Dosering er meget vigtigt. Start småt ud, under mellem(normlt) niveau. Man kan altid en anden gang tage mere hvis det er nødvendigt.

Lykke til. :D

Mvh Mikkel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
'Nough said, vil jeg mene... Jeg erklærer mig enig i det ^^

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
4-OH-DIPT er et aærdeles behageligt stof, som ikke varer ret længe, 3-5 timer, og minder umiddelbart en del om svampe, selvom det nok er muligt at få en noget mere intens oplevelse med 4-OH-DIPT´en ...

der er utallige rapporter her på siden, og på erowid, om alle de stoffer du har nævnt-.... læs og bliv lækkersulten...

mit bud er svampene eller 4-OH-DIPT... 1½g tørrede mexikanske, eller 20mg 4-oh-dipt...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Købte 2 x 20 mg 2c-i for 120 kr (fair pris, eller?).

Starter med 10-15 mg (selvfølgelig sammen med en sober ven, som sitter). Det burde være en god begynderdosis efter hvad jeg har læst...

Jeg har læst flere triprapporter fra selv de mest erfarne, småpsykotiske hippier, der har oplevet en ekstrem rastløshed - og nogen beskriver endda nervøsitet, på grænsen til det paniske ved come up. Det bekymrer mig, da jeg i forvejen er lidt nervøs/spændt for at prøve det.

Misforstå mig ikke; Jeg vil gerne, men tanken om et bad trip skræmmer mig.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

2C-I er IMO rimelig stimulerende i forhold til så meget andet, men jeg tror der skal -meget- til før det stof kan inducere badtrip (bort set fra sindssyge doser naturligvis). Har heller ikke oplevet nervøsitet/panik/den slags, 'kun' en stærk stimulerende effekt, oveni den psykedeliske.

15 mg. lyder som en helt fin startdose i mine øjne.

Tja, om prisen er rimelig, det må du vel vurdere når du har prøvet det. I små bitte enkeltdoser er de fleste ting jo dyre. Se bare 1 kg. sukkerknalder vs. 1 kg. sukker (det man putter i teen ;))

Senest rettet af xh0r63 17 maj 2006 21:29, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
60kr pr. 20 mg, virker til at være lidt i overkanten, men ikke fuldstændig galt.. Det er ok..

Dog må jeg indrømme, at når det kommer til 2C-I, så kan du ligesågodt tage 20mg med det samme. Det vil næppe være overvældende, og 10-15mg, tror jeg ikke du vil få meget ud af, og så vil du skulle redosere med 5-10? eller er de 2*20 til dig selv kun?
Hvis de er til dig, kun, vil jeg alligevel mene du roligt kan tage 20mg på en gang...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Har nu oplevet et par stykker der får rimelig kraftig effekt af 15 mg., hvor jeg er ret sikker på at 20 mg. ville have været for meget. Koster ikke noget at starte småt - man kan altid vente en uge og prøve igen.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ok.. det har jeg aldrig oplevet... Men så er dit råd nok bedre ;)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

lodden skrev:
Dog må jeg indrømme, at når det kommer til 2C-I, så kan du ligesågodt tage 20mg med det samme. Det vil næppe være overvældende, og 10-15mg, tror jeg ikke du vil få meget ud af, og så vil du skulle redosere med 5-10? eller er de 2*20 til dig selv kun?
Hvis de er til dig, kun, vil jeg alligevel mene du roligt kan tage 20mg på en gang...

Det er kun til eget forbrug. Jeg har heller ikke så mange i min omgangskreds, der har den store interesse for hallucinogener.

Tror bare jeg starter med 15 mg første gang... Ligesom for at mærke hvordan det er - og for at være på den sikre side, hvis det skulle gå galt.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg er nu ret sikker på at din frygt for paranoia/badtrip er ret ubegrundet; tror jeg også du vil finde ud af når det rammer dig ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg vil nu råde dig til svampe i stedet for 2C-I eller 2C-B...
Men ok.. Sidst jeg nappede 2C-I fik jeg vist omkring 35-40mg så det kan godt skyldes en lidt for høj dosis at jeg fandt 2C-I'en PÆNT stærk.. + settingen var ikke optimal :?
Og jeg skulle forestille at være en relativt fornuftig psykonaut :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Hmm, det er nogen meget gode råd folk kommer med, jeg ville også sige enten 2c-i, 2c-b eller svampe.
Så gå efter en af dem.

OT:

Er det egentlig den generelle konsensus at man bliver opkvikket af 2c-i, 2c-b og lignende?
Havde for et stykke tid siden et trip på 2c-b, og min oplevelse var at man blev ekstremt dvask, og ikke gad andet end at ligge ned og se på halluer.
Det var på 20mg.

Midt i trippet gjorde jeg desværre den store fejl at ryge en joint, og begyndte at få det meget dårligt lige efter jeg havde slukket den. Begyndte at ville ud af trippet, kunne ikke lide den virkning det havde mere.
Synes lidt at 2c-x´erne bliver fremstillet som ikke at være så hårde på hovedet, man kan dog godt få det dårligt alligevel vil jeg lige pointere.
Har haft 2 trips på syre inden denne oplevelse, hvor der ikke har været den mindste snært af paranoia, og det ene trip var endda på rusgilde.
Det der for mig fik det til at gå galt med 2c-b var at jeg regnede at det ville være spirituelt, hvilket det efter min mening langt fra er, igen sjæl eller eufori, nothing, kun halluer, og en dvask følelse i kroppen.
Men jeg er svjv. så også den eneste herinde fra der har haft den oplevelse med det.
Synes bare lige det skulle med at det altså ikke altid er lutter lagkage... :wink:
Selv på 2c-x´erne som gerne bliver fremstillet som fejlproof.
Men lad dig nu ikke skræmme af min oplevelse Periwinkle, der er mange andre der er meget glade for 2c-x´erne, min egen oplevelse af dem, er dog ret dårlig.
Så hellere noget syre... :twisted:

-Fluffy

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Fluffy McPooch skrev:
Det der for mig fik det til at gå galt med 2c-b var at jeg regnede at det ville være spirituelt, hvilket det efter min mening langt fra er, igen sjæl eller eufori, nothing, kun halluer, og en dvask følelse i kroppen.

Sådan behøver det ikke være. Jeg har haft en stor spirituel oplevelse på 2C-B ved 20 mg. Men jeg har til gengæld oplevet, at man er bedre istand til at rykke tilbage til en normal bevidsthed, hvis det er nødvendigt (hvis dosen er max 20 mg), f.eks. hvis ens mor ringer i telefonen, eller man skal købe noget i kiosken.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fanny skrev:
Fluffy McPooch skrev:

Sådan behøver det ikke være. Jeg har haft en stor spirituel oplevelse på 2C-B ved 20 mg. Men jeg har til gengæld oplevet, at man er bedre istand til at rykke tilbage til en normal bevidsthed, hvis det er nødvendigt (hvis dosen er max 20 mg), f.eks. hvis ens mor ringer i telefonen, eller man skal købe noget i kiosken.

Hilsen Fanny

Ok, har også lidt overvejet at prøve det igen under andre omstændigheder, f.eks kunne jeg forestille mig det passer bedre til sommer og sol.
Var faktisk mens der var den landsdækkende snestorm jeg tog det.
Planen var egentlig også at komme ud og opleve sne(storm) på psykedelia.
Men der var bare slet ikke nogen motivation efter indtagelse af 2c-b´en, jeg gad generelt ikke andet end at ligge og stene.
Men du har helt klart ret i at man ville kunne håndtere en normal situation bedre på 2c-b end f.eks syre.
Kunne sidde at føre helt normale samtaler, med hende jeg tog det sammen med.
Hvor jeg hvis jeg havde taget en dosis syre, nok ville have ligget og lavet underlige lyde... :lol:
Er syre og 2c-b egentlig en kombo der kan anbefales?
Tænkte noget henad 150-200 ug syre, og så en lille dosis 2c-b(10-15 mg).

PS: Sorry for offtopic i dit emne Periwinkle... :wink:

-Fluffy

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Fluffy McPooch skrev:

Aucun problème.

Det er ellers meget nyttig info. Personlige erfaringer ser jeg ikke som offtopic i dette emne.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Periwinkle skrev:
Fluffy McPooch skrev:

Aucun problème.

Det er ellers meget nyttig info. Personlige erfaringer ser jeg ikke som offtopic i dette emne.

Ok, jamen finno da... :D
Så kan du få et råd til med på vejen, hvis det er muligt for dig at skaffe Lsd, så ville jeg IMO anbefale dét.
Ville mene en lav dosis(100-150 ug) lsd er til at styre.
Og er blandt mange anset for at være konge-psykedelia´et, og det med god grund... :twisted:
IMO Pure bliss... :P

-Fluffy

Senest rettet af Fluffy McPooch 18 maj 2006 17:49, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fluffy 'Mindblow.dk' McPooch skrev:
Pure bliss... :P

Det der er eddermame misinformation så det batter! LSD _kan_ være pure bliss, men det kan så sandelig også være det dybeste af alle helveder. Den side af sagen må man aldrig glemme.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

yeti skrev:
Fluffy 'Mindblow.dk' McPooch skrev:
Pure bliss... :P

Det der er eddermame misinformation så det batter! LSD _kan_ være pure bliss, men det kan så sandelig også være det dybeste af alle helveder. Den side af sagen må man aldrig glemme.

Sorry... :oops:
Is the edit ok for you?
Tror dog næppe at mindblow.dk vil kalde LSD pure bliss.. :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]