Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 11:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
Jeg havde meningitis for 2 år siden, lå i koma 3 dage og havde slemme hallucinationer.
Jeg har taget MDMA ca. 5 gange, 1 gang LSA(badtrip), og jeg ryger hash på daglig basis.
Jeg er 18 år og har ikke haft nogle psykiske problemer før, men er der større risiko for en stof-psykose, nu hvor jeg har haft meningitis(hjernehindebetændelse)?

går lidt med nogle tanker om at prøve psychedeliske stoffer igen(LSA 1 gang)... er det en dårlig idé?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det er jo meget svært at sige. Føler du at du er kommet dig efter din sygdom?

Umiddelbart plejer man jo at fraråde personer med psykiske sygdomme i familien at tage især psykedeliske stoffer, ligeså vel som man fraråder mentalt ustabile at gøre det. Er godt klar over meningitis ikke er en psykisk sygdom

Du bør lytte til dit sinds helbred og din krops, først og fremmest. Tror desværre ingen kan andet en gisne om sandsynligheden for evt. psykose.

//blazR

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg havde meningitis som barn, en hård omgang. Jeg tror bestemt ikke at din risiko er højere end normalt hvis du ellers føler dig sund, rask og balanceret-.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
Jeg kan ikke mærke nogen direkte konsekvenser af mit forbrug som det er nu i min dagligdag.

det er svært at sige om jeg er kommet mig helt, jeg mistede meget af min koncentrationsevne, det er blevet meget bedre - om det er på samme niveau som før jeg blev indlagt kan jeg ikke sige. Jeg er ikke irritabel, glemmer ting eller har andre defekter som tit kommer efter meningitis.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]