Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: halløjsa
Junior medlem
Brugeravatar

har efter nogle tids læsning her på forumet, besluttet mig for at blive medlem. Ikke fordi jeg synes det flyder med skarpe post's, men synes der er god info at finde indimellem.
Desuden lader det til at folks spørgsmål bliver besvaret, men en forholdsvis pæn tone :)

Kan som de fleste herinde godt li den fede blanding af kemi og farmakologi, som narko nu engang tager udgangspunkt i.

Mvh Pixel

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Skrid ad helvede til!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Warum?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Fordi du er en lille møgunge, that's warum!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

og det siger du ud fra....? Er du synsk?

Men fedt nok at tonen i det her narkomiljø, til forvæksling minder om tonen i visse andre penge fokuseret narkomiljøer. Skal man også arbejde sig op gennem systemet for at få respekt herinde? Eller skal man smide 1000 fuldstændige irrelvante post, så ens counter kan vise 1000+?

Jeg vælger bare at tolke det som om admin har en dårlig dag

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Jeg tror bare du skal tolke det som, at du tydeligvis ikke har læst særlig meget herinde, hvis du ikke ved at jeg nogen gange skriver lort, bare for lorts skyld... LØGNER!!!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
nej nej, de har bare en dårlig og meget indforstået humor :)
Velkommen til Pixel. Håber du kan være med til at levere nogle skarpsindige posts på boardet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Du går ikke ligefrem ind i det her med et åbent sind. Bad idea

Læs alt det du vil og få det info du har lyst til. Det er altid godt med korrekt information istedet for den du åbenbart får andre steder fra. Men lad vær med at lave flere arrogante posts. Det kommer du ikke langt med.

Mvh Mikkel

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

haha. Good practical joke! :D Jeg hoppede lige i.

Titel:
HAHAHAHAHAHAHA

Titel:
Ej velkommen til mester, tænkte jeg måtte helere sige hej også. Men første indskydelse står ^^^^ovenfor, der er en masse geil og grov humor iblandt brugere imellem.

Primært holder de det i fuck forumet, men det her var sku grineren og din første post lage lidt op til det.

Citat:
Desuden lader det til at folks spørgsmål bliver besvaret, men en forholdsvis pæn tone

Citat:
Skrid ad helved til!

Men du skal ikke tage dig af dem, de er weekend narkomaner og ved ikke bedre.

MVH
Piercer :twisted:

PS. Du skal bare kysse en masse røv på Dex, så fixer han måske din post count så det ligner du har skrevet en masse. Ellers hold den gode stil!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
:stupid:

:cry:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Velkommen til.

Og som Piercer nævner det, så er det bare med at komme igang med at kysse/slikke min røv og genitalier! ;)

Titel:
Relativistisk båthorn

[JEL stiller sig op i køen bag dex... med et smil på læben :) ]

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Velkommen til Pixie,

Jeg håber du får et godt ophold her, for jeg er sikker på at du har gode mandepatter - og der er ikke noget vi herinde værdsætter mere end mandepatter! :twisted:

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Velkommen til.

Hede skrev:
Velkommen til:)
hvis du vil undgå at blive svinet til, så husk at bruge søg (oppe i venstre hjørne) inden du stiller spørgsmål
Hilsen Hede

-En ting jeg kom til at tænke på var, at der tit bliver bitched over, at der ikke er nok nye saglige eller seriøse indlæg, og der kommer mere og mere ligegyldigt snak. Men hvis man hele tiden bliver fortalt at man skal søge først, så er der vel ikke noget at snakke om til sidst. -andet end bullshit selvfølgelig....

-Hvorfor må ting ikke snakkes om flere gange? -spørgsmål til alle.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
'Heil! og velkommen jeg hilser enhver med sans for frække frontale røntgen billeder af sinuserne velkommen :) godt at se at nogle deler min fetish :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
MethylOle skrev:
-Hvorfor må ting ikke snakkes om flere gange? -spørgsmål til alle.

Ting må selvfølgelig gerne snakkes om flere gange - så længe der kommer ny information på banen. Det føles blot ikke særligt meningsfyldt at skrive en længere smøre som svar på et spørgsmål, hvis det samme spørgsmål er besvaret på fyldestgørende vis andetsteds i forummet.
Pixel> Velkommen til. Godt at se en ny bruger som ikke bare accepterer det når ham bliver bedt om at pisse af, men istedet begynder at snappe tilbage. Keep it up, så skal vi nok få det sjovt! :P
Fuck them if they can't take a joke.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
prom> rigtigt nok, men jeg synes nu stadig pixel har fat i noget i det han skriver.

Hvis allerede gennemdiskuterede emner ikke må diskuteres igen, så er det jo kun et spørgsmål om tid før at det meste har været diskuteret før, og vi ender med lamme lalle posts og ligegyldige skænderier.

Måske det ville være godt for boardet at bliver formateret og starte om helt på ny igen? Det er jo godt nok lidt dratisk, men det ville da hvertfald give muligheden for at det hele kunne diskuteres om igen, og give de nye hoveder en chance for at få et ord ind mens debatten stadig kører.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Bøh skrev:
prom> rigtigt nok, men jeg synes nu stadig pixel har fat i noget i det han skriver.

Hvis allerede gennemdiskuterede emner ikke må diskuteres igen, så er det jo kun et spørgsmål om tid før at det meste har været diskuteret før, og vi ender med lamme lalle posts og ligegyldige skænderier.

Måske det ville være godt for boardet at bliver formateret og starte om helt på ny igen? Det er jo godt nok lidt dratisk, men det ville da hvertfald give muligheden for at det hele kunne diskuteres om igen, og give de nye hoveder en chance for at få et ord ind mens debatten stadig kører.

Og gå glip af alt det high quality info dér er på siden? Come on, dér jo grænser for hvor meget folk bitcher, og dér kommer jo hele tiden ny info/erfaringer osv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]