Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Hey nu har jeg gået lidt og tænkt på hvorfor vi egentligt ikke har en kombinationssektion tror den ville være ret nyttig til at finde ud af hvilke ting der er nogenlunde okay at blande og hvilke der ikke er plus folks erfaringer fordi sidder tit og tænker på hvordan de forskellige kombinationer ville være men mangler lidt info på det herfra siden og da det som regel er ting jeg bare kommer i tanke om vil jeg ikke stille spørgsmålet. Så jeg kunne godt tænke mig en kombinationssektion, kunne i og hvorfor? og hvis ikke hvorfor så ikke?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Under hvert stof i hrwikien (eller erowid) er der som regel en bunke "basics" der bl.a. kommer omkring netop dette.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Vi har jo faktisk en sektion i triprapporter der handler om kombinationer, så det er vel bare fordi folk ikke laver kombinationer eller ikke skriver om dem. Desuden må man jo tilføje at eftersom stoffer virker forskelligt fra person til person er kombinationer noget som er endnu mere individuelt. Men et stykke hen af vejen kan man nu godt gætte sig lidt frem til hvordan effekten bliver hvis man har kendskab til stofferne hver for sig.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
syntes så der er et modsat problem i mange triprapporter med kombinationer der er tit nogle ting jeg syntes da egentligt var relevant at høre nærmere om uden en kombi eller noget i den stil men at der så bliver blandet med en masse andet. Og ville da også godt vide om folk tog stofferne simultant eller hvad de gjorde for netop at få den pågældende effekt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]