Lyder lidt fjollet. Men, here's how it goes..
For nogle måneder siden, tror faktisk at det er et år siden, var der 'klub-fester'. Og til de klub fester kan man være udenfor og indenfor, med kun en dør som 'forbinder' de to lokaler.
Men, sådan nogle totalt nederen nogle, hvor ingen var fulde undtagen dem der var ældst. Så blev jeg jo en af de ældste for noget tid siden.
Kommer ind, er stiv, og snakker bare med en masse mennesker jeg kender og en del jeg ikke kender, og så videre gennem hele aftenen.
Nå jeg så er kommet hjem, børstet tænder bla bla bla, lagt mig til at sove, sker det.
Ligger, kigger på dør med et sådant halvåbent blik, og:"Hej Lasse, skal du ikke med ind og danse?" siger en eller anden. Som en, der har åbnet min dør, og pludselig snakker til mig. En som jeg mødte tidligere. Og jeg svarer selvfølgelig fordi jeg tror at det er en rigtig person der snakker til mig. "Nej ikke ligenu, prøver at sove."
Og der sker så flere gange, imens jeg prøver at sove.
Min dør 'åbner', "Hey Lasse, skal du ikke med herover og ha' en smøg" (eller et eller andet gøgl), hvorefter jeg rent faktisk svarer - en person som ikke er der, men som jeg hallucinere der er?! Det var totalt sejt! Sker så ikke så meget mere, men savner det.
Undskyld eventuelle stavefejl og grammatiske fejl, er fuld nu.
Konklusion: Jeg ligger og prøver på at sove, mens der er en person som snakker til mig, after kun at have været på alkohol. Og personen findes jo rent faktisk ikke.
bla.