Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 mar 2014 00:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
Hej.

De seneste par år har jeg oplevet en underlig tendens. Jeg får svære og svære ved at fokusere, når jeg er på knark. Oftest hjælper det at knibe det ene øje samen, eller rykke tingene tættere på.


Jeg synes dog det er underligt, da jeg aldrig har haft oplevet det her før, og ikke har synsproblemer til dagligt.

Især opioider og stimulanser giver den effekt. Selvfølgelig oplever jeg det også med psychedelika, men der giver det sig selv.

ER der andre som har samme "problem" og eventuelt en løsning på det?-

Vil gerne understrege at jeg normalt ingen øje problemer har, og jeg træner dem så ofte jeg lige gider(Måske kun hver 3-4 uge og kun i ca. 3-5min, men det er bedre end ingen ting)

Sensuelle hilsner - spiffeh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2014 01:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg kender det godt, men det er i meget mild grad, ogt kun på stimulanser hvis jeg har fået lidt for meget.

Jeg ville nok tage til øjenlæge hvis det er meget slemt, eller noget der langsomt bliver værre. Du behøver jo ikke nævne du tager stoffer :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2014 01:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
Jeg kender det godt, men det er i meget mild grad, ogt kun på stimulanser hvis jeg har fået lidt for meget.

Jeg ville nok tage til øjenlæge hvis det er meget slemt, eller noget der langsomt bliver værre. Du behøver jo ikke nævne du tager stoffer :)


Det forekommer UDELUKKENDE når jeg har taget narkotika. Ved ikke helt hvad jeg skal sige.. "Hej, jeg har dårligt syn engang imellem når jeg hygger med vennerne, men jeg får helt normalt syn når jeg er færdig med at hygge mig. HVad er der galt?" :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2014 02:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
Det oplever jeg altid på MDMA, mit syn bliver sådan virkelig fucked. Jeg ved så ikke, om mine -5,5 har noget med det i gøre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2014 02:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
kender det godt fra især speed :p
sjovt, sad selv og tænkte på det i dag haha
tror sgu ikke der er så meget at gøre.. måske pause fra knarken?
Kører du meget hårdt på?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2014 16:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg kender det godt, men det er i meget mild grad, ogt kun på stimulanser hvis jeg har fået lidt for meget.

Jeg ville nok tage til øjenlæge hvis det er meget slemt, eller noget der langsomt bliver værre. Du behøver jo ikke nævne du tager stoffer :)


Det forekommer UDELUKKENDE når jeg har taget narkotika. Ved ikke helt hvad jeg skal sige.. "Hej, jeg har dårligt syn engang imellem når jeg hygger med vennerne, men jeg får helt normalt syn når jeg er færdig med at hygge mig. HVad er der galt?" :P


Hehe tja, jeg ved sgu ikk. Du må finde ud af om det har nogen negativ indflydelse på dine papirer hvis du nævner narkoen til lægen. Hvis ikke, kan du jo tage chancen, selvom han nok bare vil fraråde dig at tage narko.. Men så må du være lidt insisterende på at blive undersøgt :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2014 13:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Din akkommodation (øjets autofokus) bliver dårligere jo ældre du bliver. Og derfor skal der måske færre stoffer til med tiden før du dit syn bliver fucked. Blot en teori.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2014 01:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
når jeg drikker eller tager mdma blir mit syn altid ret fuckd, og jeg skal lukke det ene øje og frem og tilbage med ting for at se dem skarpt... det er dog kun med heftige doser af begge stoffer. hvis du tager stimulanser flakker dine øjne, og de ka ikke lukke sig sammen til at optage optimalt lys/indstille korrekt. det er helt normalt er jeg overbevist om.

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2014 15:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2009 18:08
Indlæg: 292
hvordan træner du dine øjne? lidt OT


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2014 20:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Jeg har lagt mærke til at mit syn bliver mere slørret når jeg indtager cannabis, især ud på aftenen, det er ikke voldsomt, men nok til at jeg ikke kan læse samme størrelse bogstaver, på samme afstand som jeg kunne tidligere på aftenen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2014 20:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
^^Det kan være du er en lille smule langsynet. Det kan godt vise sig på den måde du beskriver. Men det kan selvfølgelig også være fordi du er påvirket. Synes også selv at jeg får sløret syn, men det kommer som regel når jeg er skæv og samtidigt træt.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 14:09 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 mar 2014 13:39
Indlæg: 10
hvordan træner du dine øjne? lidt OT

http://www.wikihow.com/Exercise-Your-Eyes Tjek dette link, det illustrerer det meget simpelt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 15:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Måske kan du være i underskud af naturlige vitaminer og minaraler der manifestere sig når du er påvirket ?

Jeg selv er ved at konvertere fra Fastfood & Cola´narkoman til at spise for at blive sundere og ikke for få et "sukker kick"

Prøv at søge på "kale shake" "plant derived minerals" på Youtube og hvis du syntes emnet er int. så tjek "Dr. Eric Berg"s youtubekanal ud..
(ingen link da han også forhandler kosttilskud)

Mvh. Bright..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 21:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Jeg oplever det i stor grad på opioder. Det er som om zoom funktionen er svækket.. :P
Også til en hvis grad når jeg ryger hash..

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team