Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 15:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DXM og LSD
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hej,

Hvad siger I til en kombination af ca. 300ug DXM og 150-200 ug LSD når man vejer omkring de 50 kg?

Mani

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Jeg siger god fornøjelse, jeg er ganske sikker på at en under-threshold dose DXM ikke vil påvirke dit LSD-trip overhovedet :P

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hvordan vil du indtage 300ug Dextromethorphan?

Ej jeg ved vel godt du mener mg, og umiddelbart tror jeg ikke den blanding er så meget værd.

Evt. MDMA eller tilhørende analog blandet med LSD ville nok være en bedre idé.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Site Admin

Blandingen af DXM og LSD er til tider blevet kaldt "robottripping". Der er lidt delte meninger om blanding, dog med mange positive tilbagemeldinger imellem. Læs de her triprapporter fra erowid:

DXM + LSD kombination 1

DXM + LSD kombination 2

DXM + LSD kombination 3

Ud fra de rapporter der er at finde, lyder din ide om 300 mg DXM ikke helt ved siden af. Hvis du føler dig klar er der ikke noget umiddelbart faretruende ved at prøve kombinationen (indsæt selv forbehold og løftede pegefingre her)

Held og lykke, mvh
KenIshii

PS:
Optimus Prime skrev:
Evt. MDMA eller tilhørende analog blandet med LSD ville nok være en bedre idé.

Jeg oplever kun synergi mellem LSD og MDMA (altså, det føles som et tredie stof - ikke blandingen af to). MDA, MDE etc giver slet ikke samme synergi effekt - der bliver man bare "lam". Jeg har talt med en god håndfuld folk der mener det samme - er der nogle der er enige / uenige?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nu har jeg læst de tre rapporter, efter hvad jeg har fået ud af det føler de da at de både mærker DXM'en og LSD'en - eller en blanding af de to, som man ikke ville få ved at nøjes med et af stofferne.

Men jeg skal nu ikke selv tage det, jeg kan simpelthen ikke få DXM ned, i hvert fald ikke i piller. Folk får det dårlig pga. effekten fra DXM'en og kaster op, jeg kaster op decideret pga. pillerne, fordi de smager så afskyeligt.

Okay - Jeg skrev så ug fordi jeg troede DXM (eller stoffet deri) måltes i mikro-gram ligesom LSD, og ikke mili-gram.

Har I nogle gode forslag til ting man kan foretage sig på LSD, eller ting man generelt kan gøre for at "forbedre" sit trip? For jeg planlægger meget snart at tage det. Det bliver nok omkring de 150-200 ug.

Titel:
Dedikeret medlem

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=

God inspiration

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]