Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 18:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

Jeg ved ikke om den er blevet postet før, men nu synes jeg lige at jeg ville poste den :)

http://www.weekendavisen.dk/apps/pbcs.d ... 3464767406

Ved ikke om den skulle have været i filosofi i stedet, men syntes den passede bedst her. Ret interessant artikel.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Helt sikkert spændende!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Meget interessant og underholdende artikkel! Specielt morede jeg mig over disse linier, hvor man forsøgte at give en ung delfin intensiv undervisning i engelsk.

Citat:
Øresvinet hed Peter Delfin, Peter Dolphin, og var, som de fleste andre unge øresvin, ikke synderlig indstillet på at modtage intensiv undervisning i engelsk. Faktisk var Peter Delfin meget mere opsat på at lege »kaste-og-hente«-lege med Margaret, og derudover uhyre forhippet på at komme i bukserne på hende. Peter Delfins veldokumenterede og heftige liderlighed – langtfra et tegn på manglende intelligens, bør man nok retfærdigvis tilføje – distraherede undervisningen i en sådan grad, at Margaret så sig nødsaget til med jævne mellemrum at tilfredsstille den trængende Peter Delfin med hånden. Når det var gjort, kunne Peter Delfin koncentrere sig for en lille tid igen.

:lol:
Men sjovt at læse om at det var Lilly som var historien bag "Altered States", samt at det var ham som fik alverdens hippier til at elske delfiner.

Hilsen Fanny

Titel:
Psychedelia Sponsor

Jeg kan anbefale sensory deprivation tanke. Jeg har prøvet en tank i Malmö flere gange, det kostede vist et par hundrede kroner for en time.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
hanslicht skrev:
Jeg kan anbefale sensory deprivation tanke. Jeg har prøvet en tank i Malmö flere gange, det kostede vist et par hundrede kroner for en time.

Wow! Sådan en tank har jeg eftersøgt længe! Et par hundrede kroner er en ok pris synes jeg.
Har du et link, eller en adresse på stedet i Malmö?

Det kunne være sjovt, hvis du ville fortælle lidt om din oplevelse i tanken!

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories

http://www.scand-yoga.org/dansk/artikle ... pratyahara

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
hanslicht skrev:
Jeg kan anbefale sensory deprivation tanke.

Offtopic, men har i set den film hvor de har opfundet et nyt psykedelika, og testperson tripper i sådan en tank? Senere hen går det galt, og han udvikler sig til et monster, og dræber en security guard. Den mærkeligste film jeg har set, nogen der har titlen?

Titel:
In our memories

ZlazkeDågge skrev:
hanslicht skrev:
Jeg kan anbefale sensory deprivation tanke.

Offtopic, men har i set den film hvor de har opfundet et nyt psykedelika, og testperson tripper i sådan en tank? Senere hen går det galt, og han udvikler sig til et monster, og dræber en security guard. Den mærkeligste film jeg har set, nogen der har titlen?

Er det Altered States fra 1982 du tænker på?
Endnu en Technicolor der rev rundt i de nyudviklede syrebehåringer... :D
http://www.imdb.com/title/tt0080360/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]