Hej, jeg er officielt ret ny, men har kigget på forumet og læst triprapporterne i et års tid, eller sådan noget

Well, jeg er 18 år, og går i gymnasiet (har ikke nogen problemer, udover det normale skoletræthed :p)

Jeg prøvede amf for første gang i en alder af 18 (ved ikke hvorfor jeg ville vente til jeg blev 18, men det virkede på en eller anden måde som det mest "modne", da jeg jo officielt tager skraldet selv, hvis jeg fucker up)

Nå, men efter et par måneder (eller 4) med diverse eksperimenter, amf, kix & svampe kom jeg til at snakke med min eks om det, og hun stejlede jo (som så mange andre) totalt, og stemplede mig nærmest som narkoman osv

Når vi så kommer i snak om det, så kommer hun med den der "jeg håber virkelig du stopper" "er virkelig ked af at du gør sådan noget" osv.
Så er det jeg tænker.. "hmm, hvad er det lige der adskiller alkohol fra mit normale (eller næsten ikke eksisterende forbrug i weekenderne)"
Da jeg drak til fester osv før i tiden, gik det tit over stregen, så fattede man intet, ørlede, sov i busskure, eller hvor man nu kunne sove

..
Nu, når jeg er på snitter eller kix i weekenderne så bliver jeg gladere osv. Men jeg tager selvf kun sådan "så jeg ahr det godt", når jeg er i byen, og til fest, for den sags skyld..
Men mit spørgsmål er så. Hvorfor er det at jeg skal "stemples" som et fjols, der slår sig selv ihjel, når jeg opfører mig meget pænere, og er nemmere at have med i byen på stoffer :S
Jeg er selvf modtagelig overfor kritik og spark i nøden, da alle indslag er velkomne