Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Marzine ind eller ydt??
Afstemning sluttede 25 maj 2007 21:38
IND!!! 4%  4%  [ 3 ]
YDT!!! 96%  96%  [ 65 ]
Afgivne stemmer : 68
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.
Jeg læste en del på internettet omkring stoffet "Marzine", som var transportsyge piller.

Jeg læste at hvis man tog mellem 4-5 piller var risikoen for sindssydomme osv svag.
Hvis man tog mellem 5-10 var den mellem
Hvis man tog mellem 10-15 var den stor
Hvis man tog mellem 15-20 var den abnormt.

Så derfor tog jeg ned på Apoteket og købte 10 stks. marzine piller. Og jeg ved godt hvordan det virker, og jeg ved godt hvad jeg skal gøre osv, så ikke sig det er sindssygt, og man skal have meget viden omkring stoffet før man bruger det, for det har jeg vidst fået meget viden ud af :-)

Nåh, anyway, så købte jeg de 10 piller, og mig og 3 venner har tænkt os at prøve det inden vi tager til fødselsdagsfest hos en kammerat, ville høre om det er det rette sted at indtage stoffet, når man omgåes mange mennesker?

Desuden, ville 3 piller give en nok dosis til at kunne se halluciogner?

Hilsen den anonyme.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det lader ikke til du har læst det vilde om hvad det er du har tænkt dig at indtage...

prøv at læs her: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Antihistaminer

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Prøv at læs lidt på det her: http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Antihistaminer

EDIT: Hovsa :) Men nu har du da en dobbeltstemmig anbefaling.

Titel:
Junior medlem

Hehe, havde læst det der.. Vil i anbefale dette stof til en fest med mega techno ( hardstyle ) o.lign med 100-300 mennesker?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jojo, natskyggetrip til en fest er en genial idé! Det ultimative partydrug, at blive sendt over i en anden verden mentalt, mens din krop står for derefter at falde om på dansegulvet og at vågne op på hosptalet med forældrenes bebrejdende øjne hvilende på dig fordi de anser dig for at være hardcore narkoman, lyder sjovt. Gør det dog, bare snup hele æsken i en mundfuld og scor nogle piger. En halv pakke dexofan siges at hjælpe godt i sådanne situationer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Moonage daydreamer skrev:
Jojo, natskyggetrip til en fest er en genial idé! Det ultimative partydrug, at blive sendt over i en anden verden mentalt, mens din krop står for derefter at falde om på dansegulvet og at vågne op på hosptalet med forældrenes bebrejdende øjne hvilende på dig fordi de anser dig for at være hardcore narkoman, lyder sjovt. Gør det dog, bare snup hele æsken i en mundfuld og scor nogle piger. En halv pakke dexofan siges at hjælpe godt i sådanne situationer.

:stop: Det går sgu ikke at joke med så noget. Noget forstår ikke ironien.

Titel:
Junior medlem

Hehe, var det seriøst? Undskyld hvis jeg spurgte dumt, ville jo gerne vide lidt inden man går i gang, sådan er det jo ved alle når man skal prøve et stof for første gang..

Nogle andre svar?

Titel:
Insane psychedelia user!

JA, du er en idiot hvis du tager det!

Få dog fat i nogle rigtige stoffer!

Og la' være med at hør hardstyle ;)

Titel:
Junior medlem

Og hvorfor er jeg ligepludselig en idiot? Kan du ikke svare på det jeg spørger om i stedet for at fortælle mig at jeg er en idiot?

Er ny herinde, så slap da lidt af

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nej, det er ikke et feststof! Læs hellere noget mere om det.
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=12973
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=6182

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Det folk prøver at sige, på en lidt flabet måde er: Lad være med at tage dette stof. Det er en enormt dårlig idé, du er næsten garanteret en rigtig dårlig oplevelse. At tage det til en stor fest gør det om muligt endnu dummere.

Med andre ord: Alle der kender til dette stof vil samstemmende anbefale dig at LADE VÆRE med at tage det. Håber det er gjort klart nok nu.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
AnonymBruger skrev:
Og hvorfor er jeg ligepludselig en idiot?

Du er en idiot, fordi du påstår du ved hvordan en marzine-overdosis virker, og hvad du skal gøre, for derefter at sige at du vil prøve det til en 300-personers hardstyle-fest.

Hvis du ABSOLUT VIL æde marzine, og derved opleve udtørring af slimhinder, ustabil hjerterytme og kemisk delirium, så skal du kraftedemig ikke gøre det til nogen som helst fest, overhovedet. Snarere med en stor og ædru tripsitter, der til enhver tid kan overmande dig, hvis du er til fare for dig selv eller andre, og ringe til 112, hvis han/hun mener du er i livsfare, hvilket ikke er usandsynligt.

Dog skal du have thumbs-up, for at komme her er spørge, inden du bare åd pillerne og tog til den fest. Specielt hvis du helt dropper ideen om at æde dem.

Ryg en fed i stedet, eller hvis du insisterer på at ville hallucinere, så find nogle psilocybinsvampe. Dem kan du i det mindste ikke få hjertestop af.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
AnonymBruger: Det er en rigtig dårlig idé, at tage Marzine - især til en technofest! Selv om dosen er lav, kan det meget hurtigt blive for meget, og du finder ikke mange personer, der rent faktisk nyder rusen.
Det aktive stof i pillerne, cyclizin, twister din virkelighedsopfattelse så kraftigt, at du på ingen måde vil finde det morsomt i så stresset en sammenhæng som en fest med 200 mennesker.

DON'T!

Titel:
Junior medlem

Ok tak for svarende.. Nu bytter jeg de skide piller så.. Tak fordi i fortalte mig de konseksvensker.. Tænk hvis der var 3 der sagde det var fedt osv, så havde jeg jo troet på det :P

Tak fordi i er ærlige og tak for hjælpen..

Tror jeg tager en god gang amfetamin i stedet..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nej det kan absolut ikke anbefales.... har selv prøvet dem, spiste to pakker (40 piller) og det fucker ens hjerne fuldstændig op... sad til en morgen fest da jeg spiste dem, og efter en times ventetid var der bare 1000 mennesker i lejligheden som jeg ikke kendte og jeg mistede fuldstændig min realitetssans... desuden er det umuligt at holde sig vågen, uden enorme mængder speed, og man bliver utroligt motorisk hæmmet....
fik fanme noia på da jeg sad og læste det link der bliver henvist til :shock: og det er generalt sådan med alle antihistaminer jeg har prøvet man bliver utroligt dysforisk, motorik hæmmet, mister realitetsansen og bliver UTROLIGT søvnig..... hold dig fra det - som de andre siger, få fat i noget ordenligt narko :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Nu bytter jeg de skide piller så

tillykke du har højest sandsynligt lige reddet dig selv og dine venner fra en nær så fed oplevelse for at sige det mildt (efter hva jeg har læst om marzine iværtfald)

Titel:
Junior medlem

Hmm, alle de triprapporter jeg har læst med Marzine har kun været positive.. Altså intet ondt i det, selvfølgelig har de set en mand i vinduet stå og kigge, men hvis man så skriver på sin hånd "jeg er på marzine" så ved man jo, at det bare er noget man bilder sig ind.

Og en dose på f.eks 5 piller, er jo ikke ligeså meget som dem som har prøvet 10-40 stykker jo..

Jeg tror altså ikke på der kan ske noget ved at prøve det stof med 5 piller, også skrive på sin arm man er på marzine, så man ikke tror det er ægte.

Har jeg ikke ret i det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hva så hvis du ikke kan læse hvad du har skrevet.. benyt dog en tripsitter..

Titel:
Junior medlem

tripsitter? En der sidder ved mig, som ikke er beruset som holder øje med mig?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Ja, en der evt. kan ringe efter en ambulance (i yderste tilfælde)

Da jeg spiste svampe sammen med en god ven (i lørdags), havde vi en tripsitter, der hentede ting til os osv :P.. Sådan så vi ikke larmede vildt i huset (min vens forældre var hjemme).

men det er IMO vigtigt at have en tripsitter der kender stoffet, specialt pga virkningen og evt. følelser det skulle frembringe :)

Men spis da nogle svampe i stedet :)
- det kan dog godt være problematisk med svampe til en fødselsdagsfest, da jeg får sygt grineflip :P

Ellers bare lidt mdma/kix :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]