Djohn Djohnson skrev:
Kong_Koger skrev:
Hey..
Nogle som ved hvilket hold det er? Har undersøgt Cleveland Indians' og Kansas City Chiefs' netbutikker, men logoet ligner ikke det i filmen. Må bare eje den! <3
Much luv, peace.
Opret en profil på IMDB.com og spørg på boardet tilknyttet filmen. Det er sgu da umiddelbart smartere.
---
Hey, men hvis det virker bedre her, så har jeg lige et spørgsmål: ham der Maradona, ikke. Han har taget herremeget narko. Men hvaffen trøje er det lige, han har på, der hvor ham og Castro krammer første gang? Det ligner total meget en Napoli-trøje fra sæsonen 87-88, men det er det ikke.
Håber I kan svare, narko-hoveder.
Hej, Mr. Know-it-all-nar(k).
Du lyder da som en forfærdelig nedern fyr. Læs: lyder. For kender dig trods alt ikke. Og det kan da være jeg misforstår din lettere arrogante og bedrevidende besked, i så fald må du majet undskylde.
Overvejede imdb, men jeg ikke gad oprette en bruger derinde. Dovenskab er dejligt, ikke søttæh? Og så er det her vist Generel diskussion, så tænkte hvorfor ikke?!
Men nu har jeg sgu lige oprettet en! Hvor er jeg god og hvor er DU god! Tak for din pissegode idé!
Nu forholder det sig bare sådan, at jeg har fundet svaret på mit spørgsmål, endda før du kom, med dårlig karma og what not, så du kunne egentlig ha' sparet din ufatteligt dyrebare tid ved at ha' undladt at svare på min tråd.
Kys på dig. Og til allah jer!
Fred...