Hej alle!
Psychedelia.dk er ikke til anskaffelse af stoffer. Læs regelsættet. Mvh
Jeg er jomfru angående MDMA, og har brug for lidt hjælp til en god dosering, jeg føler mig meget sikker på de MG, som jeg har sat mig nu, men vil gerne ha' lidt extra hjælp fra nogen eksperter! (-: Jeg vil starte med lige at fortælle lidt om min vægt osv. da det kunne ha' indflydelse på doseringen. Alder: 17 år Vægt: 87kg Højde: 192cm
Jeg er ikke bange for at tage stoffet, og ende i nogen af de dumme slags situationer. (Hedeslag, noia, depression m.m..) Jeg har tænkt mig at tage det via snifning, men den dosering jeg sidder med i hovedet, ligger på omkring 150mg (af 2 gange, med omkring 1 time mellemrum, måske mere), da jeg er stor bygget og er meget modstandskraftig hvad angår euforiserende stoffer. Den MDMA jeg har tænkt mig er tage er ikke noget sindsyg kvalitet, jeg har i tankerne jeg skal have noget "standart" kvalitet.
Jeg har allerede planlagt hvor jeg skal tage MDMA, hvem jeg tager det med, og hvad vi skal, så der ikke går noget galt. Hvis i føler det vigtigt at vide hvor, osv. jeg har tænkt mig at tage det, så må i lige skrive en post angående det.
Det var sådanset det, har i nogen forslag om jeg vælger for meget, måske på forhurtig tid? I må faktisk gerne komme med et forslag på noget sjovt at lave. (Jeg har ikke tænkt mig at tage til fest, eller nogen form for at fyre den max af, da jeg ikke gider udsættes for hedetur, og det der er værre!)
Håber ikke jeg er til for meget besvær! På forhånd tak.
KH Ogrn
Senest rettet af Den Glade Tudse 04 mar 2012 23:28, rettet i alt 1 gang.
|