Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 09:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
Heey, drenge og piger.

hørte lige her i lorry for 2 min siden at der er oprettet visitations zone i og omkring christiania. så de behøver ikke begrundet mistanke for at gennemrode dine lommer. de gør det simpelthen fordi de mener at et større og større antal er begyndt at gå med kniv. det er deres begrundelse. KNIVE ?? jajaja. ikke enskid.

bedøm selv hvorfor der laver zone der?

københavns natteliv forståeligt. men staden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mon ikke det er fordi der har været nogle uheldige tilfælde sidste uge, bla. var der en der smed en håndgranet, der inde.

Titel:
Dedikeret medlem

Forslaget skal også bringes op mindst én gang om måneden og fornyes. Så det er nok et spørgsmål om hvor længe de kan trække den, hvis alt forløber normalt som det plejer at gøre på christiania.

Og desuden er jeg ikke bange, jeg stort set aldrig ulovligheder på mig, og jeg er ikke typen de kaster sig over med det samme. Og med et lille smil, plejer de aller højest at smile igen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Den zone ude forand min dør, skyldes at folk skyder efter hianden for et godt ord. Generalt er området omkring Holmbladsgade plaget af meget kriminalitet. Jeg vil skyde på at en del hash handel er rykket her ud, kombinationen med værtshus miljøet og en stor gruppe 2g'ere gør det ikke bedre.

Så er der osse amager bio, hvor der engang imellem er rave's, som osse tiltrækker en masse stoffer.

Så jeg er glad for den zone her ude, der er brug for den. Nu løber jeg heller ikke rundt med våben og stoffer, så det vil ikke betyde det store for mig, hvis jeg en fredag aften, bliver visiteret.

Amagerbro station er ikke stedet at være en sen aften i weekenden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]