Hey der..
Jeg var selv i NY her for nogle få år siden og det er den vildeste by ever

Nu var jeg der med mine forældre så vi så mest de steder som skulle ses når man kommer som turist:
Ground Zero - Stedet hvor der indtil d.11 sep 2001 stod World trade center - det skal ses fordi det har historisk betydning og så får man også fornemmelsen af hvor stort det var!!
Empire State building - den højeste bygning i NY efter 11 sep. 2001. man skal med to elevatorer op for at komme til toppen, og der er laaangt ned

China Town - En del af byen som navnet antyder er fyldt med Kinersere men der er også massere af fede små butikker der har alt hvad hjertet begærer af "Kitsch" og andet ragelse.
Madison Square garden - Alt for vildt, se det om aftenen med alt det lys og kæmpe billboards og så er der en Virgin mega music store som er den største plade butik jeg nogensinde har set med ALT musik!!!
Museum of Natural Historie - Et museum med de vildeste ting, kæmpe T-rex skelletter og alt muligt andet godt. Og så er det i princippet gratis at komme ind, de forventer bare at man "donerer" nogle penge inden man går ind.
Central Park - Bare fordi at det er sjovt at se træer inde midt i NY og så er det en kæmpe park!
Og der er 1.000 andre ting at se kan bare ikke lige komme på flere

Men ellers så er det generalt sjovt at se alle de steder som bliver smadret i "The Day after Tomorrow" så se den lige en gang til inden du tager af sted så er der lidt mere at grine af!!

Håber du kan bruge det til lidt og så må du have en rigtig fed tur, men husk at komme tilbage igen, Amerika er ikke for folk som os hehe