Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 22:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Jeres mest rørende, fedeste stofoplevelse
LSD 21%  21%  [ 10 ]
Svampe 31%  31%  [ 15 ]
MDMA/Ecstacy 29%  29%  [ 14 ]
Heroin 0%  0%  [ 0 ]
2c-x 6%  6%  [ 3 ]
Salvia 4%  4%  [ 2 ]
Natskygger 0%  0%  [ 0 ]
DMT/5-MeO-x 0%  0%  [ 0 ]
Meskalin 6%  6%  [ 3 ]
Ayahuasca 2%  2%  [ 1 ]
Afgivne stemmer : 48
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som overskriften lyder. Hvad er jeres fedeste stofoplevelse med? Inspireret af tråden som er 180 grader den anden vej, fra medaljens bagside :D

Er dog ikke sikker på om dette har været oppe at vende før.

Min mest rørende spirituelle oplevelse har været på et 6g tørret svampetrip.

Og den sjoveste har nok været til q-base i holland på coke, methylon, 5-meo-dipt og amf :)

Jeg ville meget gerne have haft nogen flere stofklasser med, men havde ikke mulighed for at tilføre så mange i afstemningen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
mit mest livsændrende trip jeg har haft er helt klart lsa.

jeg har lavet trip rapport omkring turen, men kan sige at jeg simpelthen er blevet forelsket i naturlige omgivelser..

mit sjoveste trip har enten været på en gåtur påvirket af 15 dxm piller eller 8 kiks..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Mit mest rørende må helt klart være da jeg havde indtaget 2½g filipinske.

Et par timer inde i mit trip, skrev jeg undskyld til en ven, fordi jeg havde været en nar - modtog hurtigt en besked hvor der stod at han aldrig kunne blive (inderligt) sur på sine 2 bedste venner (mig og ham jeg trippede med) - og så kom tårene :$

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
LSA ligger som virkeligt underholdende og givende trips

Sjoveste må nok være LSA eller svampe

Citat:
men kan sige at jeg simpelthen er blevet forelsket i naturlige omgivelser

Kender jeg. Efter mine ture på LSA har jeg ændret mit syn på naturen. Jeg elsker at kigge på træer, buske, natur og andet.

/edit: Men jeg har selvfølgelig heller ikke prøvet LSD endnu :mrgreen:

Senest rettet af Xpert 13 sep 2007 15:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Mest rørende: Første MDMA-trip for 7 år siden.
Fedeste: LSD!

Titel:
Medlem

Fedeste oplevelse på hash var nok at mig og min kammerat røg os VOLDSOMT skæve en lørdag formiddag i fredagens rester. Der var omkring 0,8-1,2g og havde røget af det om aftenen og der virkede det som normal god hash.

Men om formiddagen blev vi så über skæve begge to at vi blev nødt til at ligge ned.. Fattede virkelig ingenting+tyngdekraften ændrede sig så den gik sidelæns i stedet for nedad.

Virkningen var som om det slet ikke var hash vi røg.. (det var en alm. god pollenryger.)

Tror måske min ven har proppet noget i, men det siger han at han ikke har. Tænker noget i stil med Salvia eller Datura eller et eller andet i den stil, i begrænsede mængder. Men god ryger var det da :joint: :joint: :joint:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Mest dybe, intense positive stofoplevelse.

Hmm det må klart være på hash. Havde ikke røget i lang lang tid. ½ år eller mere.

Besluttede mig og en ven vi skulle ryge. Han havde fået noget hash, det var blødt som smør. Virkelig lækkert.

Vi røg det, og lavede "indy". Jeg blev MØG skæv. Tiden gik i hak, alt blev underligt. Det føles mere som DXM, Salvia Divinorum, agtig.
Og SMASK. Så kørte "ego" dødsoplevelsen. Der var en stemme i mit hoved som blev ved og ved med at fortælle den samme historie.
(Oplevede mere eller mindre hvad der står i den tibitanske dødebog.)

Det hele resulterede i at jeg var sikker på at det var en psykotisk tilstand som jeg var røget ind i. Min virkeligheds fornemmelse var TOTAL væk. Trode virkelig jeg havde set den anden side. Den dag i dag, skræmmer oplevelsen mig røven ud af bukserne. Jeg har ikke rørt hash siden, og tør heller ikke. Jeg var på ingen måde klar til en ego dødsoplevelse, den ødelage det meget psykisk for mig, og er blevet en helt anden person i samme krop efter oplevelsen. Bla som "Den tibitanske dødebog "skriver"".

Hash rør jeg aldrig igen, ganske enkelt. Jeg tør ikke.

Medlem

Geografisk sted: Far Away
Resist skrev:
Som overskriften lyder. Hvad er jeres fedeste stofoplevelse med? Inspireret af tråden som er 180 grader den anden vej, fra medaljens bagside :D

Og den sjoveste har nok været til q-base i holland på coke, methylon, 5-meo-dipt og amf :)

Jeg ville meget gerne have haft nogen flere stofklasser med, men havde ikke mulighed for at tilføre så mange i afstemningen.

Var det I lørdags du var til Q-base på den kombo, eller en tidligere udgave:)

Titel:
Dedikeret medlem

Min bedste stof-oplevelse var helt klart sidste weekend, hvor jeg prøvede at spise MDMA i byen for første gang. Det endte med at jeg havde en ubeskrivelig varm følelse og et utrolig nærvær til andre. Aften forløb med snak og spas, samtidig med at jeg havde udvalgt mig selv til HR-vejleder, hvor jeg helt af eget initiativ købte vand til andre der også havde indtaget MDMA, som helt klart ikke kunne styrer det!

Efter den aften har jeg bibeholdt gnisten fra trippet, hvilket har givet mig en rigtig god indsigt i min egen hverdag. Små problemer er simpelthen skubbet helt væk, og de større "problemer" er nu i stedet ved at blive løst!

Det var helt klart en stor succes! :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Endnu engang må jeg svare LSD...

Har haft rigtig mange gode og dårlige oplevelser på diverse stoffer, men LSD har været det stof der har vist mig veje, døre og unikke ting der har åbnet op for min underbevisthed i sådan grad at jeg aldrig vil glemme det og jeg tager det med som en positiv ballast i livet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Canax skrev:
Resist skrev:

Det var i lørdags :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
6,8g svampe. Jeg oplevede rent faktisk Nirvana i en ukendt periode. Det gav mig en klar forståelse for at buddhistiske munke vil dedikere deres liv til at opnå denne tilstand, det var enestående.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DeHades skrev:
6,8g svampe. Jeg oplevede rent faktisk Nirvana i en ukendt periode. Det gav mig en klar forståelse for at buddhistiske munke vil dedikere deres liv til at opnå denne tilstand, det var enestående.

Jeg har også erfaret at man oppe i de heroiske svampedoser, kan opnå en rørende åbenbaring!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:

er du venlig at uddybe "nirvana" for mig... lyder spændende :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Ingen tanker, ingen bekymringer, totalt Intet!
Intet betød, intet eksisterede, andet end mig selv, men jeg tænkte overhovedet ikke.
Det lyder måske ikke umiddelbart som en attraktiv tilstand, men det er ren lykke. Jeg kom pludseligt til mig selv og det gik op for mig at jeg havde tænkt på absolut ingenting i et stykke tid, og jeg havde det bare så rart, så perfekt. Det var meget specielt.
Jeg tror desværre ikke jeg kan komme tættere på en forklaring end det.
Prøv at kigge lidt på buddhistisk litteratur, der er meget om emnet, som efter al sandsynlighed forklarer det langt bedre end jeg kan.
Men det var for vildt!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:
Ingen tanker, ingen bekymringer, totalt Intet!
Intet betød, intet eksisterede, andet end mig selv, men jeg tænkte overhovedet ikke.
Det lyder måske ikke umiddelbart som en attraktiv tilstand, men det er ren lykke. Jeg kom pludseligt til mig selv og det gik op for mig at jeg havde tænkt på absolut ingenting i et stykke tid, og jeg havde det bare så rart, så perfekt. Det var meget specielt.
Jeg tror desværre ikke jeg kan komme tættere på en forklaring end det.
Prøv at kigge lidt på buddhistisk litteratur, der er meget om emnet, som efter al sandsynlighed forklarer det langt bedre end jeg kan.
Men det var for vildt!

på den måde som du forklarer det på, så kan jeg genkende det utroligt meget fra en af mine trips, eller faktisk mit bedste trip hvor jeg sad og stirrede på et flot springvand ved en dam med svaner og smuk natur omkring mig..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
waggafnipsen skrev:
DeHades skrev:

er du venlig at uddybe "nirvana" for mig... lyder spændende :)

Inden for den tibetanske buddhisme mener jeg at nirvana forståes ved nihilismen, altså opnåen af intethed....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
selvom jeg ikke har meget for at indrømme det var det nok nogle af mine første oplevelser med mdma hvor man bare følte sig fyldt op af kærlighed men den mest intense helt klart stp og 2cb

Også så jeg på mit første Lsa trip hvordan jorden blev skabt af atmomer og molekyler i mit tv :shock: jeg havde nær skidt i bukserne.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
Første gang på LSD.

Magisk fra start til slut! :peace:

Medlem

Geografisk sted: Far Away
Resist skrev:
Canax skrev:
Resist skrev:

Det var i lørdags :D

Det var noget af en combo til sådan et event... Skal du med til Qlimax også, (det blir min første tur til Holland) kører du med busserne fra enten hs.dk eller trancetrips.dk? Jeg beklager OT...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]